پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون های ویژه

صابون طبیعی روشن کننده پوست

این پست چقدر براتون مفید بود؟

پوست هر چقدر شفاف تر باشد زیبایی چهره را دو چندان می کند و برای داشتن پوستی صاف و شفاف بهتر است از صابون طبیعی روشن کننده پوست استفاده کنید. صابون های روشن کننده زیادی در بازار وجود دارد که جایگزین خوبی برای محصولات شیمیایی می باشند.

صابون های طبیعی روشن کننده پوست

صابون های روشن کننده با مهار تولید ملانین منجر به روشن شدن پوست می شوند. پوست در اثر تابش آفتاب، افزایش سن، زخم های پوستی و تغییرات هورمونی ممکن است دچار تیرگی شود و برای اکثر افراد این تیرگی ناخوشایند است. در ادامه با صابونچی همراه باشید تا صابون طبیعی روشن کننده پوست را برایتان به طور کامل توضیح دهد.

صابون های طبیعی خواص بالایی دارند و برای هر نوع پوستی مناسب هستند. این صابون ها به روش های کاملا طبیعی تولید می شوند و در تهیه آن از محصولات شیمیایی استفاده نمی شود و مورد مناسبی برای شستشو پوست می باشد.

صابونچی عرضه کننده بهترین صابون های طبیعی برای پوست می باشد و در تهیه آنها از هیچ مواد مضر و افزودنی غیر مجاز استفاده نشده است. این محصولات کاملا ارگانیک می باشند و بر پایه روغن های طبیعی و گیاهی ساخته می شوند.

صابون طبیعی روشن کننده پوست

دلایل مهم استفاده از صابون های گیاهی

در صابون های طبیعی از روغن ها و عصاره های طبیعی استفاده شده است.

بدون نگهدارنده و مواد شیمیایی هستند و در تهیه آن میوه ها، گیاهان دارویی و رنگهای معدنی جایگزین رنگ و اسانس می شود.

وجود ماده گلیسیرین در این صابون ها به رطوبتی دهی ، نرم کنندگی و جلوگیری از التهاب پوست کمک می کند. حتی گلیسیرین به الاستیسته پوست نیز کمک می کند.

صابون های طبیعی را به روش سرد تولید می کنند که این عمل به حفظ خواص آنها کمک می کند.

همچنین برای محیط زیست نیز مفید می باشد و مواد شیمیایی کمتری وارد سیستم آب و فاضلاب می شود.

معرفی صابون طبیعی روشن کننده پوست

صابون کوسه

صابون کوسه برای انواع پوست ها اعم از پوست چرب ، پوست خشک، پوست معمولی، پوست حساس و … مناسب است و حاوی ویتامین E بالایی است. دارای خواصی چون روشن کنندگی،ضد باکتری، ضد قارچ، مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست، ضد جوش و آکنه و بهبود دهنده زخم می باشد.

صابون زردچوبه

صابون زردچوبه از صابون طبیعی روشن کننده پوست می باشد که برای پوست های چرب و معمولی مناسب است. این صابون چربی پوست را متعادل می کند و به از بین بردن جوش های سرسیاه کمک شایانی خواهد کرد‌.

صابون گل ختمی

صابون گل ختمی طبیعی برای پوست های آکنه ای، پوست های خشک و پوست های معمولی مفید می باشد. از خواص این صابون می توان به رفع خشکی پوست، رفع کک و مک پوستی و همچنین روشن کننده لک ها اشاره کرد.

صابون انار

صابون انار سرشار از آنتی اکسیدان است و برای تمامی پوست ها مفید است. این صابون خاصیت نرم کنندگی، روشن کنندگی، لایه برداری و ضد پیری پوست دارد.

صابون خرچنگ

صابون خرچنگ که برای انواع پوست مناسب است حاوی ویتامین E است و در کنار خاصیت روشن کنندگی که دارد برای رفع لک ها، بهبود جوش، جلوگیری از پیری پوست، مرطوب کنندگی پوست و … مفید است.

صابون شیرین بیان

صابون شیرین بیان برای انواع پوست های خشک، چرب، معمولی و … مفید است. حاوی آنتی اکسیدان بالایی نیز می باشد‌ دارای خواصی چون روشن کنندگی، رفع جوش های پوستی، ضد التهاب می باشد. همچنین به خاطر رایحه خوبی که دارد استرس را از فرد دور می سازد.

صابون شتر مرغ

صابون شتر مرغ حاوی روغن شتر مرغ می باشد و دارای امگا ۳، امگا ۶، ویتامین و آمینو اسید است که برای پوست بسیار مفید می باشد. این صابون ضد جوش، ترمیم کننده، روشن کننده، جوانساز پوست و مرطوب کننده قوی است.

نتیجه نهایی

در چند سال اخیر صابون های گیاهی بسیار مورد مصرف قرار می گیرند و بر روی پوست تاثیر بسزایی دارند و برای هر نوع پوست صابون مخصوصی وجود دارد. صابون های طبیعی و گیاهی فروشگاه صابونچی دستساز می باشد و زیر نظر متخصصان بدون هیچ افزودنی مصر ساخته و روانه بازار می شود.

شما می توانید این صابون ها را با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری کنید. فروشگاه صابونچی دارای سیب سلامت و مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد و با خیالی آسوده می توانید بهترین صابون طبیعی روشن کننده پوست را از این فروشگاه تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *