مراقبت و سلامتی

افزایش سایز آلت تناسلی با طب سنتی

افزایش سایز آلت تناسلی
1.5/5 - (2 امتیاز)

روش های مختلفی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد اما! می توان به آنها اطمینان و برای افزایش اندام خود از آنها استفاده نمود؟ آلت تناسلی جزو جدایی ناپذیر اندام می باشد و همیشه همراه فرد است و هر گونه مشکل یا بیماری که متوجه آن گردد باعث آزار و اذیت فرد می شود. پس باید محتاط تر در این باره فکر و عمل نمود.

آیا می توان آلات تناسلی را افزایش داد؟

جواب این سوال یک بله قاطع می باشد. این امکان وجود دارد اما نه در یک یا چند روز، بایستی ماهها سعی نمود و روش های مناسب با وسایل مناسب‌تر و استاندارد را برای اینکار برگزید. افزایش آن هم فقط ۲ تا ۳ سانت می باشد و بیشتر از آن امکان پذیر نبوده و ممکن است باعث کشیدگی، عفونت و بیماری های دستگاه تناسلی گردد.

افزایش سایز آلات تناسلی با جراحی و مواد شیمیایی

این امکان وجود دارد که به وسیله جراحی، ایمپلنت یا مواد شیمیایی طول آلت تناسلی را سریع افزایش داد. اما امکان بروز مشکلات و عوارض جبران نشدنی نیز در این روشها ممکن است وجود داشته باشد.

مضرات عمل جراحی

  • درست است که این عمل اثر بخش است اما بسیار خطرناک می باشد.
    امکان برگشت طول آلات تناسلی در فرد وجود دارد.
    قدرت جنسی را در فرد کاهش می دهد.
    هزینه مالی بالایی دارد.

استفاده از مواد طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی

راهکارهای طبیعی، برای افزایش طول آلت تناسلی بسیار مناسب‌تر و بهتر از استفاده از مواد شیمیایی و جراحی هستند و اگر باعث افزایش نگردد حداقل عوارض خطرناکی را در پی نخواهد داشت.
حال به چند مورد از مواد طبیعی که مناسب این مورد هستند را بیان می کنیم.

افزایش سایز آلت تناسلی

استفاده از روغن طبیعی زالو و خراطین

این روغن ها به غیر از خواص دیگر، خاصیت حجم دهندگی نیز دارند و با آزمایشاتی که بر روی این روغن ها صورت گرفته این حرف اثبات شده و می توان برای افزایش سایز آلت تناسلی و حجم دهی به سینه و باسن هم از آنها بهره مفید برد بدون آنکه عوارضی برای بدن داشته باشند.

خاصیت و اثر بخشی روغن زالو بسیار بالاتر از روغن خراطین بوده و هم بر روی طول و هم بر روی قطر آلت تناسلی اثر می گذارند. زمان جواب دهی آن بین ۲ تا ۳ ماه می باشد. اگر به طور مرتب و هر روز استفاده شود اثر بخش آن را در این دوره خواهید دید.

استفاده از گیاه دارویی جینسینگ کره ای

یک ریشه دارویی می باشد که خواص منحصر به فردی را برای سلامت بدن انسان دارد و با مطالعاتی که بر روی این ریشه گیاهی صورت گرفته محققان بر این عقیده شده اند که می توان از آن برای افزایش سایز آلت تناسلی و همچنین برای تقویت قوای جنسی استفاده نمود.

نکته
بهتر است قبل از استفاده با پزشک طب سنتی مشورت نمایید. چرا که مصرف خودسرانه ممکن است باعث تداخل دارویی گردد.

استفاده از گیاه دارویی جینکو بیلوبا

ریشه جینکو بیلوبا بسیار کم خطرتر و نایاب‌تر می باشد.
استفاده از این ریشه به غیر از خواص دارویی که برای سلامت بدن دارد باعث افزایش قوای جنسی و همچنین باعث افزایش طول آلت تناسلی می گردد.
نکته
برای استفاده از این گیاه بهتر است که قبل از مصرف، با پزشک مشورت نمایید.

گیاه دارویی خارخاسک

برای افزایش سایز آلت تناسلی می توان از گیاه خارخاسک نیز استفاده نمود. این گیاه با افزایش ترشح هورمون تستوسترون باعث افزایش میزان نعوظ و قوای جنسی می گردد. این عمل باعث کش آمدن آلت تناسلی شده و بعد از مدتی باعث افزایش طول اندام تناسلی می گردد.
نکته
تنها مشکل آن در دیر رسیدن به نتیجه می باشد.

استفاده از هندوانه

هندوانه به دلیل ترکیبی به نام سیترالین که در خود دارد باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می گردد و همین امر به افزایش طول آلت تناسلی کمک می نماید.
از قدیم از این روش سنتی استفاده می شده و از خاصیت آن بهره برده اند. همچنین به تقویت قوای جنسی نیز کمک می نماید.

روش های دیگری همچون ورزش کردن نیز باعث افزایش طول آلت تناسلی می گردد و بدون هیچ هزینه و یا مشکلی می توان از این طریق به خواسته خود رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *