زیبایی و بهداشتی

چگونه ابروی پرپشت با روش های کاملا طبیعی داشته باشیم؟

پودر جاوتری
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ابروها نشان دهنده حالت صورت فرد هستند و به عنوان یک عضو مهم در زیبایی صورت شناخته می شوند. ابروها به طور کلی در دو دسته کلفت و نازک قرار می گیرند که هر کدام بیانگر نکاتی در چهره می گردد. به عنوان مثال داشتن ابروهای پرپشت و کلفت باعث می ضود سن فرد کمتر نشان داده شود یا ابرو های نازک سن فرد را بالا می برد. اما خوب امروزه ابروی پرپشت بسیار طرفدار پیدا کرده است.

در این مطلب سعی داریم نکاتی راجب داشتن ابروهای پرپشت بیان کنیم. اگر به این بحث علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

آیا امکان پرپشتی ابروها وجود دارد؟

اینکه بگوییم یک شبه می توان دارای ابروی پرپشت شد کاملٱ تصور غلتی است. اما بگوییم که با آرایش کردن این امکان وجود دارد. اما خوب همیشگی نیست. با مراقبت نمودن و استفاده از موادی که باعث پرپشتی ابروها می گردند می توان به این آرزو دست یافت.

آیا می توان به وسیله لوازم آرایشی ابرو پرپشت داشت؟ 

روش هایی نیز هستند تا زمان پرپشت شدن ابروها می توان از آنها استفاده نمود. شما می توانید با چند ترفنده ساده آرایشی این مشکل را برای خود حل نمایید و ابروی پر داشته باشید:

۱_ اگر دارای ابرویی توخالی هستید یا موهای ابرویتان نازک است می توانید به وسیله ژل ابرو این مشکل را برطرف نمایید. اینکار باعث می شود تا ابروها پرپشت نشان داده شوند.

۲_ برای ابروهای نازک هم می توان از ریمل ابرو برای پرپشت کردن ابروها کمک گرفت. البته این نکته را هم توجه کنید که بهتر است از ریمل ابرو همرنگ ابروی خود استفاده نمایید. 

۳_ از رنگ ابرو مناسب استفاده کنید. همیشه رنگ روشن تر از موهای خود را انتخاب نمایید تا جلوه زیباتری را پیدا نمایید.

 ۴_ ابتدا ببینید دارای چه نوع صورتی  هستید و سپس اقدام به مدل دادن ابروی خود کنید. به عنوان نمونه کسانی که دارای صورت گرد هستند بهتر است خط ابروی آنها کمی ۸ مانند باشد. تا جلوه زیباتری پیدا کنند.

ابروی پرپشت

راهکارهای خانگی برای داشتن ابروی پرپشت

برای داشتن ابروی پرپشت طبیعی بایستی کمی صبوری به خرج دهید و چند راهکار خانگی را برای انجام اینکار انتخاب کنید. چند نمونه از راهکارهایی که می توان در خانه انجام داد به این شرح می باشد.

 _ آلوئه ورا

آلوئه ورا هم به علت دارا بودن ترکیبی به نام آلوئین بسیار در تقویت و رشد مو موثر می باشد.

جالب است بدانید این روش را می توانید حتی چندین بار در روز هم بدون هیچ عوارضی انجام دهید و نتیجه را سریع تر ببینید. صابون آلوئه ورا را امتحان کنید!

_ روغن نارگیل

روغن نارگیل دارای اسید لوریک بوده که به عنوان یک ضد میکروب عمل می نماید. به همین خاطر استفاده آن بر روی ابروها باعث می شود تا از آسیب دیدن ابروها جلوگیری شود و همچنین باعث رشد سریع تر موها می گردد. استفاده روغن نارگیل به صورت روزانه می تواند باعث نتیجه موثری بر روی موهای ابرو گردد.

_ روغن زیتون

استفاده از روغن زیتون هم به خاطر اینکه دارای اولئوروپئین می باشد می تواند بهترین گزینه برای پرپشتی ابرو به حساب بیاید.

اگر مایل به استفاده از این روغن هستید بهتر است روغن زیتون طبیعی و بکر را مورد استفاده قرار دهید.

_ آب پیاز

آب پیاز هم گزینه مناسبی برای پرپشتی ابرو به حساب می آید. می توان از این گزینه هم برای تقویت پیاز موی ابرو استفاده نمود.

_ روغن کرچک

یکی از بهترین روش هایی که برای ضخیم کردن و پرپشتی ابروها مناسب است استفاده از روغن کرچک می باشد.

نکته

فقط بهتر است قبل از استفاده از این روغن آن را تست کنید تا حساسیتی برایتان بوجود نیاید و دچار مشکل نگردید.

شما می توانید با استفاده درست و مرتب از این شیوه ها ابروی پرپشت و زیبا برای خود داشته باشید. اما خوب همانطور هم که در بالا گفتیم فقط کمی اینکار صبوری می طلبد.

این نوع ابرو باعث می شود هم چهرتان جوان به نظر برسد و هم چشم هایتان درشت تر دیده شود. می توان گفت هر کس که این دو مورد را بداند به سادگی از این شیوه نخواهد گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *