پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون زعفران؛ نرم کننده پوست، ضد قارچ و ضد باکتری

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون زعفران چیست؟

صابون طبیعی زعفران یک صابون طبیعی با خواص شگفت انگیز برای پوست و مو است و به عنوان صابون نرم کننده پوست شناخته شده است. این صابون از ترکیب آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن زعفران، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده است.

زعفران گیاهی است که با کاشت پیاز زعفران کاشته می شود. پیاز آن پوشالی به رنگ قهوه ای دارد که باعث محافظت از آن می شود و ارتفاع ۱۰تا ۲۰ سانتی متری دارد. گل آن بنفش رنگ با ۶ گلبرگ با بویی شبیه بوی عسل است. قسمتی که در این گیاه مورد استفاده قرار می گیرد خامه و کلاله سه شاخه نام دارد. بسیار گرانقیمت بوده و به عنوان ادویه در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد و چاشنی و طعم دهنده بسیار با ارزشی است که عطر و طعم فوق العاده ای دارد.

نام دیگر آن زرپران می باشد و به طلای سرخ معروف است این گیاه در جنوب غربی آسیا، جنوب اسپانیا و جنوب اروپا می روید و ایران ۹۰ درصد زعفران دنیا را تولید می کند و بزرگ ترین صادر کننده زعفران می باشد. این گیاه طبعی گرم و خشک داشته و دارای آنتی اکسیدان فراوان و همچنین خواص زیادی برای تقویت روحیه و ایجاد نشاط، رفع عفونت های بدن، تقویت میل جنسی و… دارد.

از کاربرد های مهم زعفران استفاده برای تزئین غذاست. همچنین از آن روغن و صابون نیز تهیه می شود.

برای خرید صابون زعفران اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های گیاهی و طبیعی می باشد. شما می توانید صابون زعفران را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم. تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از این گیاه به روش بنماری روغن نیز تهیه می شود که قیمت بسیار بالایی دارد. کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان این روغن می باشد. روغن زعفران طبعی گرم و خشک داشته و به صورت خوراکی و مالشی مورد استفاده قرار می گیرد. از خواص روغن زعفران می توان به درمان دیابت، درمان افسردگی، درمان بیماری آسم، پیشگیری از سرطان سینه و رحم، کاهش درد، درمان بیماری های گوارشی و … اشاره نمود.

صابون نرم کننده پوست

خواص صابون زعفران

زعفران همچون روغن و گیاه زعفران پر از خاصیت است و برای پوست و مو شگفت انگیز می باشد.

خواص صابون زعفران برای پوست

صابون نرم کننده پوست

این صابون به دلیل خواص مرطوب کنندگی که دارد پوست را از خشکی نجات داده و پوستی نرم را برایتان به ارمغان می آورد. به عنوان صابون نرم کننده پوست می توان از آن استفاده نمود.

لایه بردار پوست

خواص لایه برداری دارد و سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاک می کند. همچنین برای کاهش و حتی محو کردن تیرگی ها و لک های صورت مفید است.

پیشگیری از پیری پوست

این صابون با خواص آنتی اکسیدانی که دارد پوست را هیدراته کرده از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. در نتیجه باعث جوان و سرحال ماندن پوست شده و از پیری زود رس و افتادگی پوست پیشگیری می کند.

ضد قارچ و ضد باکتری

جوش و آکنه در اثر آلودگی و وجود چربی بر روی پوست ایجاد می شود. صابون زعفران یک صابون ضد قارچ و باکتری قوی است که از به وجود آمدن جوش، آکنه،کک و مک پیشگیری می کند و لک های پوست را برطرف می سازد.

ضد التهاب

این صابون دارای کاروتنوئید های آنتی اکسیدان بوده و خواص ضد التهابی دارد و از قرمزی و تورم پوست جلوگیری می کند.

خواص صابون زعفران برای مو

نرم کننده مو

این صابون به دلیل داشتن ویتامین A و آنتی اکسیدان بالا باعث آبرسانی موها شده و موها را نرم و خوش حالت می کند.

درمان ریزش مو

هنگامی که این صابون برای موها استفاده شود به رشد فولیکول های مو کمک کرده و موها را تقویت می کند. در نتیجه باعث می شود تا ریزش مو قطع شده و رشد مو نیز زیاد شود.

طریقه مصرف صابون زعفران

برای استفاده از این صابون طبیعی ابتدا محل مورد نظر را با آب فراوان خیس کرده و صابون را بر روی آن به خوبی ماساژ دهید تا کف کند. سپس بعد از یک دقیقه با آب ولرم بشویید و با حوله نخی به صورت ضربه ای خشک کنید.

نکته

برای نتیجه دلخواه از این صابون لازم است به طور مرتب از آن استفاده شود.

توجه داشته باشید قبل از استفاده از این صابون تست حساسیت انجام دهید و اگر  دچار خارش، سوزش یا قرمزی ایجاد شد از مصرف این صابون خودداری کنید.

قیمت صابون زعفران؛ صابون نرم کننده پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد . شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل زعفران می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید و صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *