طب سنتی, نسخه های گیاهی

روغن تقویت گوش چیست و چه کمکی به شنوایی می کند؟

1/5 - (3 امتیاز)

امروز با روغن تقویت گوش به خدمتتان رسیده ایم و می خواهیم ببینیم چگونه باعث تقویت گوش می شود و آیا خواص درمانی دیگری را نیز به همراه دارد یا خیر؟ پس با ما تا انتها همراه باشید.

پیشرفت هایی که در جوامع انسانی صورت گرفته باعث شده تا بسیاری از کارها روان و آسان شوند. اما خوب برخی نیز هستند درست است آسانی و آسایش را به همراه دارند اما در کنارش مشکلاتی را نیز ایجاد می کنند.

روغن تقویت گوش

 

یکی از حواس پنجگانه ما که بسیار هم مهم می باشد گوش است. ممکن است در هر سنی دچار مشکلات شنوایی شویم و برای بهبود و درمان آن دست به هر کاری بزنیم پس بهتر است قبل از اینکه پایمان به مطب پزشک باز شود از داروهای طبیعی همچون روغن برای تقویت و پیشگیری از مشکلات شنوایی استفاده کنیم.

همانطور که می دانید روغن های طبیعی فراوانی وجود دارند که می توانند به سلامت و حتی زیبایی ما کمک نمایند. به عنوان نمونه می توانیم به: روغن مناسب پوست، روغن تقویت کننده مو، روغن درمان وزوز گوش و… اشاره نماییم. روغن طبیعی تقویت گوش نیز جزو همین روغن ها بوده و بسیار می تواند سلامت و بهبود گوش را در پی داشته باشد.

برای آشنایی با درمان وزوز گوش می توانید وارد روغن درمان وزوز گوش شوید و آن را مطالعه و وز وز گوش خود را درمان نمایید.

روغن تقویت گوش

انواع روغن طبیعی تقویت کننده گوش

روغن سیر

روغن طبیعی سیر به دلیل خواص ضد باکتری که دارد به درمان عفونت های گوش کمک کرده و باعث تقویت گوش نیز می شود. کافی است چند قطره از روغن سیر را درون گوش خود بریزید و از خواصش بهره ببرید. حتی خوردن سیر خام نیز می تواند به سلامت و تقویت شنوایی کمک نماید.

روغن نعنا

این روغن طبیعی نیز جزو روغن تقویت کننده گوش می باشد. به دلیل خواص، ضد ویروسی، ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی که دارد به غیر از اینکه به سلامت: دندان، کبد، مشکلات ریوی و … کمک می کند، باعث تقویت و سلامت گوش نیز می شود.
همچنین به دلیل وجود ویتامین C در روغن نعنا، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می شود.

روغن زردچوبه

روغن طبیعی زردچوبه دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی را دارد. در زمان های قدیم از زردچوبه برای درمان برخی از بیماری های عفونی همچون: آنفولانزا، سرماخوردگی و درمان عفونت گوش استفاده می شده است.
این روغن دارای پتاسیم بوده و به افزایش پتاسیم بدن در زمان پیری کمک می کند. وجود پتاسیم باعث می شود تا کاهش شنوایی مرتبط با سن درمان و پیشگیری شود. همچنین از علائم پیری گوش جلوگیری می نماید.

روغن مخصوص ترکیبی

با ترکیب روغن سیر و روغن زیتون به تقویت و سلامت گوش خود کمک نمایید. کافی است روغن سیر( در صورت نبودن سه عدد سیر) را با روغن زیتون ترکیب نموده و چند قطره از آن را درون گوش خود بریزید.
هر روز می توانید تا سه قطره از آن را استفاده نمایید. و بعد از مدتی اثر بخشی آن را به عینه ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *