زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

بهترین صابون گیاهی برای مو

این پست چقدر براتون مفید بود؟

مو زیبایی فرد را دو چندان می کند و باید به جای مصرف شامپو ها و صابون های شیمیایی از محصولات طبیعی استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین صابون گیاهی مو را بشناسید.

صابون های گیاهی

صابون های گیاهی و طبیعی زیادی برای مو وجود دارد که از بروز شوره سر و ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین برای تقویت موها و افزایش رشد موها نیز مناسب هستند.

عوامل زیادی همچون مشکلات هورمونی، افزایش کلسترول، تغذیه نامناسب، بیماری، مواد و داروهای شیمیایی، اضطراب، ژنتیک، سن و … وجود دارند که منجر به مشکلات مو می شوند. ابتدا باید علت بروز مشکل را پیدا کرد و سپس به فکر درمان بود و بهترین راه درمان استفاده از صابون های گیاهی می باشد که به هیچ وجه مضر نیستند و مناسب با موها ساخته شده اند.

در سال های اخیر صابون های گیاهی و طبیعی جایگاه ویژه ای را کسب کرده اند و همچنین از تنوع بالایی برخوردار هستند و با دانستن جنس موی خود می توانید یک صابون مناسب تهیه کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین صابون های گیاهی برای مو می باشد که در تهیه آنها از هیچ گونه مواد مضری استفاده نشده است و شما می توانید محصولات طبیعی را که بر پایه روغن های طبیعی و گیاهی هستند از این فروشگاه خریداری کنید.

انواع مو

مو چهار نوع اعم از معمولی، خشک، مختلط و چرب دارد که در ادامه میخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم.

موهای چرب

موهای چرب بسیار براق هستند و برای دانستن چربی مو فقط کافیست یک دستمال را بر روی موها بکشید. اگر چربی بر روی آن مشاهده کردید موهای شما چرب است و در هفته باید چهار تا پنج بار موهایتان را بشویید.

موهای خشک

موها در اثر نداشتن رطوبت خشک، زبر و شکننده می شوند و نیازمند استفاده از محصولات طبیعی هستند که رطوبت را به موها بازگردانند.

موی معمولی

موهای معمولی نه خشک است و نه چرب و یک تعادل در موها و پوست سر برقرار است. برای شستشو موهای معمولی نیاز به شستشو مکرر نیست و هفته ای دوبار می توان شستشو موها را انجام داد.

موی مختلط

در این نوع مو بیشتر موهای پشت گوش و بالای شقیقه چرب هستند و پوست کف سر خشک می باشد و پوسته پوسته شده است. این نوع مو مراقبت زیادی می خواهد و توصیه می شود از بهترین صابون گیاهی برای مو استفاده کنید.

بهترین صابون های گیاهی برای مو

در ادامه به چند نوع از بهترین صابون های گیاهی برای مو به همراه خواص آن خواهیم پرداخت.

صابون رزماری

صابون رزماری مناسب برای جلوگیری از ریزش مو، تحریک ریشه مو، تبدیل موهای کرکی به موهای ضخیم، رفع خارش سر و تقویت کننده مو می باشد.

صابون حنا

خاصیت حنا بر کسی پوشیده نیست و صابون حنا نیز از روغن حنا تهیه می شود که دارای خواصی چون ضد قارچی، ضد شوره سر، تقویت موی سر، نرم کننده و ضد باکتری است.

صابون زیتون

صابون زیتون از بهترین صابون های گیاهی برای مو است که نرم کننده و لطیف کننده مو و تقویت کننده فولیکول های مو می باشد.

صابون کتیرا

صابون کتیرا برای حالت دادن به موهای فر مناسب است همچنین تقویت کننده مو، ضد شوره، جلوگیری از ریزش مو و رفع کننده مو خوره است.

صابون سدر

خواص سدر از کسی پوشیده نیست و صابون سدر نیز همان خواص را دارد و برای جلوگیری از شوره سر، زیبایی و درخشندگی موها، تقویت موها و نرم شدن موها مناسب است.

صابون گزنه

صابون گزنه برای نرم شدن و تقویت شدن فولیکول های مو مفید می باشد.

نتیجه نهایی

در سال های اخیر، مصرف صابون های گیاهی بسیار بالا بوده است و تاثیرات مهمی برای مو دارند. صابون های طبیعی و گیاهی فروشگاه صابونچی دستساز می باشند و زیر نظر متخصصان بدون هیچ مواد افزودنی مضر ساخته و روانه بازار شده است.

شما می توانید این صابون ها را با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری کنید. فروشگاه صابونچی دارای سیب سلامت و مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد و با خیالی آسوده می توانید بهترین صابون گیاهی برای مو را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *