روغن های طبیعی

روغن آرگان اصل را از کجا تهیه کنیم؟

روغن آرگان اصل
2/5 - (4 امتیاز)

برای خرید ‌روغن آرگان اصل باید دقت کنید که روغن آرگان را از مراکز معتبر آرگان بخواهید. از مراکزی که فقط بصورت تخصصی اقدام به فروش روغن آرگان اصل می کنند.

همه ی روغن های آرگانی که در بازار وجود دارند روی پوست شما اثرات جوان کنندگی مثبت می گذارند، اما روغن آرگان اصل این فرایند را بهتر انجام میدهد. همچنین توصیه می کنیم یک بار آرگان خود را از فروشگاه دکتر اویل خریداری کنید.

شاید قیمتی بیشتر از بازار بپردازید، اما مطمئن هستید روغن آرگان با کیفیت، خوب و کاملا اصل به دست شما میرسد. روغن آرگان خاصیت های زیادی دارد مثل: رفع مشکلات پوست و مو. معمولا هر محصول پرطرفداری موجب ظهور انواع تقلبی آن در بازار نیز می شود که روغن خراطین هم به همین سرنوشت دچار شده است. با دکتر اویل همراه باشید.

روغن آرگان اصل

نحوه تشخیص روغن آرگان اصل به چه صورت است؟

محصول اورجینال روغن آرگان بوی ذرت می دهد نه بوی اسانس یا چیز دیگر پس می توانید از طریق بوی آن نیز اقدام به تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی کنید.

فواید روغن مراکشی

روغن آرگان دارای خواصی مانند: برطرف کردن مشکلات لک در صورت، برطرف کردن ترک های پوست، درمان زخم ها، زیبا کردن ناخن ها می باشد. درخت آرگان توسط مردم بومی کشور مراکش چیده و مستقیم به سمت صادرات و یا تهیه روغن توسط همان کشور هدایت می شود و دانه های آن را وارد می کنند و در صورت تمایل مشتری جلوی آن ها تهیه می شود.

روغن آرگان روی دیگر اندام های بدن نیز تاثیر گذار است و به همین خاطر به طلای مایع شهرت یافته است، مثلا: برای جلوگیری از سرطان یا بهبود سیستم ایمنی بدن نیز کاربرد دارد. همچنین، در طی چند سال گذشته یکی از محصولات ارگانیکی که توسط بسیاری از پزشکان بنام به بیماران مختلف توصیه می‌شود، روغن آرگان است.

روغن آرگان با خواص جادویی خود، مانند: ترمیم زخم‌های مربوط به جراحی‌های زیبایی، شادابی پوست و مو، درمان آکنه، پیشگیری و مبارزه با سرطان نقش بسزایی را می تواند ایفا کند.

همانطور که گفته شد این روغن خواص بسیاری دارد که از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنظیم کلسترول خون
  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • ضد سرطان
  • بهبود دیابت
  • تقویت ایمنی بدن
  • ضد پیری
  • رفع مشکلات مو
  • بهبود مشکلات پوستی

روغن آرگان اصل

تاثیرات روغن آرگان خالص بر روی پوست و قسمت های مختلف بدن

این محصول تاثیرات زیادی بر روی پوست دارد. به دلیل وجود ویتامین E در این محصول برای کاهش چین و چروک پوست مناسب است و باعث جوان شدن دوباره پوست می گردد.

همچنین وجود چربی و ویتامین E به رفع خشکی پوست کمک کرده و یک درمان عالی برای اگزما و پسوریازیس می باشد.

افرادی که از ترک های بارداری رنج می برند نیز می توانند از این روغن برای رفع ترک ها استفاده کنند. خواص ضد التهابی آن نیز کمک به سزایی در بهبود آکنه و جای جوش دارد.

تاثیرات روغن مراکشی بر روی موها

این روغن تاثیرات زیادی بر روی موها دارد و سریعاً جذب موها می شود و مشکلات آن را برطرف می کند. موها را درخشان و شاداب می کند زیرا حاوی لینولئیک و اولریک اسید است. همچنین موجب صاف شدن مو ها می شود و برای موهای فر مناسب می باشد.

برای افرادی که موهای آنها دچار آسیب شده نیز مناسب خواهد بود و بافت های آسیب دیده را ترمیم می کند. تقویت کننده مو است و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند‌.

ویژگی‌های شگفت انگیز روغن گیاهی

اگر شما جز کسانی هستید که قصد دارید آثار به‌ جامانده از جراحی‌های خود مانند: جراحی بینی را ترمیم نموده یا به کمک روغن، طراوت و زیبایی دوران جوانی را به پوست و موی خود بازگردانید از روغن آرگان استفاده کنید. زیرا، روغن آرگان محصولی از هسته میوه آرگان است که درخت آن در کشور مراکش به وفور کشت می‌شود.

این درخت عمر بسیار بالایی داشته و طول آن اغلب به بیش از ۸ متر می‌رسد؛ جالب است بدانید که درخت آرگان اولین بار در ۳۰ سالگی به بار می‌نشیند و تا قبل از آن درخت هیچ ثمره‌ای ندارد. معجزه درخت آرگان درون هسته میوه آن نهفته است که روغن  اصل از آن تهیه می‌شود.

از گذشته‌های دور تاکنون بومیان کشور مراکش از این روغن جهت ترمیم زخم، شادابی پوست و مو و به عنوان مکمل غذایی بهره می‌بردند؛ برای همین دانشمندان دست ‌به ‌کار شده و تحقیقات گسترده‌ای را در مورد این میوه و روغن منحصر به ‌فرد آغاز کردند. نتایج تحقیقات دانشمندان باعث شد تا روغن آرگان به ‌واسطه خواص فراوانش با نام طلای مایع شناخته شده و به بازار جهانی عرضه شود.

آرگان

روغن آرگان اصل را از کجا بخریم؟

روغن آرگان را از مراکز معتبر که محصولات ارگانیک ارائه می دهند تهیه کنید. این مراکز باید بتوانند روغن آرگان را با دستگاه مخصوص تهیه کنند.

چگونه روغن اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

معمولا روغن ‌های اصل مواد تشکیل دهنده ندارد و فقط از آرگانیا اسپینوزا تشکیل شده است. چون دانه های آن وارداتی است، اصل آن گران است و بوی آن شبیه فندق تازه است.

طریقه مصرف صحیح روغن به چه صورت است؟

روغن آرگان اصل را وقتی روی پوست قرار می گیرد با سرعت جذب پوست می شود. معمولا بین ۲ تا ۳ بار در روز روی عضو آسیب دیده باید مالیده شود تا تاثیرش نشان داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *