پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون هسته زردآلو ؛ لطافت پوست، درمان ترک های پوستی

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون هسته زردآلو چیست؟

صابون هسته زردآلو یک صابون طبیعی مناسب برای درمان ترک های پوستی است. این صابون از ترکیب روغن هسته زردآلو، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، آب مقطر، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی تهیه می شود. این صابون دارای خواص بسیار زیادی برای پوست و مو می باشد.

زردآلو یک میوه تابستانی خوشمزه و آبدار است که درخت آن معمولا در ارمنستان، مصر و ایران رشد می کند. ارتفاع آن به ۵ متر نیز ممکن است برسد جوانه های این درخت کوچک بوده و شکوفه های درشتی دارد. هسته زرد آلو قهوه ای و بیضی شکل است و طعمی شیرین و گاهی نیز تلخ دارد. این هسته دارای پروتئین، قند، ویتامین های آ، ث و کبالت می باشد. همینطور میوه زرد آلو نیز ویتامین های بسیاری نظیر ویتامین A, ویتامین E، ویتامین K، ویتامین C و نیاسین و همچنین مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، مس و … دارد. از خواص آن می توان به درمان عفونت بدن، بهبود بوی بد دهان ، درمان بافت های آسیب دیده لثه، بهبود زخم های روی زبان، درمان کم خونی و… اشاره نمود.

برای خرید صابون هسته زردآلو اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های گیاهی و طبیعی می باشد. شما می توانید صابون هسته زرد آلو را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم. شما می توانید بنابر احتیاج و نیاز خود بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد این صابون درمان ترک های پوستی از روغن هسته زرد آلو به روش کلدپرس تهیه می شود. این روغن دارای طبعی گرم و خشک است و به صورت مالشی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دارای ویتامین های A, E, C و فیبر غذایی و پتاسیم است. این روغن خواص زیادی مثل درمان بواسیر، درمان گوش درد ، مرطوب کننده قوی پوست، ضد سرطان، درمان فشار خون، درمان سرماخوردگی و…. دارد.

درمان ترک های پوستی

خواص صابون هسته زرد آلو

صابون هسته زرد آلو همچون میوه و روغن هسته زرد آلو دارای خواص بیشماری برای پوست و مو می باشد.

خواص صابون هسته زرد آلو برای پوست

نرم کننده و لطافت دهنده پوست

برای داشتن پوستی نرم و لطیف لازم است از نرم کننده یا شوینده ای با خواص آنتی اکسیدانی و نرم کننده ای استفاده شود. این صابون با داشتن این خواص و ویتامین A زیاد باعث آبرسانی و لطافت و نرمی پوست می شود.

درمان خشکی پوست

اگر پوستتان خشک شده و پوسته پوسته می شود با استفاده از این صابون به خوبی می توانید آن را درمان کنید. صابون هسته زرد آلو به دلیل داشتن ویتامین A و ویتامین C فراوان یک آبرسان عالی برای پوستتان محسوب می شود. در نتیجه پوستتان را از خشکی نجات می دهد.

صابون درمان ترک های پوست

استفاده مرتب از این صابون به دلیل داشتن ویتامین C و ویتامین K و خواص زیاد دیگر باعث می شود تا ترک های پوستی به وجود آمده طی مدت کوتاهی کم شده و از بین بروند.

طریقه مصرف صابون هسته زرد آلو برای پوست

برای استفاده از این صابون ابتدا پوست خود را با آب فراوان خیس کنید. سپس صابون را بر روی پوست ماساژ دهید تا کف کند و با آب ولرم بشویید و با حوله نخی تمیز خشک کنید.

خواص صابون هسته زرد آلو برای مو

نرم کننده مو

برای اینکه موهایی نرم و لطیف بدون وز داشته باشیم باید از نرم کننده استفاده کنیم. استفاده از این صابون به دلیل داشتن خاصیت نرم کنندگی موها را نرم و لطیف می کند و جایگزین خوبی برای نرم کننده های شیمیایی است.

طریقه مصرف صابون زرد آلو برای مو

ابتدا موها را خیس کرده و صابون را بر روی آن ماساژ دهید بعد از دو دقیقه با آب فراوان بشویید.

نکته

قبل از استفاده از این صابون حتما تست حساسیت انجام شود. به این صورت که پوست خود را با آب فراوان خیس کرده و صابون را به آرامی روی آن ماساژ دهید تا کف کند. سپس بشویید و با حوله نخی تمیز خشک کنید.اگر بعد از انجام تست دچار خارش، سوزش، قرمزی و هر التهاب دیگری شدید از استفاده دوباره این صابون خودداری کنید.

قیمت صابون زرد آلو؛ صابون درمان ترک های پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل زرد آلو که صابون درمان ترک های پوستی است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید. این صابون مشکلات پوست و مو شما را برطرف می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *