پوست, صابون, لوازم بهداشتی, مو

صابون کوهان شتر _ ضد شپش و ترک کف پا

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون کوهان شتر چیست؟

صابون کوهان شتر از صابون های بهداشتی می باشد که برای درمان ترک کف پا مناسب است همچنین دارای خواص ضد شپش نیز می باشد.

صابون کوهان شتر از ترکیب آب مقطر، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، روغن کوهان شتر، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی تهیه می شود. این صابون خواص زیادی برای پوست و مو دارد.

شتر از حیواناتی است که در برابر گرما مقاوم است و در خون خود آب ذخیره می کند تا بتواند در گرمای طاقت فرسا کویر مقاوم باشد. لازم به ذکر است که کوهان شتر محلی برای ذخیره چربی است که بعد از عمل سوخت و ساز و بعد از واکنش با اکسیژن هوا آب تولید می کند. این خاصیت می تواند شتر را دو هفته بدون آب و یک ماه بدون غذا زنده نگه دارد.

شتر هایی که در خاورمیانه هستند یک کوهان دارند و شترهایی که در آسیا میانه هستند دارای دو کوهان می باشند و به آنها شتر بلخی گفته می شود.

از این حیوان در بیشتر مناطق برای باربری استفاده می شود. روغن موجود در کوهان شتر بسیار پرخواص می باشد و برای ساخت صابون نیز از آن استفاده می کنند. یکی از خواص مهم این صابون درمان ترک کف پا می باشد.

برای خرید صابون کوهان شتر اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون کوهان شتر را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون کوهان شتر از روغن کوهان شتر تهیه می شود و این روغن را از شحم شتر با روش بنماری استخراج می کنند و دارای طبع گرم و تر می باشد. به صورت مالشی مصرف می شود و دارای خواصی مثل؛ بهبود درد آرتروز، درمان دردهای مفصلی، درمان ترک کف پا، بهبود شکستگی استخوان و…می باشد.

درمان ترک کف پا

خواص صابون کوهان شتر

از جمله خواص صابون کوهان شتر برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون کوهان شتر برای پوست

صابون درمان ترک کف پا

صابون کوهان شتر از خشکی پوست جلوگیری می کند و ترک های پوستی کف پا را بهبود می بخشد. زیرا خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد و ترک کف پا را درمان خواهد کرد.

رفع التهابات پوستی

همانطور که گفته شد خواص ضد التهابی و ضد میکروبی دارد باکتری ها را از بین می برد و منجربه درمان التهابات پوستی می شود.

همچنین برای درمان اگزما که یک بیماری التهابی است نیز موثر است.

شفافیت پوست

لایه بردار و پاکسازی پوست را بر عهده دارد و سلول های مرده پوست را پاکسازی می کند.

ضد خارش

خواص التهابی که این صابون دارد کمک زیادی به رفع خارش پوست خواهد کرد.

خواص صابون کوهان شتر برای مو

رفع شپش سر

شپش سر جزو آلودگی های پوست است که از موها و پوست سر تغذیه می کند. این صابون به خاطر خواص ضد میکروبی و پاک کنندگی که دارد می تواند شپش را از بین ببرد.

تقویت و رشد مو

در این صابون مواد و ویتامین هایی وجود دارد که موجب تغذیه مو و بر طرف کردن آلودگی های پوست سر می شود و با باز شدن منافذ پوست رشد موها دو چندان خواهد شد.

همچنین با تقویت فولیکل های مو از ریزش آنها نیز جلوگیری می کند.


طریقه مصرف صابون کوهان شتر

ابتدا پوستتان را با آب ولرم بشویید و سپس لیف حاوی کف صابون را بر روی پوستتان آرام بکشید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

اگر پوست خشکی دارید بعد از مصرف این صابون از مرطوب کننده استفاده کنید.

نکته

این صابون ایجاد حساسیت نمی کند و در ساخت آن از گوگرد استفاده نشده است.

قیمت صابون کوهان شتر

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل کوهان شتر می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید و صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *