تقویت مو, ریش و سبیل, مو

تقویت ریش با روغن نارگیل | آیا می‌توان از روغن نارگیل برای تقویت ریش استفاده کرد؟

این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه درمان و تقویت ریش با روغن طبیعی نارگیل را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”روغن نارگیل” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d9%84-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن ریش و سبیل” link=”https://attarchian.com/product-category/popular-oils/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن نعنا” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%b9%d9%86%d8%a7-30-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن جوجوبا” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%ac%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a8%d8%a7-500-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن بادام” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%ad%d8%ac%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن آرگان” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%a2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b4-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

مژده به آقایانی که می خواهند ریشی بلند و قوی داشته باشند، شما می توانید از روغن نارگیل به عنوان تقویت کننده استفاده کنند. روغن ریش هم یک نرم کننده است و برای برخی افراد در زمان اصلاح استفاده می شود. این روغن موهای ریش را در حین رشد نرم می کند، همچنین پوست را حالت می دهد و ریش را تمیز و مرتب می سازد.

توجه داشته باشید، روغن نارگیل در کل جزء موادی است که می تواند پوست را نرم کند و در نتیجه موها را هم نرم می کند، بخاطر همین بعضی ها ترجیح می دهند از آن به عنوان جایگزین کم هزینه و ساده روغن ریش بهره بگیرند. در این متن ما در مورد فواید روغن نارگیل برای تقویت ریش صحبت می کنیم.

تقویت ریش با روغن نارگیل

آیا روغن نارگیل برای تقویت ریش مفیداند؟

روغن نارگیل می تواند رشد مو را تحریک کند و همچنین به دلیل خاصیت نرم کنندگی که دارد از لایه های خارجی مو محافظت می کند. این ۲ عامل از ویژگی های بارز روغن نارگیل برای تقویت مو است.

از این روغن برای نرم کردن پوست صورت بهره می گیرند. اگر شما پوست صورت سالم و مرطوب داشته باشید و پوست تان عاری از هرگونه پوسته پوسته شدنی باشد یا منافد آن مسدود نشده باشد یا پوست مرده نداشته باشد باعث می شود ریش شما به طور مساوی رشد کند و کمتر مستعد برجستگی های تیغ شود.

محققان در مورد روغن نارگیل بسیار تحقیق کرده و به این موضوع دست یافتند که روغن نارگیل هم به عنوان نرم کننده مو و هم به عنوان یک ماده آرایشی می تواند به ما کمک کند. روغن نارگیل بکر ممکن است بتواند تشکیل ۲ سر شکسته را کاهش دهد و از سد پوستی شما محافظت و تغذیه کند.

همچنین اگر پوست شما تحریک شود و آسیب ببیند باعث بهبودی می شود و از آن به عنوان ضد میکروبی و ضد التهابی می توان بهره گرفت.

این خواصی که ما گفتم همگی برای تقویت ریش شما مفید است. پس استفاده از روغن نارگیل برای تقویت ریش شما مفید است. طبق تحقیقات کسانی که از این روغن برای تقویت ریش خود استفاده می کنند از آن رضایت دارند.

بسیار کم پیدا می شود کسی که به روغن نارگیل حساسیت داشته باشد. تحریکات پوستی در بعضی افراد ممکن است به وجود بیاید که تهدید جدی نیست.

روغن نارگیل خاصیت کمدوژنیک دارد. یعنی روغن نارگیل به احتمال زیاد منافذ پوست را مسدود می کند. در نتیجه استفاده از روغن نارگیل و مشتقات آن می تواند روی پوست شما آکنه به وجود بیاورد. در بعضی افراد احتمال این که بعد از استفاده از روغن نارگیل صورتشان جوش بزند وجود دارد، پس اگر بعد از استفاده صورتتان جوش زد هراسان نشوید.

نکته

اگر صورت شما آکنه دارد و یا مستعد به ابتلا به آکنه هستید، از این روغن استفاده نکنید.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید روغن آرگان در دکتر اویل[/info_box]

چه زمان از روغن نارگیل برای تقویت ریش استفاده کنید؟

روغن نارگیل هم مثل بقیه روغن ها بهتر است هنگامی که ریش شما تمیز و خشک استفاده شود. ریش و پوست شما چربی را جذب می کند، پس نگران شستن آن نباشید.

چگونه روغن نارگیل را روی ریش خود بمالید؟

به خاطر بسپارید که بهتر است از دوز کم شروع کنید و آن را روی ریش خود بمالید تا ریش را با روغن خیس کنید.

یک قاشق چای‌خوری روغن نارگیل را به کف دست خود بمالید و تا روغن گرم شود و ذوب گردد. در نتیجه استفاده از آن راحت‌تر می شود. سپس به آرامی روغن را مستقیما روی صورت خود ماساژ دهید، روغن را به طرف پایین بمالید تا موهای سرگردانتان حالت و ریش شما فرم بگیرد. تا انتهای ریش خود را با روغن ماساژ دهید.
ناحیه ای از صورت که ریش در آن رشد می کند بیشتر از ناحیه های دیگر پوست که مو دارد مستعد حساسیت است.

همانطور که می دانید موهای ریش به طور ناهموار و در شکل و زوایای مختلف رشد می کنند. به خاطر همین نحوه صاف کردن ریش می تواند زمان‌بر باشد و باید محصولات مختلف نظافتی را امتحان کرد.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید روغن تقویت ریش و سبیل در دکتر اویل[/info_box]

آیا روغن نارگیل باعث رشد و تقویت ریش می شود؟

بعضی از افراد معتقدند روغن نارگیل باعث رشد مو می شود، ولی این مطلب یه خیال بیش نیست.
رشد مو یک برنامه سخت دارد و بعضی ها می گویند محصول X و Y سرعت رشد موهای شما را افزایش می دهد و از هیچ مدرکی برای اثبات این ماجرا وجود ندارد. پس روغن نارگیل روی رشد مو هیچ تاثیری نمی گذارد.

جایگزین های طبیعی فراوانی برای روغن ریش و مومیایی وجود دارد. یکی از روغن های که می تواند به رشد موی ریش شما کمک کند و خواصیت تسکین دهنده دارد، روغن نعناع است.

رایحه نعناع بسیار قوی است و می توانید آن را با روغن حامل نرم کننده دیگر مثل روغن جوجوبا و یا روغن بادام شیرین رقیق کنید و سپس استفاده کنید. رقیق کردن روغن نعناع برای ریش ضروری است.

از روغن خالص ویتامین E می توانید برای جلوگیری از شکستگی مو بهره بگیرید.
مواد طبیعی مانند موم زنبور عسل، کره کاکائو، روغن آرگان و کره شی نیز می تواند به شما کمک کند تا ریش خود را خوش فرم و مرتب کنید.

توجه داشته باشید، روغن نارگیل خاصیت آبرسانی و محافظتی دارد و باعث تسکین پوست تحریک شده می شود و و ظاهر مو را بهتر می کند. بسیاری از افراد از روغن نارگیل به‌ عنوان مومیایی و روغن ریش استفاده می کنند.

از روغن نارگیل هم به صورت خالص می توان استفاده کرد و هم از مشتقات آن بهره گرفت.
اگر روی پوست صورت خود آکنه دارید بهتر است از روغن نارگیل استفاده نکنید واز دیگر جایگزین های طبیعی برای تقویت ریش خود بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *