پوست, صابون, صابون های ویژه, مو

صابون های مناسب درمان پسوریازیس

پسوریازیس
4/5 - (1 امتیاز)

امروزه صابون های گیاهی و متنوع زیادی در بازار وجود دارد که برخلاف نوع شیمیایی عوارضی ندارند و در کنار شستشو و تمیزی پوست و مو به درمان برخی بیماری ها نیز کمک خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین صابون های مناسب درمان پسوریازیس را بشناسید.

چگونگی تهیه صابون گیاهی

برای تهیه صابون های گیاهی باید ماده اولیه صابون را تهیه کنید و بعد از ذوب شدن، ترکیب مورد نظر را اضافه نمایید. مواد تهیه شده را در قالب های سیلیکونی بریزید و صبر کنید تا خنک شود. حال صابون شما آماده مصرف می باشد.

انتخاب صابون های گیاهی به پوست شما بستگی دارند. صابون های ملایم، تر و چرب برای پوست و موهای خشک مناسب می باشند و همچنین صابون های خشک و سخت برای پوست های چرب مفید هستند. پس صابون های ملایم، تر و چرب از صابون های مناسب درمان پسوریازیس می باشند.

بیماری پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که به خشکی پوست و وجود سلول های مرده بر روی سطح پوست سر گفته می شود و باید از محصولات آبرسان برای جلوگیری از بروز این بیماری استفاده کنید. در ادامه به چند نمونه از صابون های مناسب درمان پسوریازیس خواهیم پرداخت.

در دهه اخیر صابون های متنوعی وارد بازار لوازم بهداشتی شده است که از رایحه ها و عصاره های گیاهی مختلف تهیه شده است و کاربرد بسیار زیادی برای پوست و مو دارد. فروشگاه صابونچی تولید کننده انواع صابون های گیاهی می باشد ‌که بر پایه عصاره و روغن های طبیعی ساخته شده اند و هیچ گونه افزودنی مخرب و غیر مجاز در صابون ها استفاده نمی کنند و کاملاً طبیعی می باشند.

صابون های مناسب درمان پسوریازیس

از جمله صابون های طبیعی برای درمان پسوریازیس می توان به صابون زردچوبه، صابون گوگرد، صابون گلیسیرین، صابون زغال فعال و … اشاره کرد.

صابون زردچوبه

صابون زردچوبه از گیاه زردچوبه حاصل می شود و جزو صابون های مناسب درمان پسوریازیس می باشد. همچنین خواص دیگری چون درمان آکنه، بهبود سرطان پوست، التیام زخم، بهبود اگزما، رفع التهابات، رفع خشکی پوست و … می باشد.

صابون گلیسیرین

صابون گلیسیرین حاوی ویتامین های K، E، C و B2 می باشد و برای پوست بسیار مفید می باشد. این صابون منجر به نرم شدن و لطافت پوست، جلوگیری از چین و چروک پوست، رفع خشکی پوست(پسوریازیس) و روشن شدن پوست می شود.

صابون آلوئه ورا

صابون آلوئه ورا به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا برای پسوریازیس بسیار مفید می باشد. همچنین برای درمان آکنه، درمان آفتاب سوختگی، جلوگیری از پیری پوست، رفع لک های پوستی و … مفید می باشد.

صابون گوگرد

صابون گوگرد دارای خواص ضد التهابی است و بیماری های التهابی چون پسوریازیس و اگزما را درمان می کند. همچنین برای رفع شوره سر ناشی از پسوریازیس نیز مفید می باشد. خارش سر را از بین می برد و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند.

صابون زغال فعال؛ صابون های مناسب درمان پسوریازیس

صابون زغال فعال کمک زیادی به رفع سلول های مرده پوست و رفع خشکی پوست می کند و در نتیجه منجر به بهبود و کاهش بیماری پسوریازیس می شود. همچنین دارای خواص دیگری چون کاهش چربی پوست، بهبود آکنه، جلوگیری از بروز چین و چروک، درمان شوره سر و اگزما می باشد.

نتیجه نهایی

گیاهان زیادی در اطراف ما وجود دارند که بسیار پر فایده می باشند و از آنها صابون هایی تهیه شده است که مشکلات پوست و مو را به راحتی درمان کند‌. صابون های طبیعی فروشگاه صابونچی به صورت دست ساز آماده می شوند و بدون هیچ مواد افزودنی مضر، زیر نظر بهترین متخصصین به بازار عرضه خواهند شد.

شما می توانید صابون های مناسب درمان پسوریازیس را از این فروشگاه با قیمتی مناسب خریداری کنید. فروشگاه صابونچی دارای تاییدیه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *