رویه ارسال

استفاده از پست پیشتاز

این روش برای ارسال کالا به مشتریانی که در سراسر کشور زندگی می کنند؛ انجام می شود. بدین صورت که آنها می توانند سفارشات خود را در طول زمان ۲۴ الی ۷۲ ساعت تحویل بگیرند. در این روش پس از تحویل بسته سفارشی کد رهگیری مربوط به بسته های پستی ارسال شده در پنل کاربری مربوط به پیگیری سفارشات مشتری درج می شود.

استفاده از تیپاکس

در این روش مرسوله اصولا بین ۱ تا ۲ روز به مشتری می رسد. لازم به ذکر است تیپاکس فقط به جایی ارسال می شود که نمایندگی در آن وجود داشته باشد.

نکات ضروری:

امکان دارد تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق پست  ارسال می شوند ، در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط این شرکت به دست مشتری برسند لذا سایت عطاری هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد.

تمامی سفارشات از طریق سایت عطاری در بسته بندی های مهر و موم شده تحویل پیک و پست می شوند . اکیداً از تحویل گرفتن بسته ای که باز شده است خودداری کنید و سریعا با واحد ارسال در تماس باشید .

نکات قابل ملاحظه در هنگام تحویل کالا:

۱- به مشتریان عزیز اکیدا توصیه می شود هنگام تحویل سفارش قبل از امضا رسید تحویل کالا ، حتما کالای سفارش داده شده را با کالای ارسالی مطابقت داده و در صورت مغایرت ، کالا را تحویل نگرفته و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

۲- در صورتیکه مشتری بدون رویت کالای سفارش داده شده ، کالا را از متصدی تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را امضا نماید بدیهیست  به معنای تایید سفارش از سمت مشتری می باشد و در این صورت  سایت عطاری هیچ گونه مسئولیتی در مورد عودت کالا ندارد.

۳- مشتریان عزیز باید در هنگام تحویل سفارش کارت شناسایی معتبر و یا کارت ملی به همراه داشته باشند.

۴- در صورتیکه مشتریان عزیز بخواهند سفارش را برای شخص دیگری ارسال کنند حتما باید از در گاه های ارتباطی اطلاع رسانی نمایند در غیر این صورت هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.