جنسی, درمان و رفع مشکلات نعوظ, رفع و درمان مشکلات مقاربتی

درمان گیاهی اختلال نعوظ | پاسخهای به سوالات در مورد اختلال نعوظ

گیاه دارویی سیاتیک پا
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه درمان خانگی و گیاهی اختلال نعوظ را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”زنجبیل ” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b2%d9%86%d8%ac%d8%a8%db%8c%d9%84-%d8%ae%d8%b4%da%a9-%d8%b4%d8%af%d9%87/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن درمان اختلال نعوظ” link=”https://attarchian.com/product/oils-for-the-treatment-of-erectile-dysfunction/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

داروهای طبیعی میل جنسی نسبت به داروهای شیمیایی محبوبیت بیشتری دارند. زیرا طبق گفته محققان عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای تجویز شده دارند. گیاهانی مانند: ماکا، یوهیمبین، جینکووموندیا سفید برای درمان نعوظ موثر هستند.

چه چیزی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

نعوظ نتیجه فرآیندهای پیچیده چند سیستم در بدن مردان است. برانگیختگی جنسی شامل: تعامل بین بدن، سیستم عصبی، ماهیچه ها، هورمون ها و احساسات می باشد. شرایطی مانند: دیابت یا استرس می تواند بر این قسمتها و عملکردها تأثیر بگذارد و باعث اختلال نعوظ شود. تحقیقات نشان می دهد که اختلال نعوظ بیشتر به دلیل مشکلات عروق خونی است. در واقع تجمع پلاک در شریان ها باعث ایجاد اختلال نعوظ در حدود ۴۰ درصد از مردان بالای ۵۰ سال می گردد.

 

درمان های گیاهی اختلال نعوظ

چه گزینه های برای مداوا وجود دارد؟

درمان یک بیماری زمینه ای اولین قدم برای درمان اختلال نعوظ می باشد. اگراختلال نعوظ شما همچنان ادامه داشته باشد می توانید از درمان هایی مانند: تجویز دارو یا تزریق، شیافت آلت تناسلی، جایگزینی تستوسترون، پمپ آلت تناسلی، کاشت آلت تناسلی و یا جراحی عروق خونی استفاده کنید. شما می توانید از درمان های سبک زندگی شامل: مشاوره اضطراب جنسی، مشاوره روانشناسی، حفظ وزن سالم و کاهش مصرف دخانیات و الکل نیز برای رفع اختلال نعوظ استفاده نمایید.

درمان های گیاهی اختلال نعوظ

بسیاری از فروشگاه ها مکمل های گیاهی و غذاهای سالم می فروشند که ادعا می شود دارای قدرت جنسی و عوارض جانبی کمتری هستند. اما این گزینه ها تحقیقات علمی کمی برای اثبات ادعاها دارند و هیچ روش یکسانی برای آزمایش اثربخشی آنها وجود ندارد. اکثر نتایج آزمایشات انسانی بر خود ارزیابی متکی است که می تواند ذهنی و تفسیر آن دشوار باشد. همیشه قبل از استفاده از مکمل ها با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است با داروهایی که قبلاً مصرف می کردید تداخل داشته باشد. همچنین شناخته شده است که بسیاری از مکمل ها با الکل تداخل منفی دارند.

جینسنگ پاناکسیک گیاه کره ایی و چینی

جینسنگ پاناکس دارای سابقه ۲۰۰۰ ساله در طب چینی و کره ای به عنوان مقوی برای سلامتی و طول عمر است. مردم از ریشه های این جینسنگ که به آن جینسنگ قرمز کره ای نیز می گویند برای درمان اختلال نعوظ و همچنین استقامت، تمرکز و فشار استفاده می شود. همچنین باعث سفتی آلت تناسلی، مدت نعوظ و افزایش میل جنسی نیز می گردد. جینسنگ به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و اکسید نیتریک را آزاد می سازد که باعث عملکرد بهتر نعوظ می شود. شما می توانید از کرم جینسنگ نیز استفاده کنید. مقدار مصرف جینسنگ ۹۰۰ گرم در روز به مدت ۸ هفته می باشد. امکان تداخل جنسینگ با الکل و کافئین وجود دارد و از عوارض شایعه جنسینگ بی خوابی است و بهتر است قبل از استفاده از جینسنگ با پزشک خود مشورت کنید.

ماکا، سبزی ریشه ای پرو برای درمان گیاهی اختلال نعوظ

یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی شما ماکا می باشد. ماکا حاوی: آمینو اسید، ید، آهن و منیزیم می باشد. ماکا با رنگهای: قرمز، سیاه و زرد وجود دارد. ماکا سیاه باعث کاهش استرس و بهبود حافظه می شود که استرس خود می تواند باعث اختلال نعوظ شود.

البته طبق تحقیات انجام شده محققان همچنین دریافتند که ماکا هیچ تاثیری بر سطح هورمون ها ندارد. شما می توانید در روز به اندازه ۳ میلی گرم به مدت ۸ هفته ماکا مصرف کنید تا میل جنسی خود را بهبود بخشید. ماکا دارای عوارض نمی باشد ولی طبق یک مطالعه انجام شده مصرف ۰٫۶ گرم ماکا در روز برای افراد دارای ناراحتی قلبی باعث افزایش فشار خون می شود. در ضمن شما می توانید از مکمل های ماکا نیز استفاده کنید.

[info_box title=”” image=”” animate=””] خرید عرق ترکیبی فوروس آقایان در عطاری انلاین[/info_box]

یوهیمبین، پوست درختان آفریقای غربی

یوهیمبین از پوست درخت همیشه سبز غرب آفریقا بدست می آید. در ۷۰ سال گذشته مردم از یوهیمبین به عنوان درمانی برای اختلال نعوظ استفاده کرده اند زیرا اعتقاد دارند اعصاب آلت تناسلی را فعال می کند، عروق خونی را گسترش می دهد تا جریان خون در آلت تناسلی افزایش یابد، به تحریک عصب لگن و افزایش میزان آدرنالین کمک می کند، باعث افزایش میل جنسی می شود و نعوظ را طولانی می نماید. ترکیبی از یوهیمبین و ال آرژنین نشان می دهد که عملکرد نعوظ در افراد مبتلا به اختلال نعوظ به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

این دارو می تواند عوارضی مانند: تهوع، اسهال و گرفتگی معده ایجاد کند. از مصرف ال آرژنین با ویاگرا، نیترات یا هر داروی فشار خون خودداری کنید. شما می توانید در حدود ۲۰ میلی گرم از یوهیمبین مصرف کنید. اثرات آدرنالین یوهیمبین می تواند عوارض جانبی مانند: سردرد، تعریق، تحریک، فشارخون و بی خوابی ایجاد کند. اگر از داروهای ضد افسردگی یا داروهای محرک استفاده می کنید حتما قبل از مصرف یوهیمبین با پزشک مشورت نمایید.

ریشه های گیاه آفریقایی زنجبیل سفید برای درمان گیاهی اختلال نعوظ

زنجبیل سفید در اوگاندا بسیار محبوب است و از آن برای افزایش میل جنسی و مدیریت تعداد کم اسپرم استفاده می شود.

مطالعات نشان می دهد که زنجبیل سفید ممکن است مشابه ویاگرا باشد زیرا مواردی مانند: میل جنسی، تحرک اسپرم انسان و سطح تستوسترون را افزایش می دهد. به دلیل وجود شواهدی مبنی بر: افزایش، قدرت و لذت جنسی، یک داروی جنسی در نظر گرفته می شود.

جینکو بیلوبا، گیاهی از یک درخت چینی

جینکو بیلوبا ممکن است جریان خون در آلت تناسلی را افزایش دهد. محققان معتقدند جینکو ممکن است برای مردانی که به دلیل مصرف دارو دچار اختلال نعوظ هستند موثر باشد. اما برخی از مطالعات همچنین هیچگونه بهبود یا تفاوت بعد از مصرف جینکو را گزارش نکرده اند.

شما می توانید از کپسول های ۴۰ تا ۶۰ میلی گرمی جینکو به مدت ۴ هفته و روزی ۲ بار استفاده کنید. حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید چون احتمال افزایش خونریزی وجود دارد و حتی می توانید از مکمل های جینکو نیز استفاد کنید.

خطرات احتمالی و عوارض جانبی

سازمان غذا و دارو هیچ یک از این گیاهان را به عنوان یک درمان پزشکی تایید نکرده است. بسیاری از گیاهان از کشورهای دیگر آمده و ممکن است آلوده باشند. این گیاهان به اندازه داروهای تجویزی مانند ویاگرا مورد مطالعه یا آزمایش قرار نگرفته اند.

ویاگرا گیاهی ممنوع است. زیرا ممکن است حاوی داروهای تجویزی یا سایر مواد مضر باشد که ممکن است عوارض جانبی شدید ایجاد کند. قبل از خرید هر گونه گیاه درمانی برای اختلال نعوظ بدون نسخه با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *