پوست و مو, روغن های طبیعی, زیبایی

چگونه از خواص روغن شتر مرغ برای ناحیه تناسلی و واژن استفاده می شود؟

چگونه از خواص روغن شتر مرغ برای ناحیه تناسلی و واژن استفاده می شود؟
4/5 - (42 امتیاز)

روغن شترمرغ برای ناحیه تناسلی و واژن مفید است؟ این محصول نوظهور در میان مصارف طب سنتی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، نتیجه بسیار عالی برای مصرف کننده گانش به همراه داشته است. از خواص این روغن که حاوی ویتامین A و آنتی اکسیدان فراوان است، می توان به بازسازی پوست اشاره کرد.

اسپوجن موجود در روغن شترمرغ حاوی ترپین است و علاوه بر اثر ضدعفونی‌ کنندگی موجب لطافت پوست می شود. همچنین اسید لینولئیک که برای درمان درد ماهیچه و مفاصل کمک می‌کند و تقویت‌کننده‌ی سلول‌های پوستی است و از چروک پوست جلوگیری می کند.

خواص روغن شترمرغ برای ناحیه تناسلی و واژن

روغن طبیعی شترمرغ دردهای استخوانی و مفاصل را کم ‌می کند. یعنی با مالیدن این روغن در ناحیه دردناک بدن، به طور عجیبی درد کاهش می‌یابد. از دیگر مصارف روغن شتر مرغ، کمک به زیبایی پوست و مو و سفت شدن پوست است، اگر پوست دست و صورت با روغن شترمرغ خوب ماساژ داده شود، خشکی آن از بین می رود. از طرف دیگر این روغن موجب رفع خشکی شده و موجب درخشش پوست و مو می‌شود.

اما یک کاربرد مهم دیگر، در مورد مصرف روغن شترمرغ که کمتر شنیده اید، کمک به رفع خشکی در واژن است. از آنجا که پوست نواحی واژن بسیار حساس است، استفاده از هر ماده ای در این ناحیه از بدن ممکن نیست.

از آنجا که با مصرف مواد غیر طبیعی برای موزدایی با استفاده از تیغ یا کرم موبر و شستن با شوینده های غیر تخصصی، استفاده می شود، معمولاً این ناحیه از بدن خشک و تیره شده و برای رفع این مشکل می توانید از روغن شترمرغ برای ناحیه تناسلی و واژن استفاده کنید‌.

این روغن گزینه ای طبیعی و بی خطر بوده‌ و یک آبرسان طبیعی برای پوست محسوب می شود. همینطور خشکی و سیاهی بدن را بر طرف می‌ کند و موجب ضدعفونی واژن می شود.

از خواص دیگر روغن شترمرغ برای اندام تناسلی و واژن، افزایش دادن میل جنسی بانوان است و در رفع سرد مزاجی موثر است.

خواص روغن شترمرغ برای ناحیه تناسلی و واژن

شترمرغ

از بزرگترین پرندگان روی زمین، شترمرغ را می توان نام برد. این پرنده توسط انسانها رام می شود، انسانها از فواید این پرنده برای حفظ سلامتی خود بهره های زيادی می برند. سالیان دراز است که انسان‌ها از گوشت این پرنده غول پیکر برای تأمین مواد غذایی استفاده می کنند.

پر این پرنده هم در تولید لباس بسیار کاربرد دارد. در بدن شترمرغ ویتامین‌ها، موادمغذی و اسیدهای چرب ضروری وجود دارد. به همین خاطر است که برای تولید روغن از چربی‌های بدن شترمرغ استفاده می‌کنند. اولین بار در مصر از این روغن استفاده شد.

جالب است بدانید که روغن شترمرغ خواص فوق‌العاده‌ای برای تسکین درد کمر و مفاصل، بهبود شرایط پوست، کاهش التهاب، سوختگی و … دارد.

اگر مدت کوتاهی از روغن شترمرغ برای بدنتان استفاده کنید، متوجه می شوید که برای بدنتان بی‌نظیر است. چرا که روغن شترمرغ بطور طبیعی و ارگانیک تهیه می شود، یک ترکیب اساسی در محصولات زیبایی و دارویی هم به حساب می‌آید.

هر چند که شرکت‌های بسیاری در تهیه روغن شترمرغ اقدام کرده‌اند. اما برای بهره گیری این روغن بر روی بدن، با بهترین کیفیت، فروشگاه‌های معتبر وجود دارد.

بهترین خواص روغن شتر مرغ برای بدن چیست؟

جالب است بدانید این روغن بکر آنقدر دارای خاصیت های موثر است که شاید غيرممکن باشد که تا کنون اسم آن را هم نشنیده باشید. روغن شترمرغ در صنعت لوازم آرایش کاربرد زیادی دارد.

از این روغن در تولید: کرم‌ها، لوسیون‌ها و محصولات مراقبتی، استفاه می‌شود که از علل مهم کاربرد آن، ایجاد تغییرات بی‌نظیر روی پوست بدن است.

مصرف این روغن باعث می شود که پوست به ایده‌آل ترین حالت ممکن دست یابد. خواص روغن شتر مرغ برای ناحیه تناسلی و واژن در رفع عوارض پوست، خشکی، جوانسازی، ترمیم پوست آسیب دیده، رفع چین و چروک و آثار پیری پوست مناسب است.

می توان اعلام کرد که اکثر ماساژورها هم از تاثیر این روغن برای انجام ماساژ بر بدن افراد بهره می‌برند. طبق تحقیقات انجام شده بکار بردن روغن شتر مرغ بر ناحیه تناسلی و واژن، برای کاهش درد و گرفتگی‌ها موثر است.

اسیدهای چرب ضروری

روغن شترمرغ دارای اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و ۶ بوده و وجود اسیدهای چرب برای بدن لازم است؛ چون بدن قادر به تولید این اسیدها نیست. باید بدانید که اسیدهای چرب ضروری، موجب حفاظت پوست در مقابل اشعه ایکس می باشد.

وجود چنین مواد با ارزشی در درمان بیماری‌های پوستی، افزایش رشد ناخن‌ها، تأثیر در رشد کودکان، جلوگیری از سقط جنین و خشکی پوست موثر می‌باشند. از طرفی وجود اسیدهای چرب، نقش بسیار مهمی در سوخت و ساز چربی‌های بدن و لاغری دارد.

این اسیدهای ضروری، باعث کاهش سطح کلسترول خون شده و از بروز بیماری‌هایی چون سکته قلبی جلوگیری می‌کند. کاهش اسیدهای چرب در بدن می تواند موجب ریزش مو، خشکی دهان و چشم شود و اگر این کبمود اسیدهای چرب خیلی حاد باشد، موجب بروز سرطان در بدن می شود.

روغن شترمرغ

اسید آمینه

روغن شترمرغ دارای مقداری اسیدآمینه می‌باشد که این‌ اسیدهای آمینه‌ باید از طریق مواد غذایی در بدن جذب شوند. جالب است از تأثیر اسیدهای آمینه بر اعصاب و تنظیم خواب، تقویت بدن و جلوگیری از شل شدن عضلات بدن (الخصوص برای کهنسالان که بیشتر در بستر هستند)، ضروری است.

برای سلامت پوست

تأثیرات مفید روغن شتر مرغ بر روی پوست بسیار کافی و جذاب است که از آن برای تولید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده می‌شود. به دلیل سرشار بودن از اسیدهای چرب ضروری و اسیدهای آمینه برای حفظ سلامت بدن نیز ضرورت دارد.

روغن شترمرغ برای ناحیه تناسلی و واژن

اگر چه همچنان حقیقاتی در زمینه خواص روغن شترمرغ برای واژن بدست نیامده، اما ممکن است که این روغن، مشکلات مربوط به واژن را درمان کند. در مورد خانم‌ها با پوست واژن تیره ولی با مشورت پزشک و برای رفع تیرگی پوست، می شود تا ناحیه مورد نظر را با روغن شترمرغ اصلاح کرد.

چگونه از روغن شترمرغ باید نگهداری کرد؟

اگر روغن شتر مرغ در ظرفی در بسته باشد و اکسیژن به ظرف نرسد، سالم می ماند. بخاطر وجود مقدار بالای اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶، در ظرفی تیره نگهداری می‌ شود. چون اگر نور به این روغن برسد، در طول زمان بتدریج خاصیت آن کمتر می شود. در ضمن نگهداری از ظرف حاوی روغن در جای خنک لازم است.

اگر چه این روغن برای درد مفاصل، زانو و مچ یک مسکن است، اما خواص روغن شترمرغ برای ناحیه تناسلی و واژن هم بسیار موثر دارد. ظرف روغن شترمرغ باید تیره باشد و محکم بسته شود و در جای خنک نگهداری شود تا خاصیت آن زود از بین نرود. مدت تاریخ انقضا در روغن‌های گیاهی اصولاً تا ۲ سال است.

موارد احتیاط برای مصرف روغن شتر مرغ

برای مصرف روغن شترمرغ تا کنون عوارضی گزارش نشده است. این روغن از معدود روغن‌هاست که حتی در دوران بارداری هم بی ضرر است و برای جنین ضرر ندارد. در کسانی که دارای پوست چرب اند بهتر است تا یک ساعت پس از مصرف، پوست خود را شستشو دهند.

در ضمن بخاطر بسپارید که قبل از مصرف هر روغن طبیعی دیگر، اول باید مقداری روی بازوی خود تست کنید تا مطمئن شوید خارش یا قرمزی در پوست‌تان پدید نمی آید.

نتیجه گیری

از خواص باورنکردنی و شناخته نشده روغن برای پوست آگاه شدید. هرچند این روغن به رفع چربی اضافی پوست، خشکی، رفع سوختگی و التهابت پوست کمک می کند، البته می تواند پوست را لایه برداری هم کند.

ترمیم کنندگی فوق‌العاده این روغن محشر است و اسکار زخم را هم از بین می برد. هر چند که برای‌ رفع ترک‌های پوست این روغن بسیار خوب است، خشکی پا را هم درمان می کند.

اما اگر روغن شتر مرغ با روغن نارگیل، روغن کرچک و ویتامین E با هم ترکیب شود، تقویت کننده بسیار قوی برای مژه خواهد بود. مصرف روغن شترمرغ برای درمان درد کمر و مفاصل عالی عمل می کند و مصرف بصورت موضعی یا حتی خوراکی، هیچ گونه عارضه ای ندارد. خواص موجود در این روغن، حتی کلسترول خون شما را هم کاهش می دهد.

شما می توانید این روغن را بصورت انلاین از دکتر اویل تهیه کنید

خرید روغن شترمرغ خالص

شاید این مقالات هم برای شما مفید باشد:

خواص شگفت انگیز روغن شترمرغ برای پوست و مو 

چگونه از روغن شترمرغ برای بهبود استخوان ها استفاده کنیم؟

خواص روغن شتر مرغ چیست؟

منابع:

4 دیدگاه در “چگونه از خواص روغن شتر مرغ برای ناحیه تناسلی و واژن استفاده می شود؟

  1. ناشناس گفت:

    لذت زندگی به پاکی و نجیب بودن هست نه به بزرگ بودن آلت تناسلی

    1. ناشناس گفت:

      لذت ها برای افراد مختلف متفاوت است …
      نجابت
      دیانت
      علم
      شهرت
      محبوبیت
      و … شاید سایز

  2. ناشناس گفت:

    اصلی بودن روغن شتر مرغ راچطوری تشخیص
    بدیم

    1. دکتر اویل | پشتیبانی گفت:

      سلام. فقط بصورت آنالیز آزماشگاهی قابل تشخیص ۱۰۰% است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *