زیبایی, لایه برادری

لایه برداری لب | چگونه لب خود را لایه برداری کنیم؟

این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه لایه برداری طبیعی لب را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”روغن کرچک” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%da%a9%d8%b1%da%86%da%a9-%d8%a8%d9%88%d9%85%db%8c-250-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن کنجد” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%da%a9%d9%86%d8%ac%d8%af-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”وازلین” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%84%db%8c%d9%86-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن نارگیل” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d9%84-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن جوجوبا” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%ac%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a8%d8%a7-500-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن زیتون” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%aa%d9%88%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%a8%da%a9%d8%b1-%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d8%b5/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن دارچین” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1%da%86%db%8c%d9%86-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

در طول زندگی همه ما ممکن است چندین بار به ترک لب دچار شویم. البته دلایل زیادی برای ترک لب مانند: باد، آفتاب و درجه حرارت شدید و رفتارهای دیگری از جمله سیگار کشیدن وجود دارد. همانطور که می دانید پوست لب نسبت به پوست جاهای دیگر ضعیف تر می باشد و احتمال خشکی بیشتری دارد.

زمانی که شما دچار خشکی لب شدید می توانید از لایه برداری لب استفاده کنید. لایه برداری از لب ها می تواند به از بین بردن برخی از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک کرده و بلافاصله درخشندگی، نرمی و صافی را به آن باز گرداند.

لایه برداری لب

بهترین روش برای لایه برداری لب

یک ماده لایه بردار مانند: شکر، دارچین، مسواک و … به همراه یک نرم کننده مانند: عسل، روغن، کره شیا و … را انتخاب کنید. خمیر را برای لب های خود مخلوط کرده و به صورت دورانی روی لب بمالید. سپس پاک کنید یا بشویید و مرطوب کننده لب یا مومیایی کننده بزنید.

اما قبل از شروع کار چند نکته را باید در نظر بگیرید: سعی کنید فقط ۲ بار در هفته لایه برداری را انجام دهید چون بیش از ۲ بار باعث تحریک لب های شما می شود. در ضمن توجه داشته باشید از مواد تند برای جلوگیری از زخم های تحریک کننده بر روی لب های خود استفاده نکنید.

لایه برداری لب به سادگی انجام می شود. شما می توانید از یک ماده ساینده یا یک روغن یا مرطوب کننده بر روی لب خود استفاده کنید. پس از انتخاب لایه بردار خود می توانید آن را با یک نرم کننده مخلوط کنید و استفاده کنید.

ماده لایه بردار نرم کننده مانند: شکر، عسل، روغن دارچین، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن جوجوبا، وازلین، مرطوب کننده هم: سواب پنبه، کره شیا و پودر قهوه می باشد.

چگونه می توان لبهای خود را در خانه لایه برداری کرد.

یک قاشق غذاخوری از مواد لایه بردار خود را در یک ظرف کوچک بریزید. برای مالیدن نرم کننده خود از یک سواب پنبه استفاده کنید. بسته به ماده انتخابی شما میزان نیاز شما متفاوت است اما سواب باید کاملاً پوشیده شود.

توجه داشته باشید که اگر از مسواک یا حوله به جای سواب پنبه استفاده می کنید آن را مستقیماً در نرم کننده خود فرو کنید تا مقدار کافی برای استفاده روی لب های خود داشته باشید. با این حال مراقب باشید که مسواک نزنید یا خیلی تمیز نکنید. انجام این کار ممکن است به جای ایجاد لایه برداری مطلوب، لب های شما را بیش از حد سفت کند.

سواب پنبه ای روکش شده خود را در ظرف مواد لایه بردار خود آغشته کنید تا روی آن پوشانده شود. لب خود را با آب مرطوب کنید تا نرم شود و سپس مواد سواب را به آرامی روی حلقه های کوچک روی لب های خود بمالید. هرگونه لایه بردار اضافی را با دستمال تمیز یا پارچه نرم پاک کنید سپس با یک بالم لب یا رژ لب مرطوب کننده ادامه دهید.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید روغن دارچین در دکتر اویل[/info_box]

محصولات آماده را برای لایه برداری امتحان کنید.

محصولات زیادی در بازار وجود دارد تحقیقات نشان داده است که محصولات حاوی منبع سرامید و اسیدهای چرب هیالورونیک به حفظ و بازیابی رطوبت کمک می کند. این مواد همچنین به بهبود بافت لب و همچنین سیری آن کمک می کند و به شما لب های سالم تری می بخشد.

ترکیباتی که ما توصیه می کنیم: مخلوط شکر قهوه ای، روغن جوجوبا و کره شیا که هم لایه بردار است و هم لب های شما را مرطوب می کند.

  • اسکراب لب

بوی باورنکردنی دارد و از مواد طبیعی و همچنین مصنوعی ایمن استفاده می کند.

  • ماسک لب

غیر ساینده است و هیدراتاسیون شدید را به شکل لانولین ارائه می دهد.

  • اسکراب لب صاف

از روغن کاملیا و کره شیا برای صاف و مرطوب کردن پوست شما استفاده می کند در حالی که پوست گردوی خوب و نارگیل به لایه برداری پوست مرده کمک می کند.

  • اسکراب لب کریستال

عسل و موم زنبور عسل را برای لایه برداری و آبرسانی به لب های شما ارائه می دهد.

مراقب این مواد باشید.

متخصصان پوست توصیه می کنند از اجزای احتمالی تحریک کننده اجتناب کنید. اگر لب ها احساس سوزش یا سوزن سوزن شدن داشته باشند یعنی لب ها تحریک شده و باید از استفاده از آن اجتناب نمود. از موادی مانند: کافور، دارچین، اکالیپتوس، منتول، نعناع، عطرهای نعناع، اکتینوکسات، اکسی بنزون استفاده نکنید. در عوض می توانید از: کره شی، روغن کنجد، روغن دانه کرچک و محصولاتی که فاقد عطر و ضد حساسیت هستند استفاده کنید.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید روغن کرچک در دکتر اویل [/info_box]

مراقبت با لایه برداری تمام نمی شود.

هنگامی که لب های خود را لایه برداری کرده اید کار تمام نمی شود. در حالی که ممکن است در از بین بردن پوست خشک و پوسته پوسته موفق باشید ولی نرم و مرطوب داشتن لب ها بسیار مهم هستند. در ادامه چند نکته برای مراقبت سریع از لب وجود دارد:

  1. قبل از خواب یک مرهم لب یا مرطوب کننده غیر تحریک کننده بمالید.
  2. هنگام بیرون رفتن از منزل حتماً از مرطوب کننده لب استفاده کنید تا لب های شما در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت شود.
  3. لب های شما برای محافظت در برابر آفتاب نقطه ای است که اغلب فراموش می شود.
  4. به مقدار کافی آب بنوشید تا خشکی لب ها برطرف شود.
  5. از چیدن یا گاز گرفتن لب ها و همچنین لیسیدن آنها خودداری کنید. لیسیدن آنها اغلب می تواند آنها را خشک تر کنند.

این عادت ها اغلب می توانند ناخودآگاه باشند اما سعی کنید حواس تان باشد و تا جایی که می توانید این کار را کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *