تناسب اندام و تغذیه

چگونه صورت لاغری داشته باشیم؟

لاغری صورت
این پست چقدر براتون مفید بود؟

گاهی پیش می آید فردی اندام متناسبی دارد اما چهره و صورت توپر و گردی داشته باشد. این موضوع بسیار مهمی است چرا که اندام و چهره بایستی تناسب با هم داشته باشند و این تفاوت مشهود می تواند روی زیبایی و اعتماد به نفس فرد تاثیر بسزایی بگذارد. برای لاغری صورت با روش های مختلف: شیمیایی، گیاهی و … امکان پذیر می باشد. در ادامه درباره اینکه آیا می توان چهره را لاغر نمود و اگر می شود چه راهکاری مناسب این موضوع است بدون آنکه عوارضی را در پی داشته باشد خواهیم پرداخت پس با ما در عطاری همراه باشید.

لاغری صورت

لاغری صورت امکان پذیر است؟

این امکان وجود دارد و راه های مختلفی نیز برای این امر وجود دارد اما اگر می خواهید فقط صورت خود را لاغر نمایید باید بگوییم که این امکان پذیر نیست. لاغری این نقطه از بدن با سایر نقاط مربوط می باشد و باعث لاغری سایر اندام نیز می گردد. اما با مطالعات بسیاری که انجام شده محققان توانسته اند تا راهکار مناسبی را برای سرعت بخشی لاغری چهره پیدا نمایند تا تناسب سایر نقاط بدن به هم نریزد و در نتیجه شاهد کاهش چربی صورت خود نیز باشند.

راهکار لاغری چهره به همراه تناسب اندام

هر فردی می تواند هم تناسب اندام ایده‌آل خود را داشته باشد و هم به لاغری صورت خود کمک نمایید. در اینجا به چند مورد از راه هایی که باعث کاهش چربی صورت و تناسب اندام می شود اشاره خواهیم نمود: استفاده از عرق شش گیاه لاغری را نیز به شما توصیه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، به لینک مربوطه مراجعه کنید.

ورزش صورت

صورت هر فردی دارای ۴۳ عضله می باشد که با تمرین دادن آنها می توان به زیبایی چهره و لاغری صورت کمک نمود. این حرکات ورزشی شامل این موارد می باشند:

  • حروف X و O را بیان و این عمل را ۲۰ بار تکرار کنید.
  • لب های خود را به شکل ماهی جمع کنید و سپس تا جایی که امکان دارد باز نمایید.
  • دهان خود را با هوا پر و خالی نمایید.
  • هوا را وارد دهان خود کرده و از یک طرف صورت به طرف دیگر منتقل دهید.
  • صورت خود را با روغن های گیاهی ماساژ دهید.

خواب کافی

از خوابیدن بیش از اندازه و هم از کم خوابی پرهیز نمایید. بایستی خواب کافی وجود داشته باشد تا بدن فرصت رسیدگی به پوست را داشته باشد. پس به اندازه کافی به پوست، ذهن و جسم خود زمان استراحت و رسیدگی بدهید.

آرایش کردن

اگر مایل به لاغری چهره خود هستید بهتر است تا مدتی آرایش نکنید. آرایش باعث می شود تا پوست صورت با هوا تماسی نداشته باشد. همچنین به کدر شدن پوست و پف صورت می انجامد.
وقتی از لوازم آرایشی استفاده می کنید نمی توانید به طور واضح متوجه لاغری چهره خود شوید.

لاغری صورت

 

آب

از راههایی که می تواند به تناسب اندام و لاغری صورت کمک نماید نوشیدن کافی آب به صورت روزانه می باشد. این عمل هم به کاهش وزن و هم به زیبایی پوست و چهره کمک بسزایی می نماید.

مواد غذایی

هر فردی چه در حال کاهش وزن باشد یا احتیاج به کاهش وزن نداشته باشد احتیاج به غذا دارد. اما نه استفاده از هر غذایی، استفاده از میوه و غذاهای سالم می تواند به سلامت بدن کمک بسزایی می کند.

ویتامین و مواد معدنی که از طریق غذا وارد بدن می شود در تمام قسمت های بدن منتشر می شود و حتی این مواد به صورت نیز، منتقل می گردد.

استفاده از مواد غذایی پرکالری همچون: شکر، نوشابه، سیب زمینی و … باعث تجمع چربی در بدن و صورت فرد می شود. پس اگر می خواهید اندام و چهره متناسبی داشته باشید به این نکته توجه نمایید.

آیا لاغری با رازیانه در هفت روز امکان پذیر است؟

تمرینات هوازی

برای وزن کم کردن تمرین هوازی می تواند موثر باشد. تمریناتی همچون: دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری و … .
با این ورزش ها اندام متناسب به همراه لاغری صورت را در پی خواهید داشت.
به عبارتی تمرینات هوازی می تواند به سلامت و بهبود گردش خون کمک نماید. در نتیجه به شادابی پوست نیز کمک می نماید.

در آخر اگر می خواهید متوجه لاغری صورت خود شوید ابتدا یک عکس از چهره خود بگیرید و بعد از مدتی حدود یک ماه که این اعمال را انجام دادید یک عکس دوباره گرفته و با هم مقایسه کنید. با این کار متوجه تغییر محسوس خود خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *