پوست و مو, روغن های طبیعی

چگونه از فواید مواد مغذی روغن نارگیل برای مو استفاده کنیم؟

فواید روغن نارگیل برای مو
این پست چقدر براتون مفید بود؟

شاید شده که فکر کنید چرا تقریباً در همه محصولات زیبایی یا مراقبت پوست، از روغن نارگیل به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده شده است؟ یا اینکه چگونه روغن نارگیل بر روی موها می تواند اثر مفیدی بگذارد؟ با دکتر اویل همراه باشید.

استفاده از فواید روغن نارگیل در طی سالیان دراز برای مرطوب رسانی موثر بوده است. در ضمن حتی باید گفت از این روغن به عنوان ضد آفتاب طبیعی استفاده می کنند. شما می توانید، مقداری روغن نارگیل به محصولات روزمره و بهداشتی خودتان اضافه کنید.

مثلاً اضافه شدن آنها به روغن های مو، شامپوها، نرم کننده ها و حتی به لوسیون ها یا کرم های بدن می تواند، فرمول موثر تری را برخاصیت رطوب رسانی طبیعی در آنها برای شما فراهم کند. از آنجا که فواید روغن نارگیل بر مو و موارد مصرف و کاربردی موثری در زیبایی دارد. پس مراقبت از پوست و مو با این روغن، در جهان موضوعی مهم و مطرح است.

استفاده از خواص روغن نارگیل برای مو، فقط در مصرف این روغن ختم نمی شود. در مورد نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید و مطالب زیر را بخوانید.

فواید روغن نارگیل برای مو

فواید روغن نارگیل برای مو

این روغن موجب نرمی و حالت پذیری موها می شود.

مصرف روغن نارگیل روی مو باعث کم شدن ریزش پروتئین در موهای مختلف می شود. چون این روغن سرشار از مواد مغذی مثل اسید لوریک است که به راحتی در ساقه مو نفوذ می کند، یک نرم کننده روزانه عالی محسوب می شود.

خواص روغن نارگیل بر مو، موجب درخشندگی موها می شود. این روغن همچنین باعث مرطوب شون موها شده و به درخشندگی فوق العاده در موها کمک می کند.

به تحریک و رشد مو کمک می کند.

با مصرف روغن نارگیل، بطور طبیعی رشد موها بیشتر، ضخیم تر و سریعتر می شود. از طرفی وجود ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری بطور ذاتی در روغن نارگیل وجود داشته و پوست سر شما را تغذیه می کند.

چگونه بهترین نوع روغن نارگیل مناسب مو را بشناسیم؟

برای یافتن بهترین روغن نارگیل برای مو، یک قانون کلی وجود دارد، که روغن نارگیل فوق بکر (EVOO) و طبیعی انتخاب کنید، چون استفاده از روغن نارگیل که تصفیه شده باشد، یا فرآوری شده باشد معمولاً به رنگ سفید است. در ضمن برای استفاده از روغن نارگیل، به جهت ماندگاری بیشتر، از مواد شیمیایی استفاده می شود.

روغن نارگیل بکر است، هیچ فرآیندی را طی نمی کند و شما می خواهید مطمئن شوید که از روغن نارگیل خالص یا حداقل، خالص ترین شکل موجود در محصولات مراقبتی شخصی خود استفاده می کنید.

روغن نارگیل بکر و طبیعی از فیلیپین می آید. بنابراین، اگر به دنبال بهترین فواید روغن نارگیل برای مو هستید، از روغن نارگیل ارگانیک و فوق بکر که از بهترین منبع تهیه شده است، استفاده کنید.

چگونگی استفاده از روغن نارگیل برای مو

فواید روغن نارگیل برای مو

موهای خشک و آسیب دیده را با روغن نارگیل درمان کنید.

چگونه روغن نارگیل برای موهای خشک یا آسیب دیده مفید است؟ داشتن موهای آسیب دیده پایان دنیا نیست. روغن نارگیل درمانی عالی برای موهای خشک و آسیب دیده است. از خواص این روغن در سیستم شستشو و مراقبت و تمیز کردن مو و ترمیم موها و جلوگیری از شکاف موها استفاده می کنند.

در ضمن برای استفاده از روغن نارگیل برای درمان مو، باید پس از شستن مو و به منظور افزایش نرمی موها از آن استفاده کنید. این روغن موجب ترمیم موها شده و از دو شاخه شدن مو پیشگیری می کند. پس برای اینکه موهای صاف و سالم داشته باشید مصرف آن توصیه می شود.

چگونه هنگام شنا از روغن نارگیل استفاده کنیم؟

برای اینکه موهای خود را از آب کلر موجود در استخرها یا آب شور محافظت کنید، استفاده از روغن نارگیل بر روی موها قبل از فرو رفتن در آب ساحل، به عنوان یک راه طبیعی و سازگار با محیط زیست محسوب می شود. برای اینکار می توانيد ابتدا موهای خود را با روغن بپوشانید و شانه کنید تا به طور یکنواخت پخش شوند.

موخوره

چگونه از فواید روغن نارگیل برای رفع موخوره استفاده کنیم؟

اگر شما جزو افرادی هستید که به صورت روزانه و مداوم از روغن نارگیل استفاده نمی کنید، حتما باید آن را در برنامه بهداشتی خود قرار دهید. روغن نارگیل برای نرم کردن مو و جلوگیری از موخوره عالی است. برای مصرف روغن نارگیل باید بدانید که مقدار خیلی کمی برای مدت ها برایتان کافی خواهد بود. فقط کافیست تا به اندازه یک سکه از این روغن را به موهای خود بمالید.

شما می توانید با بهترین قیمت روغن نارگیل را از فروشگاه دکتر اویل خرید کنید و از کیفیت و اصالت محصول لذت ببرید.

نتیجه گیری

روغن نارگیل علاوه بر خواص شگفت انگیز بر پوست و مو دارای رایحه ای خاص و خوب است. معمولاً منع مصرفی برای هیچ گروه سنی ندارد و راحت می توان از آن استعمال کرد. پس توصیه ما این است که برای بهره گیری از خواص این روغن، از نوع بکر و طبیعی آن را تهیه و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *