پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون کاهو؛ بستن منافذ و کنترل چربی پوست

آنتی اکسیدان
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون کاهو چیست؟

بالا رفتن سن، قرار گرفتن در نور آفتاب و خیلی از عوامل دیگر باعث می شود تا پوست دچار منافذ باز شده و زیبایی فرد را به خطر می اندازد. صابون کاهو یک صابون بستن منافذ و کنترل چربی پوست است. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این صابون و خواص آن برایتان توضیح دهیم.

صابون کاهو از ترکیب روغن آفتابگردان، روغن بذر کاهو، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر تشکیل می شود.

برای خرید صابون کاهو اصل اینجا کلیک کنید.

کاهو یک نوع سبزی با برگ های پهن و قشنگ است که اولین بار به دست مصریان باستان کشت شد. در سال های بعد رومیان و یونانیان نیز پرورش این گیاه را ادامه دادند. امروزه این گیاه در باغچه خانه ها نیز کاشته می شود و مورد استفاده اهالی خانه قرار می گیرد. کاهو به دمای پایینی نیاز دارد تا دیرتر گل دهد نور آفتاب و گرمای زیاد باعث زودتر خراب شدن آن می شود.

از این سبزی بیشتر در انواع سالادها استفاده می شود به صورت پخته نیز در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد.این گیاه مواد معدنی و ویتامین های بسیاری دارد که برای بدن بسیار مفید است. کاهو دارای ویتامین های A، C، B و B6 است و مواد معدنی مثل کبالت،مس، کلسیم، آهن، نیکل،منگنز،روی، آنتی اکسیدان و امگا۳ نیز دارد.
از کاهو روغن و صابون تهیه می شود که صابون آن مناسب برای بستن منافذ و کنترل چربی می باشد.

برای خرید صابون کاهو اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون کاهو را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم. تا بتوانید بنابر احتیاج و نیاز خود بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از بذر کاهو به روش کلدپرس روغن نیز تهیه می شود. این روغن طبعی سرد دارد و به صورت مالشی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن بذر کاهو خواص زیادی همچون آرام بخشی و رفع استرس، بهبود بی خوابی، ضد درد و … دارد.

بستن منافذ و کنترل چربی پوست

خواص صابون کاهو

صابون کاهو همچون گیاه و روغن کاهو دارای خواص بی شماری برای پوست و مو دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خواص صابون کاهو برای پوست

جلوگیری از پیری پوست

این صابون حاوی ویتامین C می باشد که کمک به کلاژن سازی پوست می کند و مانع از پیری زودرس پوست می شود.

آبرسان پوست

آنتی اکسیدان فراوان در این صابون باعث می شود تا پوست هیدراته شده و آب از دست رفته پوست را تامین می کند.

درمان جای جوش

از بین بردن جای جوش معمولاً دغدغه کسانی است که به زیبایی و ظاهر پوست خود اهمیت می دهند. این صابون با داشتن آنتی اکسیدان زیاد التهابات پوستی را کم کرده و باعث از بین رفتن جای جوش می شود.

بستن منافذ و کنترل چربی پوست

به دلیل داشتن ویتامین های زیادی همچون B ,C ،A و آنتی اکسیدان فراوان چربی پوست را کنترل می کند. درنتیجه باعث بسته شدن منافذ و کنترل چربی پوست می شود. همچنین این خاصیت از بروز جوش و آکنه جلوگیری می نماید.

درخشان کننده پوست

صابون کاهو فیبر بالایی دارد که پوست را شفاف و درخشان می کند. شما می توانید با استفاده مرتب از این صابون پوستی شاداب و شفاف داشته باشید.

درمان آفتاب سوختگی

آفتاب سوختگی که در اثر تابش مستقیم نور خورشید ایجاد می شود باعث سوزش و قرمز شدن پوست شده و فرد را آزار می دهد. این صابون با خواص و ویتامین های زیادی که دارد آفتاب سوختگی را درمان می کند.

خواص صابون کاهو برای مو

درمان ریزش مو

به طور میانگین ۴۰درصد از خانم ها دچار ریزش مو شدید هستند که برای درمان ریزش موی خود به دنبال راه های مختلفی می گردند. صابون کاهو با داشتن ویتامین c فراوان مشکل آن ها را حل کرده و باعث قطع ریزش موی آن ها می شود.

تقویت مو

همه ی ما دوست داریم که موهایی سالم، محکم و درخشان داشته باشیم و برای داشتن چنین موهایی لازم است موهای خود را تقویت کنیم. این صابون یک تقویت کننده عالی است و مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می کند.

طریقه مصرف صابون کاهو

برای استفاده از صابون کاهو ابتدا پوست خود را خیس کرده و صابون را بر روی پوست خود ماساژ دهید تا کف کند. بعد از ۱ دقیقه با آب کافی بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

قیمت صابون کاهو؛ صابون بستن منافذ و کنترل چربی پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاهایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

صابون باکیفیت بالا و اصل کاهو که برای بستن منافذ و کنترل چربی پوست مفید می باشد را از طریق سایت فروشگاهی صابونچی خریداری کنید. این فروشگاه صابون مورد نظر شما را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر به فروش می رساند. تا شما بتوانید مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *