نسخه های گیاهی

روغن های گیاهی که در یک هفته باعث زیبایی می شوند

عرق شش گیاه ضد ویروس
این پست چقدر براتون مفید بود؟

با داشتن یک برنامه کامل روغنی برای پوست خود می توانید زیبایی چهره و پوست بدن خود را دوباره داشته باشید. شما می توانید با استفاده از خواص بی‌نظیر روغن های گیاهی و طبیعی که در زمینه زیبایی کاربرد مفیدی دارند، چهره  و موی خود را شاداب تر و زیباتر از قبل بسازید.
برای اینکه بتوانید راحت‌تر با روغن تقویت کننده طبیعی آشنا شوید با ما همراه باشید.

بادام

روغن بادام بهترین گزینه برای داشتن زیبایی و جوانی

روغن تقویت کننده طبیعی بادام می تواند بهترین گزینه برای ناخن و همچنین کوتیکول ها باشد، چرا که دارای خواص ضد قارچی و درمانی است.

 ختمی برای رشد مناسب مو :

کسانی که علاقه به موهای زیبا دارند و همچنین برای کسانی که موهای خوبی دارند، روغن تقویت کننده طبیعی ختمی می تواند بهترین گزینه برای رشد موها باشد. شما می توانید با ویتامین ث کلاژن مو را بالا ببرید. این روغن هم دارای اسید آمینه ای است که به تغذیه و تقویت ریشه های مو بسیار می تواند کمک کند و همچنین این ماده قادر است تا به بهبود فولیکولها و عملکرد صحیح آن کمک به سزایی کند. بدون شک بدانید که این نوع روغن به شما کمک می کند تا بتوانید حجم بیشتری به موهایتان بدهید.

 استفاده از کرچک برای داشتن مژه و ابروهای زیبا

شما می توانید با استفاده از روغن کرچک برای ابروها و مژه های خود در برابر حفاظت از خشکی و همچنین حرارت خورشید استفاده کنید. این یک روغن عالی برای بهبود فرآیندهای متابولیک در سلول ها می باشد. هم چنین اسید استئاریک و لینولئیک موجود در این روغن گیاهی باعث حفظ رطوبت نیز می شود.

 تخم کتان برای زیبایی و پاکسازی چهره

اگر شما به دنبال یک چیز روغن تقویت کننده طبیعی هستید که باعث پاکسازی پوست شود و بتوانید در برنامه پاک کننده خود قرار دهید، می توان بهترین گزینه برای این کار، به روغن تخم کتان اشاره کرد. چون این روغن می تواند به عنوان بهترین درمان کننده برای مبارزه با مواد مضر در بدن در نظر گرفته شود.
این روغن می تواند به تامین اسیدهای چرب، ویتامین و پتاسیم برای بدن که مصرف آن تقریبا حیاتی می باشد کمک کند و هم چنین به تصفیه بدن کمک بسیاری کند. اگر این روغن را پیوسته، یک هفته مورد مصرف قرار دهید، شاهد بهبود قابل توجه‌ایی خواهید شد.

 

روغنهای گیاهی برای زیبایی

درخت چای برای زیبایی چهره

اگر دچار آکنه هستید بهترین گزینه برای از بین بردن آن استفاده از روغن درخت چای می باشد. روغن چای به خاطر خواص ضد التهابی، ضد باکتری، ضد قارچ و همچنین ضد ویروسی بسیار معروف می باشد.

زیتون برای نرم کردن پاها

اگر علاقه دارید پاهای صاف و همچنین بدون ترک داشته باشید، می توانید با استفاده از روغن زیتون به این خواسته خود دست پیدا کنید. روغن زیتون برای پوست، صورت و هم برای بقیه بدن، به خصوص برای مو و ناخن های شما بسیار عالی است.
اگر علاقه دارید تا همیشه سر حال و زیبا به نظر برسید، می توانید این روغن را به صورت طبیعی یا به صورت ترکیب با محصولات آرایشی خود مورد استفاده قرار دهید.

 کنجد برای دندانها :

اگر علاقه دارید همیشه دندان های سفید و سالم داشته باشید، می توانید از کنجد استفاده کنید. روغن کنجد متشکل از مقدار زیادی از عناصر و مولتی ویتامین اسیدی است به همین دلیل خوب است، دندان ها را با روغن کنجد بشویید تا لبخند سفید و زیبا داشته باشید. این روغن هم چنین باعث بازسازی بافت های دهان و همچنین زبان می شود.
بعد از اینکه دندان ها را مسواک زدید کمی روغن کنجد را درون دهان ریخته و داخل دهان بچرخانید و احازه دهید حدود ۱۵ دقیقه داخل دهانتان و بین دندان ها بماند. سپس از دهان خارجش کنید. با تکرار پنج روز در هفته می توانید تاثیر آن را ببینید.

 

آوکادو برای زیبایی و جوانسازی

روغن تقویت کننده طبیعی آوکادو به شما کمک می کند تا در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مبارزه کنید. چون این روغن حاوی ویتامین آ، ایی، د، می باشد و پوست را تغذیه و نرم می کند. تمام این ویتامین ها باعث می شود تا از پیری و خشکی زودرس در پوست شما جلوگیری شود.

پاکسازی پوست

روغن های موجود در دسته تقویت کننده مو در زیر برای شما آماده شده اند.

[ux_products cat=”1041″ products=”12″ orderby=”rand”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *