پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون خیار؛ درمان حساسیت فصلی و روشن کننده پوست

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون خیار چیست؟

صابون خیار در دسته صابون های درمانی و بهداشتی قرار دارد که یک صابون روشن شدن پوست و رفع حساسیت های فصلی است. این صابون از ترکیب روغن خیار، میوه خیار، روغن آفتابگردان و روغن نارگیل به همراه مواد صابونی تهیه می شود و برای پوست فواید بسیار دارد.

خیار از میوه های پرکاربرد است و به صورت بوته ای و رونده رشد می کند. بوته خیار برگ های پهن و بزرگی دارد و گلهای زرد که جای خود را به میوه سبز رنگ خیار، که دراز و کشیده است می دهد. خیار آب زیادی دارد و سرشار از ویتامین است. از خواص خیار می توان به بهبود حساسیت های فصلی، درمان سوختگی و التهاب، رفع پف زیر چشم و …اشاره نمود.

برای خرید صابون خیار اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون خیار را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

صابون خیار از روغن خیار تهیه می شود و این روغن از بذر خیار به روش کلدپرس گرفته می شود. طبع آن سرد و تر است و به صورت خوراکی و مالشی قابل استفاده است. همچنین دارای خواصی مثل؛ آبرسانی پوست، کاهش تب، بهبود بواسیر، ضد چروک و …‌ می باشد.

صابون روشن شدن پوست

خواص صابون خیار

از جمله خواص صابون خیار برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون خیار برای پوست

صابون روشن شدن پوست

صابون خیار جزو صابون های لایه بردار می باشد و پوست را پاکسازی می کند. یعنی سلول های مرده پوست را از سطح پوست از بین می برد تا پوستی شفاف و روشن داشته باشید.

ضد التهاب

برای بهبود خارش ها و التهابات مفید می باشد. زیرا دارای خواص ضد خارشی و ضد التهابی است و به بهبود قرمزی پوست و تورم پوست کمک به سزایی می کند. خصوصاً برای رفع حساسیت های فصلی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تقویت و ترمیم آسیب های پوستی

ترمیم کننده و تقویت کننده پوست است و به خاطر داشتن مواد معدنی مفید می تواند پوست را بازسازی کند.

رفع چین و چروک های پوست

این صابون حاوی ویتامین C است که این ویتامین به تولید کلاژن در پوست کمک می کند و چین و چروک پوست را از بین می برد. در نتیجه پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

آبرسان پوست

برای افرادی که پوست های خشکی دارند صابون خیار مفید است. زیرا آبرسان است و پوست را هیدراته می کند و از زبری و خشکی پوست جلوگیری می نماید.

طریقه مصرف صابون خیار

کف حاصل از صابون را دو دقیقه بر روی پوستتان قرار دهید و سپس آبکشی نمایید. روزانه دو بار صبح و شب می توان از صابون خیار استفاده نمود.

نکته

صابون های گیاهی و طبیعی را باید به صورت مداوم مصرف نمود تا اثر بخش باشد و با یک بار استفاده نتیجه خوبی حاصل نمی شود.

قیمت صابون خیار؛ صابون روشن شدن پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل خیار که صابون روشن شدن پوست و رفع حساسیت فصلی است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *