پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون کوسه

عرق چهار عرق سرد
این پست چقدر براتون مفید بود؟

صابون کوسه چیست؟

صابون کوسه از جمله صابون های گیاهی است که به عنوان صابون رفع جوش معروف است.
این صابون از ترکیب روغن آفتابگردان، روغن کوسه، روغن نارگیل، آب مقطر، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی ساخته می شود.

کوسه از موجودات اولیه بر روی کره زمین بوده است که حتی قبل از انسان و همچنین دایناسورها، در دریا زندگی می کرده و حاکم مطلق دریا می باشد.
تاریخ پیدایش کوسه حدودا به ۴۰۰میلیون سال پیش باز می گردد و یک شکارچی قدرتمند در دریا می باشد و ابهت ترسناکی نیز دارد. کوسه ماهی ۳۸۵ گونه مختلف دارد که از معروف ترین آنها می توان به کوسه ببری، کوسه سر چکشی و کوسه سفید اشاره کرد.

صابون کوسه ماهی بدست آمده از روغن کوسه دارای خواص زیادی است و برای سلامتی، پوست و مو مفید می باشد.
این صابون سرشار از ویتامین E، ویتامین A، ویتامین D و امگا ۳ است.

از کوسه ماهی روغن گیری نیز صورت می گیرد که صابون کوسه از این روغن تهیه می شود‌.

 

برای خرید صابون کوسه اینجا کلیک کنید.

صابونچی عرضه کننده انواع صابون های طبیعی است. شما می توانید صابون کوسه را از این فروشگاه بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید.

روغن کوسه

روغن کوسه را از کبد کوسه ماهی می گیرند و بسیار کمیاب و با ارزش است. این روغن سفید رنگ و بوی ملایمی دارد و تنها روغن دریایی در ایران و خاورمیانه می باشد. به سرعت در پوست جذب می شود و بافت پوست را تغذیه می کند.‌
از خواص روغن کوسه می توان به تقویت پیاز موی سر، ضد التهاب پوست، ضد جوش، رفع خستگی پوست، رفع گرفتگی عضلات و ضد درد مفاصل اشاره کرد.

خواص صابون کوسه

صابون کوسه در حیطه پوست و مو فواید بسیار زیادی دارد. در ادامه با خواص صابون کوسه با ما همراه باشید.

جوانساز پوست

با افزایش کلاژن سازی پوست از ایجاد چین و چروک های پوست می توان جلوگیری کرد که صابون کوسه حجم کلاژن سازی را افزایش می دهد. همچنین حاوی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان قوی است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

البته امگا ۳ موجود در صابون کوسه نیز بخاطر دارا بودن لینولینک اسید، آلفا و ایکوزا پنتانوئیک اسید که اسید های چرب غیر اشباع هستند به جوان ماندن پوست کمک می کنند.

صابون رفع جوش

صابون کوسه جزو بهترین صابون های طبیعی است که صابون رفع جوش می باشد. جوش ها در اثر وجود باکتری بر روی سطح پوست ایجاد می شود که این صابون پوست را پاکسازی می کند و میکروب ها را از بین می برد‌.

رفع لک ها خصوصا لک های بارداری و زایمان

در طی دوران بارداری یا زایمان ممکن است دچار لک هایی شدید که اعتماد به نفس شما کاهش دهد. توصیه ما به شما استفاده از این صابون است. از خواص صابون کوسه می توان به رفع لک های پوستی اشاره کرد. امگا ۳ سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاک می کند و در نتیجه صورتی زیبا و بدون لکه خواهید داشت.

صابون رفع جوش

مرطوب کننده پوست

افراد با پوست های خشک بهتر است از این محصول استفاده کنند و پوستشان را آبرسانی نمایند. آبرسانی به پوست موجب مرطوب شدن پوست و روشن شدن پوست می شود.

رفع خستگی پوست

از خواص صابون کوسه رفع خستگی پوست است و قبل و بعد از آرایش از این محصول استفاده کنید. همچنین قلب از خواب نیز مصرف آن توصیه می شود.

 

طریقه مصرف صابون رفع جوش

ابتدا پوست خود را خیس کنید و کف صابون را بر روی پوست بمالید بعد از یک دقیقه با آب زیاد آبکشی کنید.بهتر است آب گرم باشد وبه صورت دورانی شستشو صورت گیرد.

 

نکته

صابون کوسه برای پوست های نرمال مناسب می باشد.

این صابون ایجاد حساسیت نمی کند ولی بهتر است قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید. به این صورت که بر روی پوست دستتان تست کنید اگر دچار خارش، سوزش یا التهاب شدید از مصرف آن خودداری نمایید.

 

تیم تخصصی صابونچی بهترین صابون رفع جوش را صابون کوسه می داند و این صابون را بدون هیچ افزودنی مضر و کاملا اصل در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *