بیماری ها, پوست, درمان, کراتوز اکتینیک

درمان کراتوز اکتینیک | داروهای طبیعی برای درمان کراتوز اکتینیک (بیماری پوستی)

عرق ترکیبی یائسگی
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه درمان خانگی کراتوز اکتینیک را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”چای سبز” link=”https://attarchian.com/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن درخت چای” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%86%d8%a7%db%8c-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن نارگیل” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d9%84-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”فلفل سیاه” link=”https://attarchian.com/product/%d9%81%d9%84%d9%81%d9%84-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

بدن و پوست انسان نیاز به تمام ویتامین ها دارد ولی همین ویتامین ها در صورت نیاز بیش از حد بدن باعث مشکلاتی برای پوست و بدن می شوند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که روز به روز علم پیشرفت می کند باید بدانید که بیماری ها نیز پیشرفت می کنند. در زمان های قدیم بیماری های با داروهای ساده قابل درمان بود اما در دنیای مدرن حتی داروهای پیشرفته نیز در برابر این بیماری ها کاری از پیش نمیبرند.

راه حل مدرن با روشهای قدیمی برای کراتوز اکتینیک

در حال حاضر دانشمندان و متخصصان به سمت استفاده از داروهای طبیعی حرکت کرده اند و سعی می کنند به جای استفاده از مواد شیمیایی در داروسازی از مواد طبیعی استفاده کنند. البته شایان ذکر است بسیاری از مردم هنوز هم به داروهای شیمیایی اعتقادی ندارند و همچنان از داروهای طبیعی استفاده می کنند. افراد زیادی هستند که ادعا کرده اند هر زمان که دچار سرماخوردگی، گلودرد یا تب شده اند با چای های گیاهی ساده و با خوردن عسل با فلفل سیاه درمان شده اند.

در زمان های قدیم مردم کمتر توسط بیماری از دنیا می رفتند اما در این روزگار مدرن بعد از یک تب فرد از دنیا می رود و پزشکان نیز هیچ گونه جوابی ندارند.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید فلفل سیاه در عطاری انلاین[/info_box]

درمان خانگی کراتوز اکتینیک

چرا به سراغ درمان های طبیعی برویم؟

اینکه چرا باید دنبال درمان های طبیعی برویم کاملا روشن است چون زمانی که داروهای مدرن نبود مردم با داروهای گیاهی خود را معالجه می کردند. داروهای طبیعی دارای مزایای مانند: دارا بودن قیمت مناسب، استفاده آسان مانند خوردن غذا، تثبیت متابولیسم و هورمون های بدن، برای بسیاری از بیماری ها درمان گیاهی دارند، باعث تقویت سیستم دفاعی بدن و نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی می باشد.

اگر چه اشکالاتی نیز در داروهای طبیعی وجود دارد ولی بسیار ناچیز و کم می باشد. اگر دوست دارید به عوارض داروهای گیاهی دچار نشوید حتما با پزشک مشورت کنید و سپس از این داروها استفاده کنید. زیرا استفاده درست از داروهای گیاهی بسیار مهم است.

همانطور که می دانید هر روز بر شدت آلودگی ها افزوده می شود و زمین به سرعت در حال گرم شدن می باشد. این بدان معناست که خورشید پرتوهای بسیار قوی را پرتاب می کند و برخی نمی توانند آن را تحمل کنند. برخی از افراد دارای پوست بسیار حساس هستند، کوچکترین اشعه خورشید می تواند باعث قرمزی و تاول شود و آخرین بیماری ناشی از خورشید کراتوز اکتینیک است.

کراتوز اکتینیک چیست؟

یک بیماری پوستی است که در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ایجاد می شود. در این بیماری تکه های کوچکی از پوست، به صورت پوسته پوسته روی: گردن، گوش ها، صورت، ساعد و پوست سر ایجاد می شوند. درمان هایی برای آن وجود دارد اما درمان های این بیماری بسیار دردناک است.

درمان خانگی کراتوز اکتینیک

انواع مختلفی از درمان وجود دارد که در آن حتی پوست از بین می رود، لیزر درمانی و درمان هایی که باعث ایجاد تاول، قرمزی و خشکی ترک می شود. قسمت غم انگیز این است که وقتی فکر می کردند دیگر هرگز برنمی گردد دوباره شروع می شود و حتی سریعتر گسترش می یابد.

ولی در عوض درمان با داروهای طبیعی به صورت آرام و کند پیش می رود ولی باعث درمان کامل پوست می شود. از انواع داروهای طبیعی برای کراتوز اکتینیک می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سرکه سیب

سرکه سیب تاثیرات شگفت انگیزی بر بدن دارد. برخی از افراد حتی برای کاهش وزن آن را می نوشند، زنانی که در دوران قاعدگی خود نفخ می کنند نیز برای رقیق شدن خون آن را استفاده می نمایند. اما مهمتر از همه بیماری های پوستی مانند کرم حلقوی با استفاده از سرکه سیب در ناحیه آسیب دیده درمان می شود.

شما می توانید یک تکه پنبه کوچک بردارید و آن را در سرکه سیب فرو ببرید و روی ناحیه آسیب دیده بمالید. اینکار را به مدت ۲ یا ۳ ماه هر روز چند نوبت انجام دهید تا متوجه درمان این داروی طبیعی شوید. البته امکان چسبیدن به پوست نیز وجود دارد ولی در مقایسه با داروهای شیمیایی و درمان های مدرن این بهترین روش برای درمان کراتوز اکتینیک بدون نسخه است.

  • روغن نارگیل بکر برای درمان کراتوز اکتینیک

برای درمان با روغن نارگیل شما نیاز به صبر بیشتری دارید اما کار خود را انجام می دهد و کاملاً بدون درد است. اما در عوض خارش و قرمزی را نیز تسکین می دهد.

شما برای استفاده از روغن نارگیل کافی است فقط انگشتان خود را در روغن نارگیل فرو کرده و آن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و بعد از اتمام کار دستان خود را بشویید. این مرحله را چندین بار در روز انجام دهید.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید روغن نارگیل اصل در دکتر اویل[/info_box]

  • روغن درخت چای

از معجزه های دارویی طبیعی می شود از روغن درخت چای نام برد زیرا حتی بیماری های سرطان پوست را نیز درمان کرده است. روغن درخت چای همچنین باعث درمان هر نوع درد عضلانی می شود. روغن درخت چای بهترین درمان برای کراتوز اکتینیک می باشد.

استفاده از روغن درخت چای دردی به همراه ندارد اما هزینه این روغن زیاد است. روغن درخت چای انواع کراتوز اکتینیک کراتوز سبورئیک را نیز درمان می کند.

برای استفاده از این روغن شما به سادگی باید انگشتان خود را در روغن آغشته کرده و روی قسمت های آسیب دیده بمالید و پس از استفاده دستان خود را بشویید. این مرحله را چندین بار در روز انجام دهید در ضمن شایان ذکر است روغن درخت چای دارای بوی بسیار خوبی نیز می باشد.

  • چای سبز برای درمان کراتوز اکتینیک

شاید شما از جمله کسانی باشید که همیشه از چای سبز استفاده می کنید و می نوشید و حالا برای شما سوال بوجود آمده چطور این چای بر روی پوست شما تاثیر می گذارد؟ قطعا موضوع جالب و شگفتی داروهای طبیعی همین موضوع می باشد که شما نمی دانید چگونه این داروها تاثیر گذاری دارند و باعث درمان می شوند. افراد زیادی هستند که دچار آفتاب سوختگی می شوند و وقتی کیسه های چای را روی آن ناحیه قرار می دهند بهتر می شود.

برای استفاده از چای سبز کافی است فقط یک کیسه چای سبز تهیه کنید و آن را در آب گرم خیس کنید و آن کیسه مرطوب را روی پوست بگذارید و اجازه دهید تا تمام آب خشک شود. این مرحله را چندین بار در روز انجام دهید. اگر روی صورت شما است در چند هفته یا چند ماه شما از شر کراتوز اکتینیک رهایی خواهید یافت و دوباره آن ظاهر جذاب را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *