پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون ایزانو

ویتامین K
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون ایزانو چیست؟

صابون ایزانو که از جمله صابون های گیاهی و طبیعی است برای درمان خشکی پوست و ضدعفونی کردن پوست مفید است. این صابون از ترکیب روغن و عصاره صندل سفید، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل و دیگر مواد صابونی همچون هیدروکسید سدیم، آب مقطر و گلیسیرین بهداشتی تهیه می شود.

گیاه صندل از گیاهان دارویی می باشد که مغز درون دانه آن خوراکی و بسیار مغذی است. طعم آن شبیه به بادام شیرین است و از آن روغن گرفته می شود. از جمله خواص گیاه صندل می توان به بهبود اسهال، تسکین درد، بهبود کمر درد، نشاط آور، تقویت کننده معده و … می باشد.

برای خرید صابون ایزانو اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون ایزانو را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از مغز دانه صندل روغن گیری صورت می گیرد که دارای طبع گرم و خشک می باشد و به روغن ایزانو معروف است. این روغن زرد رنگ و بی بو است و طعم خاصی هم ندارد و در تهیه صابون از آن استفاده می شود.

صابون درمان خشکی پوست

خواص صابون ایزانو

از جمله خواص صابون ایزانو برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون ایزانو برای پوست

صابون درمان خشکی پوست

با خاصیت مرطوب کنندگی که دارد پوست را از خشکی و پوسته پوسته شدن نجات می دهد و نرمی و لطافت را برای پوستتان به ارمغان خواهد آورد.

ضد التهاب

خواص ضد التهابی دارد و برای رفع التهابات پوستی مفید است. همچنین برای بهبود خارش پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ضدعفونی کننده پوست

برای رفع باکتری و قارچ های پوستی مورد مصرف قرار می گیرد. زیرا یک ضد عفونی کننده قوی است و برای رفع مشکلات پوستی مناسب است.

خواص صابون ایزانو برای مو

تقویت موی سر

در صابون ایزانو مواد مغذی و ویتامین های زیادی وجود دارد که می تواند ریشه موها را تغذیه کند و همچنین موجب مرطوب شدن موها شود و آنها را تقویت نماید.

طریقه مصرف صابون ایزانو

همانند دیگر صابون های طبیعی مورد مصرف قرار می گیرد. به این صورت که صابون را بر روی پوست خیس خود بمالید و بعد از دو تا سه دقیقه پوستتان را بشویید و با حوله نخی به صورت ضربه ای خشک کنید.

نکته

استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی زمان بر است و باید به طور مداوم و به موقع مصرف شود.

قیمت صابون ایزانو؛ صابون درمان خشکی پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل ایزانو که صابون درمان خشکی پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *