پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون خاویار_تقویت پوست ومو _کلاژن ساز قوی

کنجد قهوه ای
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون خاویار چیست؟

صابون خاویار با داشتن خواصی شگفت انگیز، باعث تقویت پوست و مو می شود. این صابون از آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن خاویار، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم،گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده است.

خاویار تخم ماهی های خاویاری است که در دریای خزر و دریاهای مازندران وجود دارد و ده تا دوازده سال زمان لازم است تا از یک ماهی خاویار به دست آید. خاویار یک ماده غذایی محسوب می شود که طعم و بویی خوب دارد و یکی از گران ترین خوراکی های دنیا محسوب می شود.

این ماده دارای کلسترول، لستین، اسیدهای آمینه آرزین، هیستامین، ایزولوسین، لیزین و میتونین است. مصرف این خوراکی از مبتلا شدن به افسردگی و بیماری های قلبی جلوگیری می کند. دارای آهن فراوان است و برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید می باشد. برای زنان باردار بسیار مقوی و مفید بوده و باعث رشد مغز و هوش جنین می شود.خاویار قوای جسمی بدن فرد بیمار را نیز تقویت می کند.

برای خرید صابون خاویار اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون خاویار را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از تخم خاویار به روش هیدرولیک پرس روغن نیز تهیه می شود که این روغن به روش مالشی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن خاویار خواص زیادی برای پوست و مو دارد و می تواند پیاز مو را تقویت کند. از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث رشد و تقویت مو شود.

صابون تقویت پوست و مو

خواص صابون خاویار

صابون خاویار همچون خاویار و روغن آن دارای خواص بی شماری برای پوست و مو می باشد.

خواص صابون خاویار برای پوست

درمان چین و چروک پوست

امروزه اغلب مردم به دنبال درمان چین و چروک پوست خود هستند و برای از بین بردن آن هر راهی را امتحان می کنند. این صابون با داشتن ویتامین های A ، E و ویتامین های دیگر چروک های پوست را از بین می برد و پوست را جوان خواهد کرد.

درمان جوش و لک

اگر پوستتان دارای لک و جوش می باشد از صابون خاویار استفاده نمایید. این صابون به دلیل داشتن ویتامین E فراوان لک و جوش های صورت را از بین برده و پوستی صاف بدون هیچ گونه لک به شما هدیه می دهد.

تقویت کننده پوست و مو

هر پوستی برای سالم و شاداب ماندن نیاز به تقویت دارد. این صابون به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا یک کلاژن ساز محسوب می شود و باعث تقویت پوست می شود.

آبرسان پوست

این صابون دارای آنتی اکسیدان بالایی است که پوست را هیدراته می کند و منجر به تامین آب مورد نیاز پوست می شود و خشکی پوست را از بین می برد.

طریقه مصرف صابون خاویار برای پوست

ابتدا پوست را با آب ولرم خیس کنید و کف صابون را روی پوست ماساژ دهید. بعد از ۲ دقیقه با آب پوست را بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

خواص صابون خاویار برای مو

تقویت کننده پوست و مو

همانطور که گفته شد این صابون یک تقویت کننده پوست و مو است. این صابون به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد یک کلاژن ساز قوی به حساب می آید و مو را تقویت می کند.

جلوگیری از سفید شدن مو

با زیاد شدن سن و عوامل دیگر موی سر شروع به سفید شدن می کند. صابون خاویار به دلیل پروتئین و ویتامین هایی که دارد باعث تقویت شدن رنگدانه های مو شده و از سفید شدن مو جلوگیری می کند.

درمان ریزش مو

ریزش مو ممکن است دلایل زیادی مثل کمبود ویتامین و عوامل دیگر داشته باشد. این صابون سرشار از مواد مغذی است که برای جلوگیری از ریزش مو کارآمد می باشد.

طریقه مصرف صابون خاویار برای مو

ابتدا موهای سر را خیس نموده و صابون را روی سر ماساژ دهید تا به خوبی کف کند. بعد از  ۲دقیقه ماساژ دادن با آب فراوان شستشو موها را انجام دهید.

قیمت صابون خاویار؛ صابون تقویت پوست و مو

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل خاویار که صابون تقویت پوست و مو است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *