سبک زندگی

راههایی برای لاغری در مدت کم

این پست چقدر براتون مفید بود؟

 برای لاغر شدن و تناسب اندام می توان گفت که راههایی بسیاری وجود دارد که یا خیلی انجام دادن‌شان مشکل است و یا خیلی طولانی مدت است و یا اینکه باید از داروهایی شیمیایی استفاده کرد که امکان داشتن عوارض دارند و اصلٱ نمی دانیم که چگونه و با چه کیفیتی آماده شده و در حال عرضه می باشند. ما می خواهیم در این مطلب، راهکارهای که باعث لاغری سریع  می شود را به شما معرفی ‌کنیم که از نظر سلامتی دارای استانداردهای لازم می باشد.

بهتر است قبل از اینکه به سراغ راهکارهای لاغری برویم، در مورد علت بوجود آمدن چاقی و اضافه وزن کمی صحبت کنیم.

به طور کلی باید گفت، دو نوع چربی در بدن انسان وجود دارد:

۱_ سلولیت

۲_  چربی های قهوه‌ای.

قرص لاغری

سلولیت‌ها بیشتر از هر چیز دیگری، باعث می شود تا تناسب اندام هماهنگی خود را از دست بدهند. در برخی از موارد، وجود سلولیت در بدن دلیل هورمونی داشته باشد و ربطی به ‌فعالیت بدنی کم داشتن و یا پرخوری نداشته باشد. این سلول‌ها می توانند ظرف ۳ تا ۴ سال به مرور زمان بد ‌شکل ‌شوند و در صورتی هم که بخواهید آنها را اصلاح کنید، به ۳ تا ۴ سال وقت احتیاج است تا به شکل قبلی خود باز گردید.

اما در مورد چربی‌های قهوه‌ای باید گفت که در اثر پرخوری و داشتن فعالیت های کم  به وجود می آیند و راهی که بتوان این مشکل را برطرف کرد آن هم به وسیله، کم کردن غذا، افزایش فعالیت بدنی و همچنین طب سوزنی است.

برای از بین بردن سلولیت‌ها، تنها یک راه وجود دارد و آن راه هم استفاده کردن از دستگاه‌های لاغری است. در ادامه، به معرفی این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

۱_ کویتیشن برای کاهش وزن و تناسب اندام

کویتیشن را می توان به عنوان یک روش که هیچ احتیاجی به جراحی شدن برای نابود کردن چربی های جمع شده در سطحهای مختلف بدن، ندارد شناخت. امواج اولتراسوند با فرکانس‌های صوتی که دارند، تکان‌هایی در چربی‌های بدن بوجود می آورند، امواجی که گوش انسان نمی تواند آن را بشنود. اما همین امواجی که در ظاهر هیچ ‌صدایی ندارند، چنان لرزش و تکانی در بافت‌های  چربی‌ بوجود می آورد که سلول‌های چربی هیچ مقاومتی نمی‌توانند در مقابل آن داشته باشند و در آخر هم می شکند و به حالت مایع در می آیند. بعد بدن فرد آنها را برای سوختن در بدن و یا دفع کردن در کبد آماده می‌کند. پس از آن‌که، سلول‌های شکسته شده به کبد رفتن و پس از کمی تغییرات شیمیایی و تبدیل شدن به مواد قابل سوختن در ماهیچه‌ها، ازطریق ادرار دفع خواهند شد و یا در ماهیچه‌ها سوزانده می‌شوند و سبب لاغری میشوند.

اندازه کمر

۲_  پرسوتراپی برای لاغری

پرسوتراپی با نام دیگری به نام طب فشاری هم شناخته می‌شود، یک تکنیکی است که درناژ لنفاور مکانیزه است که می توان از مهم‌ترین مزیت‌هایی که دارد به روش پرسوتراپی اشاره کرد که می‌توان به وسیله این روش به مقابله با تجمع آب در بافت‌ها هم اشاره کرد. پرسوتراپی برای لاغر کردن، سلول‌های چربی موضعی و مقاوم به ورزش و رژیم را تحریک می‌کند و به این صورت، این سلول‌ها شروع به شکستن می کنند و از سیستم لنف به راحتی خارج می شوند.

۳_  کاشت نخ برای لاغری

این یک شیوه درمانی است که با نام امبدینگ هم نیز شناخته می‌شود، این روش به عنوان یک روش تقریباً نو در طب سوزنی به شمار میآید. در این روش، درمانگر طب سوزنی به جای اینکه از سوزن استفاده کنند، نخ‌های قابل جذبی از جنس cutgut يا كروميك را در مناطق طب سوزنی شروع به کاشتن می کنند. این نخها حدودٱ سه هفته در بدن فرد باقی می‌مانند و در حین جذب شدن به بدن، نقاط مربوط به طب سوزنی را پیوسته تحریک می‌کنند. در اصل، در این روش بدن انسان به نخهای کاشته شده در بدن همان واکنشی را نشان می دهد که به سوزنهای طب سوزنی نشان می دادند.

عمدتا باید گفت که چاقی به دلیل زیاد شدن مصرف کالری بوجود می آید. انقباض و انبساط غیرطبیعی عضلات باعث می شود تا نواحی شل و وارفته باسن، بازوها و پهلوها، با این روش کاملٱ اصلاح شود. حتی جایگذاری این نخ‌ها در بافت چربی های افراد باعث زیاد شدن خون رسانی به بافت سلولیتی چربی‌ها شده و باعث بوجود آمدن لاغری موضعی می‌گردد.

کاهش وزن

۴_  کرایولیپولیز برای تناسب اندام

در کرایولیپولیز به ناحیه ایی که تحت درمان است به عمق حداکثر ۲ سانتی‌متر گرما داده می‌شود تا تری‌گلیسیرید‌های که در بافت چربی وجود دارند، به کریستال تبدیل شوند. این کار باعث می‌شود تا ماکروفاژها یا همان (گلبول‌های سفید) چربی‌ها را به‌ عنوان یک جسم خارجی  بپندارند و شروع به هضم کردن آنها می کنند و آنها را ازبین می برند. با یک بار کرایولیپولیز می‌توانید ۴ تا ۱۲ سانتی‌متر سایز خود را کم کنید و بهتر است بدانید که هیچ گونه خطر و احتمال عوارضی را به همراه نخواهد داشت.

[ux_products auto_slide=”3000″ cat=”1914″ products=”12″ orderby=”rand”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *