طب سنتی, نسخه های گیاهی

بهترین روغن قلب و عروق برای درمان بیماری های قلبی و عروقی

2.7/5 - (4 امتیاز)

خستگی کار و زندگی به همراه: استرس، تشویش، نگرانی باعث شده تا افراد درگیری های بیشتری پیدا نمایند و آن طور که باید و شاید نتوانند برای سلامت جسم و روح خود وقت بگذارند و دچار بیماریهایی شوند که درمان آنها می تواند بسیار طولانی، هزینه بر و حتی غیر ممکن است شوند.

یکی از این بیماری ها، بیماری قلب و عروق است که اگر متوجه آن نباشیم و به آن اهمیئت ندهیم، ممکن است خطرناک باشد و اتفاق ناخشویندی را برای ما در پی داشته باشد.

ما این بار می خواهیم بهترین روغن برای قلب و عروق را که وجود دارند و بسیار هم مناسب هستند و باعث سلامت ما می شوند صحبت نماییم و ببینیم که چگونه می تواند به سلامت ما در این اوضاع نابسمان و گرفتاری ها کمک کند. پس با ما همراه باشید.

چرا روغن های طبیعی برای سلامت و بیماری قلب و عروق مناسب هستند؟

از نظر متخصصان ابتدا باید: استرس، نگرانی، تشویش و… را از خود دور کنیم. پس از آن نوبت به انتخاب و استفاده از مواد و خوراکی های طبیعی و مناسب بدن و تحرک می رسد. اینکه چه موادی را استفاده می کنیم بسته به بودجه و توانایی مالی ما دارد.

اما اگر توانایی مالی پایینی داشته باشیم باز هم می توان نسبت به آن توانایی، به فکر سلامت بدن و به خصوص قلب و عروق خود شد.

روغن های طبیعی به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی هستند که می توان به آن اندیشید و مورد مصرف قرار داد. چرا که این روغن ها از منابع کاملٱ طبیعی و از دل طبیعت: گیاهان، میوه ها، حیوانات و … بدست می آیند و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن انجام نشده. یعنی هیچ گونه مواد شیمیایی را در آنها نمی توانید یافت کنید.

بهترین روغن برای قلب و عروق

با تحقیق و آزمایش هایی که محققان در رابطه با روغن ها انجام داده اند به این موضوع دریافته اند که هر روغن طبیعی می تواند خواص بی شماری داشته باشند. همچنین برای برخی بیماری ها و مشکلات مناسب استفاده کردن قرار بگیرند.

از بهترین روغن های طبیعی که برای قلب و عروق مناسب می باشند و می توان برای محافظت و حتی درمان، مورد استفاده قرار داد به این شرح می باشند:

بهترین روغن قلب و عروق

روغن ماهی:

این روغن دریایی به علت اینکه دارای اسید های چرب امگا۳ می باشد بهترین روغن برای بیماری قلب و عروق به شمار می رود. روغن ماهی می تواند تا حد بسیاری از حملات قلبی و حتی سکته را در افراد کاهش دهد.

روغن دانه انگور:

روغن طبیعی دانه انگور به دلیل دارا بودن ویتامین E  و همچنین به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها باعث کاهش کلسترول های مضر شده و افزایش کلسترول های مفید می گردد. همچنین برای سیستم قلب و عروق مفید بوده و بیماری قلب و عروق را تا حد ممکن کاهش می دهد.

روغن انگور را می توان در تهیه سالاد و حتی پخت و پز هم مورد استفاده قرار داد و از خواص و ویتامین های مفید و موثر آن به این گونه بهره برد.

 روغن زیتون:

در لیست بهترین روغن برای قلب و عروق می توان روغن زیتون را هم قرار داد. این روغن هم در دسترس همه افراد قرار دارد و خواص بی نظیر و بی شماری را در خود جای داده است که یکی از این خواص ها مربوط به سلامت و درمان بیماری قلب و عروق می باشد.

همانطور که می دانید این روغن از میوه زیتون بدست می آید و برای سلامت بدن و پوست بسیار مناسب می باشد. باعث افزایش کلسترول های خوب شده و میزان بالایی از ویتامین  E و آنتی اکسیدان که برای سلامت و بیماری قلب و عروق مناسب هستند را دارا می باشد.

این روغن را میب توان در پخت و پز و سالاد مورد استفاده قرار داد و استفاده روزانه و به اندازه آن می توان باعث سلامتی فرد گردد و هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کند.

روغن کنجد:

روغن کنجد به دلیل اینکه حاوی اسید چرب اشباع نشده است و به کاهش کلسترول های مضر نیز کمک می کند. می تواند بهترین گزینه برای سلامت بدن و افرادی که دچار بیماری قلب و عروق شده اند باشد. همچنین به دلیل اینکه دود نمی کند و نمی سوزد می توان به غیر از پخت و پز یا سالاد برای سرخ کردن های ملایم نیز از این روغن بی نظیر می توان استفاده کرد.

روغن کلزا:

اسم روغن کلزا را هم بسیار شنیده اید و می دانید برای مصارف پخت و پز و سالاد کارایی دارد. این روغن دارای اسیدهای چرب امگا۶ و امگا۳ بوده و کلسترول های مضر را تا حد بسیاری کاهش می دهد و به عنوان بهترین روغن برای قلب و عروق شناخته می شود.

روغن های طبیعی در زندگی ما نقش بسیاری مهمی را ایفا می کنند و به نوبه خود هر کدام می توانند باعث سود رساند به بدن ما گردند. اما خوب استفاده درست و به اندازه باعث بهبود و سلامت فرد می گردد. پس هنگام استفاده زیاده روی نفرمایید.

[ux_products auto_slide=”3000″ cat=”1912″ products=”12″ orderby=”rand”]

 

این مطالب نیز برای شما مفید است :

پیری پوست و مشکلات و راه حل های برطرف کردن آن

روغن الاغ 

روغن کوهان شتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *