طب سنتی, مراقبت و سلامتی

داروی گیاهی اختلال نعوظ

داروی گیاهی درمان اختلال نعوظ
این پست چقدر براتون مفید بود؟

اختلال نعوظ امروزه یک امر طبیعی در بین مردان می باشد. عوامل مختلفی می تواند باعث بوجود آمدن این اختلال گردد اما راه‌حل هایی نیز برای برطرف نمودن این مشکل وجود دارد. یکی از این راه حل ها استفاده از داروی گیاهی اختلال نعوظ می باشد.

اگر شما یا افراد نزدیکتان دچار این مشکل هستند پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و برای درمان این عارضه کوشش داشته باشید.

داروی گیاهی درمان اختلال نعوظ

اختلال نعوظ چیست؟

سفت و بزرگ شدن آلت مردان را نعوظ می گویند و زمانی که مرد نتواند در هنگام مقاربت نعوظ را ایجاد یا آن را به مدت لازم حفظ نماید را اختلال نعوظ می گویند.

گاهی پیش می آید که نتوان حالت نعوض را حفظ نمود اما اختلال نعوظ زمانی به بیماری مبدل می شود و باید نگران شد که این اوضاع پایدار و باعث نارضایتی در حین مقاربت باشد.

گاهٱ پیش می آید که فرد دچار این مشکل گردد و نتواند برای حل و درمان آن به دلیل خجالت با پزشک مشورت نماید و این باعث شده تا درمان را انجام ندهد و اختلال نعوظ را همیشه با خود همراه داشته باشد و همیشه از این بابت نیز رنج ببرد.

عوامل پزشکی و روانی به طور کلی دو مورد مهم این مشکل می باشند.

علل اختلال نعوظ

از مهمترین عوامل دیگری که می تواند باعث ایجاد اختلال نعوظ گردد عبارتند از:

  • داشتن بیماری قلبی
  • مسائلی که مربوط به رابطه زناشویی می شود مثل: استرس، اضطراب، افسردگی
  • استفاده از مواد
  • کشیدن سیگار
  • صدمه دیدن در تصادفات
  • سکته
  • دیابت
  • چاقی
  • سرطان و عوارض جانبی درمان

چه زمان باید نزد پزشک برویم؟

اگر این مشکل شما و یا همسرتان را آزار می دهد و نمی توانید دیگر به راحتی آن را مدیریت نمایید بایستی برای سلامت خود و داشتن خانواده خود نزد پزشک بروید و هر چه زودتر این مشکل را درمان نمایید.

انواع گیاه دارویی اختلال نعوظ

باز هم گیاهان دارویی به نجات ما انسانها آمده و یکی از مشکلات و عارضه های جدی مردان را می تواند درمان نماید و آن هم درمان اختلال نعوظ با گیاه دارویی می باشد.

گیاه گرده لیمو

یکی از گیاهانی که برای درمان بیماری نعوض مناسب است گیاه گرده لیمو می باشد. یک گیاه چینی است که باعث کاهش عوامل اختلال جنسی شده و به درمان آن‌ها می پردازد. همچنین برای کاهش دخول جنسی دردناک و ازبین بردن میل جنسی نیز کاربرد داشته و استفاده می گردد.
تحقیقاتی که صورت گرفته نشان می دهد که این کیاه می تواند بر روی سطح هورمون‌های خاص بدن اثر گذاشته و باعث تغییر آنان گردد و در نتیجه بهبود عملکرد جنسی صورت پذیرد.

نکته
استفاده مداوم و بسیار این گیاه می تواند به عملکرد قلب اثر منفی بگذارد. به همین دلیل افرادی که ناراحتی قلبی دارند بهتر است از استفاده نمودن این گیاه جدٱ خود داری نمایند. چرا که باعث ایجاد ضربان قلب نامنظم می گردد.

گیاه کهن دار

از هزاران سال پیش از خواص این گیاه برای درمان بیماری و مشکلات استفاده می شده است.
به دلیل بهبود گردش خون این گیاه مناسب درمان اختلال نعوظ می باشد. چرا که باعث باز شدن رگ های خونی شده و خون بهتر به اندام جنسی می رسد و باعث بهبود عملکرد جنسی می گردد.
از خواص دیگر این گیاه می توان به: درمان کم خونی، درمان اضطراب و بهبود گردش خون در مغز اشاره نمود.

نکته

به علت اینکه باعث گشاد شدن رگ های خونی و افزایش گردش خون می گردد. می تواند باعث خطر خونریزی شده و آن را زیاد نماید. و بهتر است افرادی که از داروهای رقیق کننده استفاده می نمایند از مصرف این مورد چشم پوشی نمایند.

داروی گیاهی درمان اختلال نعوظ

سرکه سیب

یکی دیگر از انواع داروی گیاهی اختلال نعوظ استفاده از عصاره سیب به نام سرکه‌ سیب می باشد.

این مورد یک روش ساده و بسیار رایج است که علاوه بر بهبود اختلال نعوظ می تواند به: بی میلی جنسی، زود انزالی در رابطه نیز کمک نماید.
سرکه سیب همان عصاره و شربت سیب می باشد و به عنوان یک خوراکی سالم، پرطرفدار و محبوب در بین مردم شناخته شده می باشد.
می توان از این سرکه برای سس سالاد، ترشیجات انواع غذا و … استفاده نمود و از این طرق از خواص منحصربه فردش استفاده نمود.

نکته

گاهٱ پیش آمده مشکل اختلال نعوظ را به طور کامل درمان نماید.
این سرکه به دلیل داشتن اسیدهای استیک می تواند باعث درد و ناراحتی معده گردد. برای افرادی نیز که داروی دیورتیک و داروهای دیابت مصرف می نمایند نیز مناسب نمی باشد.
چرا که اثر بخش داروها را پایین می آورد و همچنین سطح مواد مغذی مهم و سطح پتاسیم را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *