تناسب اندام و تغذیه

افزایش سایز سینه به روش خانگی

افزایش سایز سینه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

آیا می توانید اندازه پستان را افزایش دهید؟ خوب. جواب بله است. اکثر خانم ها مایلند اندامی مناسب داشته باشند و برای این منظور هر خانمی مایل است پستانهایی کاملاً شکلی داشته باشند که بتواند آنها را به رخ بکشید. اگر شما هم مایل به افزایش سایز سینه خود هستید پس با عطاری آنلاین همراه شوید.

از نظر پزشکی، جراحی به نام افزایش سینه برای افزایش اندازه پستان شما انجام می شود. در این جراحی، یک جراح، نمک و سیلیکون را زیر بافت پستان قرار می دهد تا پف کرده به نظر برسد. علاوه بر این، ممکن است عوارض جدی در ارتباط با چنین روشی وجود داشته باشد.

روش های طبیعی برای افزایش اندازه سینه ها مانند: ماساژ، ورزش های بزرگ کننده، رژیم های غذایی و پمپ های بزرگ شدن سینه وجود دارد. این مقاله به شما اطلاعاتی در مورد بهترین راه های طبیعی اثر جانبی بزرگ شدن سینه می دهد.

افزایش سایز سینه

حقایق جالب

در اینجا چند واقعیت جالب در مورد پستان آورده شده است و این بسیار هدفمند در زندگی یک زن است.

  • آیا می دانید سینه سمت چپ بزرگتر از راست است؟ بله، به نظر می رسد هیچ دو سینه یکسان نیستند.
  • اندازه پستان در کل زندگی یک زن تقریباً ۶ برابر تغییر می کند. این به دلیل نوع سوتینی است که استفاده می کند.
  • سینه های شما فقط بعد از بارداری و شیردهی بالغ می شوند.
  • سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین قاعدگی زن رشد می کنند.
  • مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان پستان را شناسایی کردند که ۳۵۰۰ سال پیش در پاپیروس ثبت شده بود. هیروگلیف تومورهای حباب دار روی پستان را نشان می دهد که قابل بهبود نیست.
  • مردان همچنین می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند؟ بله، پیتر کریس اولین مردی بود که از سرطان پستان جان سالم به در برد.

آیا می توانید اندازه سینه را در خانه افزایش دهید؟

بله، شما می توانید با: ماساژ، تمرینات بزرگ کننده پستان و غذاهایی که باعث بزرگتر نشان دادن آن می شوند، سایز سینه های خود را به طور طبیعی افزایش دهید. در اینجا کارهایی که باعث بزرگ شدن سینه می شوند آوردهشده است.

غذاها

غذاها

غذاهایی مانند: محصولات شیر​، میوه ها و مغزها می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند.

شیر: سینه ها کاملاً از چربی تشکیل شده است و مصرف فرآورده های شیر کامل که سرشار از چربی هستند می تواند اندازه سینه ها را افزایش دهد.

گیاه پاپایا: پاپایا مخلوط با شیر اندازه پستان را افزایش می دهد.

دانه شنبلیله: حاوی منبع غنی از استروژن است که سینه ها را تحریک می کند. از دانه شنبلیله خمیر درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه ها را به آرامی ماساژ دهید.

دانه رازیانه: پودر دانه رازیانه را به غذای خود اضافه کنید یا یک خمیر درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط کرده و بر روی سینه های خود مالید و ماساژ دهید.

سویا: سویا سرشار از فیتواستروژن است این هورمونی است که مسئول پستانهای بزرگ است. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند نیز جلوگیری می کند.

آجیل: آجیل ها منبع غنی از چربی های اشباع نشده تک لازم برای ساختن بافت پستان دارند.

یوگا برای سینه های بزرگ

یوگا یک عامل طبیعی برای هزاران شفابخشی بوده است. بدن را با ذهن متحد می کند و به شما کمک می کند از درون با بیماری ها مقابله کنید. علاوه بر این، وقتی صحبت از بزرگتر نشان دادن سینه ها می شود، این هنر باستانی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا نحوه یوگا می تواند سینه های شما را بزرگ کند.

افزایش سایز سینه

روغن ماساژ برای افزایش سایز سینه

البته ماساژ یکی از بهترین روش ها برای افزایش اندازه پستان است. می توان برای افزایش سایز از روغن های طبیعی همچون: روغن بذر کتان، کرم های بزرگ کننده پستان، روغن رازیانه و روغن زیتون استفاده نمود. برای استفاده از این روغن ها، ابتدا سینه و دستان خود را تمیز کنید. سپس کمی سینه ها را ماساژ دهید. حال روغن مورد نظر را به پوست مالید و شروع به ماساژ دادن کنید.با اینکار روغن به خوبی جذب پوست می گردد.

بهترین روش طبیعی برای افزایش اندازه سینه ها انجام ماساژ روغنی است. در اینجا چند مرحله ساده برای نحوه انجام کار وجود دارد. برای جواب دهی می توانید هر روز و طی چند بار این عمل را انجام دهید.

نکته

فقط به مدت طولانی این روش را انجام ندهید چون باعث تورم و حساسیت می شود.

ورزش

ورزش کردن

تعدادی تمرین وجود دارد که می تواند اندازه سینه ها را افزایش دهد ورزش هایی همچون: حلقه های بازو، پرس قفسه سینه، ژست نماز و … .

مکمل ها و افزایش سایز سینه

مکمل های بزرگ شدن پستان به شما کمک می کنند سینه های بزرگتری داشته باشید. لازم نیست نگران باشید زیرا اکثر مکمل ها از مواد طبیعی ساخته می شوند و بیشتر آنها هیچ عوارض جانبی به همراه ندارند. تنها چیزی که ممکن است روی شما تأثیر بگذارد: کرم، لوسیون یا کپسول است که می تواند موجب حساسیت شما شود. فقط قبل از انتخاب استفاده از مکمل های بزرگ کننده پستان، حتماً با پزشک مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *