پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون شقایق؛ درمان جوش های سرسیاه و ترمیم موهای آسیب دیده

روغن کنجد بنفشه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون شقایق چیست؟

صابون رفع جوش های سرسیاه را می شناسید؟ در مورد خواص بی شمار آن اطلاعی دارید؟

صابون شقایق که از عصاره شقایق به دست می آید مناسب برای رفع جوش های سرسیاه می باشد. همچنین دارای خواص های دیگری نیز برای پوست و مو می باشد.
در تهیه این صابون از روغن نارگیل و روغن آفتابگردان نیز استفاده شده است که خاصیت این صابون را چندین برابر کرده است.

شقایق که با نام کوکنار نیز شناخته شده است از گیاهان دارویی می باشد. این گل از تیره خشخاش است و گونه های زیادی به صورتی علفی و درختی کوتاه دارد. گلهای آن به رنگ قرمز هستند و زیبایی دشت را صد چندان می کنند. گل شقایق به صورت خودرو می روید و دارای طبع سرد و خشکی می باشد.

این گل یک مخدر است و حاوی مورفین، پارامورفین، نارکوتین و روئدین است که به کاهش درد کمک می کند. همچنین از دیگر خواص شقایق می توان به رفع مشکلات پوستی، بهبود سرفه، رفع سردرد، درمان دردهای مفصلی و … اشاره کرد.

از گل شقایق روغن و صابون نیز تهیه می شود که طرفداران زیادی دارد. صابون آن برای رفع جوش های سر سیاه مناسب می باشد.

برای خرید صابون شقایق اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون شقایق را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد از گل شقایق به صورت بنماری روغن گرفته می شود که دارای طبع سرد و خشکی می باشد. این روغن به صورت خوراکی، مالشی و استنشاق مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود سرفه و تنگی نفس، ضد اگزما، درمان تپش قلب، خواب آور و آرام بخش، ضد التهاب و … می باشد.

صابون رفع جوش های سرسیاه

خواص صابون شقایق

از جمله خواص صابون شقایق برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون شقایق برای پوست

رفع خشکی پوست

صابون شقایق دارای خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی می باشد که پوست را از پوسته پوسته شدن و خشکی در امان می دارد.

ضد اگزما پوستی

اگزما نوعی بیماری پوستی است که موجب خارش، التهاب و سوزش می شود. این صابون می توان با خواص ضد التهابی که دارد این مشکل را بهبود بخشد.

ضد پیری

با گذشت سن هر فردی دچار چین و چروک ریز و درشت بر روی پوست خود می شود. شما می توانید با استفاده از این صابون از بروز چین و چروک ها جلوگیری نمایید و پوستی جوان داشته باشید.

صابون رفع جوش های سرسیاه پوست

جوش های سرسیاه ظاهر نازیبایی بر روی پوست ایجاد می کنند. که بر اثر وجود باکتری و آلودگی ایجاد می شود. صابون شقایق برای رفع جوش های سرسیاه مناسب است و به عنوان صابون رفع جوش های سرسیاه از آن یاد می شود.

همچنین دارای خواص ضد التهابی است که جوش های درشت و قرمز را نیز درمان خواهد کرد.

خواص صابون شقایق برای مو

ترمیم موهای آسیب دیده

موها در اثر خشکی آسیب پذیر و شکننده می شوند. صابون شقایق با خواص مرطوب کنندگی که دارد موها را آبرسانی می کند و منجر به ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

جلوگیری از سفید شدن پوست

این صابون روند پیری را کاهش می دهد و با تغدیه رنگدانه های مو از سفید شدن آنها جلوگیری می کند.

طریقه مصرف صابون شقایق

بعد از تمیز کردن پوستتان از آلودگی و هر گونه لوازم آرایشی، پوستتان را با کف صابون با آرامی ماساژ دهید و چند دقیقه کوتاه صبر کنید و سپس آبکشی نمایید.
مصرف مداوم صابون های گیاهی ثمر بخش می باشند و می توانند مشکل شما را برطرف کنند.

قیمت صابون شقایق؛ صابون رفع جوش های سرسیاه

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون شقایق با کیفیت بالا و اصل که یک صابون رفع جوش های سر سیاه می باشد می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *