پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون خار مریم؛ طراوت و نرمی پوست، روشن کننده طبیعی

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون خار مریم چیست؟

برای اینکه پوستی روشن و شاداب بدون لک داشته باشیم لازم است رسیدگی به پوست خود را فراموش نکنیم . صابون خار مریم یک روشن کننده طبیعی پوست است که با استفاده از آن پوستی روشن و درخشان خواهید داشت. این صابون از ترکیب آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن خار مریم، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده است.

گیاه خار مریم

گیاه خار مریم یکی از گیاهانی است که در برخی استان های ایران مثل مازندران، گلستان و فارس می روید و همچنین در سواحل جنوب شرقی انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و آمریکای شمالی یافت می شود‌.

نام دیگر گیاه خار مریم خار شیری نیز می باشد. این گیاه دو لپه ای می باشد و خودرو می باشد. گل های قرمز تا بنفش رنگی دارد. برگ های آن مستعطیلی شکل و سبز مایل به زرد می باشد و خطی سفید دارد. شکل این گیاه مخروطی بوده و دانه های آن نیز سبز تیره یا سیاه است. در زمان های قدیم در آشپزی استفاده می شد و همچنی خواص دارویی بالایی دارد.از جمله خواص گیاه خار مریم می توان به رفع مسمومیت کبد، بهبود عفونت های قارچی، درمان آلزایمر، کاهش بروز بیماری های قلبی و … اشاره نمود‌.

برای خرید صابون خار مریم اینجا کلبک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون خار مریم را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از گیاه خار مریم به روش بنماری روغن تهیه می شود. طبع گرم و خشکی دارد و به صورت مالشی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن خار مریم دارای خواص زیادی است. از کلیه ها محافظت میکند. باعث کاهش وزن می شود.‌ استخوان های بدن را تقویت می کند. در درمان سرطان نقش مفیدی دارد. سردرد را کاهش می دهد و قند خون را پایین می آورد.

خواص صابون خار مریم

صابون خار مریم همچون گیاه و روغن خار مریم دارای خواص بی شماری برای پوست و مو می باشد.

صابون خار مریم

خواص صابون خار مریم برای پوست

طراوت و نرمی پوست

زبر و خشک بودن پوست باعث پیری زود هنگام پوست شده و همچنین ظاهر بدی به پوست می دهد. این خشکی ممکن است علت های زیادی مثل آب و هوا، رژیم غذایی، جنس پوست و… داشته باشد. این صابون به دلیل داشتن ویتامین های فراوان و خاصیت آنتی اکسیدانی بالا پوستی نرم و با طراوت به شما هدیه می دهد.

ضد پیری پوست

آنتی اکسیدانی که در صابون خار مریم وجود دارد از پوست در برابر آلودگی ها و نور خورشید محافظت کرده و از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند.

التیام زخم

ممکن است به هر دلیلی پوست بدن یا صورت زخم شود. این صابون به دلیل سیلیمارینی که در آن وجود دارد پوست را ترمیم کرده و زخم را التیام می بخشد.

روشن کننده طبیعی پوست

اگر به دنبال روش های طبیعی برای روشن کردن پوستتان هستید این صابون طبیعی را از دست ندهید. این صابون با خاصیت های فروانی که دارد باعث روشن شدن پوست می شود.

خواص صابون خار مریم برای مو

درمان ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که هم خانم ها و هم آقایان ممکن است به آن دچار شوند. برای درمان این مشکل صابون خار مریم بسیار موثر است. این صابون خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و به تقویت مو بسیار کمک کرده و ریزش مو را کم می کند.

طریقه مصرف صابون خار مریم

ابتدا محل مورد نظر را با آب ولرم خیس نمایید و صابون را به مدت ۱ دقیقه روی آن ماساژ دهید. سپس با آب فراوان بشوید و با حوله نخی خشک کنید.

قیمت صابون خار مریم؛ صابون روشن کننده طبیعی پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل خار مریم که صابون روشن کننده طبیعی پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *