پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون قسط؛ درمان گرفتگی عضله و اگزما پوستی

فشار خون
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون قسط چیست؟

صابون قسط همچون گیاه قسط خواص بی شماری دارد. این صابون که یک صابون درمان اگزما پوستی و گرفتگی عضلات است از ترکیب عصاره قسط، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و دیگر مواد صابونی تهیه می شود.

قسط گیاهی علفی است که در دسته گیاهان گلدار قرار دارد. این گیاه گلهای ریزی دارد و پر از برگ می باشد. بومی مناطق استوایی می باشد و یکی از گونه های آن به نام کوستوس اسپکتابیلیس، گل ملی کشور نیجریه می باشد. برای تولید دارو از گیاه قسط استفاده های زیادی می شود.

از خواص گیاه قسط می توان به کاهش تب، بهبود بیماری آنفولانزا، رفع خارش های پوستی، رفع مشکلات پوستی، درمان درد سینه، تقویت قوای جنسی و … اشاره کرد.

برای خرید صابون قسط اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون قسط را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از گیاه قسط، روغن قسط تهیه می شود که یک روغن پرخواص می باشد و طبع گرم و خشک دارد. این محصول را به صورت خوراکی و موضعی می توان استفاده نمود و دارای خواصی مثل؛ بهبود گرفتگی عضلات، درمان ورم مفاصل، رفع گرفتگی عروق، بهبود شل ادراری و … می باشد.

صابون درمان اگزما پوستی

خواص صابون قسط

از خواص صابون قسط برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون قسط برای پوست

درمان گرفتگی عضلات

خاصیت تسکین درد دارد و برای رفع گرفتگی عضلات مفید است و بهتر است در حمام بر روی موضع مورد نظر بمالید تا مشکلتان برطرف شود.

صابون اگزما پوستی

اگزما یک بیماری پوستی است و صابون قسط با خواص ضد التهابی که دارد برای بهبود خارش و قرمزی پوست مفید می باشد و اگزما پوستی را درمان می کند.

لایه بردار

برای پاکسازی و لایه برداری پوست مفید است و می تواند سلول های مرده را از سطح پوست پاک کند. همچنین موجب شفاف شدن و روشن شدن پوست می شود.

آبرسان پوست

برای رفع خشکی و جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست مناسب است. زیرا یک آبرسان قوی است و می تواند لایه های زیرین پوست را نیز مرطوب کند.

درمان جوش و آکنه

خواص ضد باکتری این محصول کمک بسزایی در درمان جوش و آکنه دارد و به از بین بردن باکتری های سطح پوست کمک خواهد کرد.

طریقه مصرف صابون قسط

صابون قسط را همانند دیگر صابون های گیاهی مصرف می توان کرد. فقط برای بهبود نتیجه مصرف باید کف صابون دو تا سه دقیقه بر روی پوست باقی بماند و سپس آبکشی صورت گیرد.

نکته

مصرف مداوم محصولات گیاهی نتیجه بخش هستند و با یکبار استفاده نتیجه دلخواه حاصل نمی شود.

قیمت صابون قسط؛ صابون درمان اگزما پوستی

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون های گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل قسط که صابون درمان اگزما پوستی است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *