زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

فواید صابون هفت گیاه برای پوست

1/5 - (1 امتیاز)

صابون هفت گیاه برای مو فواید زیادی دارد و می توان برای جلوگیری از بروز شوره سر، ریزش مو، کاهش چربی پوست سر، تقویت پیاز مو و … استفاده نمود.

صابون هفت گیاه چیست؟

صابون هفت گیاه که از عصاره گیاهانی چون سدر، حنا، برگ مورد، بابونه، گل ختمی، گزنه و کتیرا تهیه می شود یک صابون طبیعی می باشد و خواص اعجاب انگیزی دارد. برای انواع موهای خشک، معمولی، چرب و مختلط قابل استفاده است و هیچ ضرری به مو نخواهد رساند.

عوامل زیادی همچون مشکلات هورمونی، افزایش کلسترول خون، تغذیه نامناسب، بیماری، مواد و داروهای شیمیایی، اضطراب، ژنتیک، سن و … منجر به بروز عارضه های مو می شوند که در ابتدا باید به دلیل اصلی بروز مشکل پی برد و سپس به فکر درمان بود. صابون های طبیعی بهترین نوع شوینده برای مو می باشند که بر پایه روغن و عصاره های طبیعی تهیه می شوند و هیچ گونه عوارضی ندارند.

صابون هفت گیاه برای مو بسیار مفید است و همانطور که گفته شد از عصاره ها و روغن های طبیعی و گیاهی تهیه شده است و صابون بسیار پرطرفداری نیز می باشد.

صابونچی عرضه کننده انواع صابون های گیاهی و طبیعی می باشد و در تهیه این صابون ها از هیچ گونه مواد مضری استفاده نشده است و کاملا ارگانیک می باشند.

انواع موها

موها در چهار دسته موهای خشک، موهای چرب، موهای معمولی و موهای مختلط وجود دارند که باید در محافظت از آنها دقت کرد.

موهای چرب

موهای چرب درخشان و براق هستند و چربی آنها مشهود است. افراد با موهای چرب هفته ۳ تا ۴ بار باید موهای خود را بشویند.

موهای خشک

موهای خشک رطوبت کافی را ندارند و باید از محصولاتی استفاده کنید که رطوبت رسانی انجام گیرد. صابون هفت گیاه دارای این خاصیت می باشد و موها را مرطوب می کند.

موهای معمولی

موهای معمولی چربی کمی دارند و در کل سر چربی متعادل است و به یک یا دو بار در هفته به شستشو نیاز دارند.

موهای مختلط

در موهای مختلط بیشتر پشت گوش ها و بالای شقیقه ها چرب هستند و کف سر خشک می باشد که نیازمند مراقبت بالایی است و باید چربی سر را در کل سر متعادل کرد.

فواید صابون هفت گیاه برای مو

صابون هفت گیاه برای مو بسیار مفید می باشد و می تواند از موها در برابر عوامل مخرب محافظت کند. این صابون مو و پوست را در برابر اشعه UV حفظ می کند و شادابی را برای موهایتان به ارمغان می آورد. همچنین با تقویت ریشه و پیاز مو، به پرپشت شدن و حجیم شدن موها کمک زیادی خواهد کرد. شوره سر از مشکلاتی شایع است که با استفاده از صابون هفت گیاه می توان آن را درمان کرد.

در ادامه به خواص هر کدام از عصاره های موجود در صابون هفت گیاه خواهیم پرداخت.

عصاره سدر

خواص سدر بر کسی پوشیده نیست و همه در مورد خواص آن اطلاعاتی دارید. این گیاه برای جلوگیری از شوره سر، زیبایی و درخشندگی موها، تقویت موها و همچنین نرم شدن موها مناسب است.

برای خرید صابون سدر اینجا کلیک کنید.

عصاره حنا

گیاه حنا از دیرباز برای موها استفاده می شد و امروزه از صابون حنا و پودر حنا استفاده های فراوانی می شود. عصاره این گیاه ضد قارچ، ضد شوره سر، تقویت مو، نرم کننده و ضد باکتری می باشد.

عصاره کتیرا

گیاه کتیرا مناسب برای حالت دهی به مو می باشد و درکنار آن برای تقویت مو، جلوگیری از بروز شوره سر، جلوگیری از ریزش مو و درمان موخوره مناسب می باشد.

برای خرید صابون کتیرا اینجا کلیک کنید.

عصاره بابونه

عصاره گیاه بابونه حاوی مواد مغذی زیادی می باشد که می تواند موها را تغذیه کند.

برای خرید صابون بابونه اینجا کلیک کنید.

عصاره گل ختمی

عصاره گیاه گل ختمی برای تقویت و رشد موها، آبرسانی و مرطوب کردن مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو مفید است.

برای خرید صابون گل ختمی اینجا کلیک کنید.

عصاره برگ مورد

عصاره برگ مورد نیز برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت و تغذیه موها مفید می باشد. همچنین باکتری های پوست سر را هم از بین می برد.

عصاره گزنه

گیاه گزنه برای نرم و لطیف کردن موها مناسب می باشد و همچنین فولیکول های مو را تقویت می کند.

 

این ۷ عصاره به همراه روغن نارگیل که موها را نرم و لطیف می کند در کنار هم یک صابون بی نظیر را خلق کرده اند. صابون هفت گیاه برای مو جزو بهترین صابون های طبیعی و گیاهی می باشد.

نکته

این صابون برای موهای معمولی فوق العاده عمل می کند و افرادی که موهای چربی دارند بعد از استفاده، کف سر خود را با روغن بادام یا روغن زیتون کمی ماساژ دهند.

در زمان استفاده از این صابون از مصرف سایر شوینده ها خودداری کنید.

نتیجه نهایی

امروزه مصرف صابون های گیاهی بسیار بالا بوده است و مردم ترجیح می دهند از محصولات بهداشتی سالم برای پوست و مو خود استفاده کنند.

شما می توانید بهترین صابون های گیاهی و طبیعی را از فروشگاه صابونچی خریداری کنید. تمامی صابون ها به روش دستساز تولید می شوند و در تهیه آنها از افزودنی های شیمیایی به هیچ عنوان استفاده نمی شود.

صابون هفت گیاه را می توانید با قیمتی مناسب از این فروشگاه تهیه نمایید. صابونچی تائیدیه و سیب سلامت از وزارت بهداشت می باشد و با خیال راحت می توانید این صابون را سفارش داده و از فواید صابون هفت گیاه برای مو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *