پوست, درمان, لایه برادری, محصولات طبیعی

درمان لب های پوسته پوسته شده | بهترین لایه بردارها و مرطوب کننده لب

عرق شش گیاه مصفای خون
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه درمان و لایه برداری لب های پوسته پوسته شده را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”روغن بادام” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%ad%d8%ac%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”عصاره اسطوخدوس” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%b7%d9%88%d8%ae%d8%af%d9%88%d8%b3-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d8%b5-30-%da%af%d8%b1%d9%85/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن زیتون بابو” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%aa%d9%88%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%a8%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d8%b5/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن زیتون بی بو” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%aa%d9%88%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%a8%da%a9%d8%b1-%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d8%b5/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن نارگیل” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d9%84-60-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1-2/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”نمک” link=”https://attarchian.com/product-category/%d9%86%d9%85%da%a9-%d9%87%d8%a7/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

لب ها مانند بقیه پوست صورت سلول های مرده پوست را دفع نمی کنند. از دلایل اصلی خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک خوردن لب ها، دفع نکردن سلول های مرده لب می باشد. تنها راه برای اطمینان از سالم ماندن و نرم ماندن لب ها استفاده از لایه برداری منظم در رژیم مراقبت از لب است.

لایه برداری به خلاص شدن از شر جمع شدن پوست مرده کمک می کند تا لب های صاف و نرم را برای کودک ایجاد کنید. ما در این مقاله ۵ لایه بردار لب فوق العاده موثر را برای شما عنوان کرده ایم که می توانید بلافاصله در برنامه مراقبت از لب خود قرار داده و استفاده نمایید.

درمان لب های پوسته پوسته شده

درمان لب های پوسته پوسته شده

۱٫ لایه بردار لب نارنجی

این لایه بردار جواب تمام مشکلات لب شماست. در حالی که پوست پرتقال پودر شده و شکر قهوه ای به عنوان یک لایه بردار عالی عمل کرده و باعث کاهش رنگ لب ها می شوند. همچنین روغن بادام به مرطوب شدن لب های خشک و پوسته پوسته کمک می کند.

شما می توانید ۲ قاشق غذاخوری پوست پرتقال، دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و چند قطره روغن بادام را بردارید و همه را با هم خوب مخلوط کنید. سپس مقداری از لایه بردار را روی نوک انگشتان گذاشته و به آرامی به مدت یک یا دو دقیقه روی لب های خود بمالید. سپس آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید و لب های خود را با وازلین لب مرطوب نموده تا رطوبت به طور کافی به لب ها برسد. هفته ای یکبار از این لایه بردار برای لب های نرم و لطیف استفاده کنید.

[info_box title=”” image=”” animate=””]خرید روغن بادام شیرین اصل در دکتر اویل[/info_box]

۲٫ لایه بردار لب اسطوخودوس و عسل

یکی دیگر از لایه بردار های موثر برای لب استفاده از لایه بردار لب اسطوخودوس و عسل می باشد. چیزی که نیاز دارید تا این لایه بردار شگفت انگیز را داشته باشید فقط عسل، شکر و اسطوخودوس است. این لایه بردار به بهبود بافت لب ها، کاهش لکه های تیره و از همه مهمتر تغذیه و مرطوب کننده لب ها کمک می کند.

شما می توانید با استفاده از یک قاشق غذاخوری عسل، چند قطره اسانس اسطوخودوس و یک قاشق غذاخوری شکر این لایه بردار را در اختیار داشته باشید. ابتدا همه مواد را در یک کاسه بریزید و آنها را خوب با هم مخلوط کنید.

سپس مقداری از این لایه بردار را روی نوک انگشتان خود گذاشته و برای چند ثانیه روی لب های خود بمالید و سپس آنها را با آب ولرم بشویید. حداقل ۲ بار در هفته از این لایه بردار استفاده کنید و از ظاهر سالم لب های خود لذت ببرید.

۳٫ لایه بردار لب نمک و شکر

این لایه بردار دارای ۲ ماده طبیعی شکر و نمک می باشد. در حالی که این دو به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کنند و لب های شما را صاف تر می کنند می توانید از روغن زیتون نیز برای مرطوب کردن پوست خشک و پوسته پوسته استفاده کنید.

برای داشتن این لایه بردار کافی است یک قاشق غذا خوری روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای، یک قاشق غذاخوری نمک و یک عدد قوطی لب وازلین را در یک کاسه بریزید و مخلوط کنید. سپس مقداری از این لایه بردار خانگی را روی لب های خود بمالید. در مرحله بعد از یک مسواک تمیز استفاده کنید و آن را به آرامی به مدت یک الی دو دقیقه به صورت دورانی روی لب های خود بمالید. در پایان آن را با آب ولرم شستشو دهید.

[info_box title=”” image=”” animate=””]انواع و اقسام نمک ها در عطاری انلاین[/info_box]

۴٫ لایه بردار لب قهوه و روغن نارگیل

شاید باور نکنید ولی یکی دیگر از لایه بردار های بسیار موثر لب لایه بردار قهوه و روغن نارگیل می باشد. لایه بردار قهوه و روغن نارگیل برای از بین بردن پوسته پوسته شدن تحریک کننده روی لب های شما عالی است. شما می توانید ۲ قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید. سپس لایه بردار به دست آمده را با انگشت روی لب های خود بمالید. در پایان لب ها را کامل بشویید.

۵٫ لایه بردار لب شکلاتی

شکلات کم برای شما ضرر نخواهد داشت و شما می توانید بر روی لب ها نیز استفاده کنید. این لایه بردار لب سرد می تواند به بهبود تغییر رنگ لب های شما کمک کند و لب های پوسته پوسته شما را تغذیه و مرطوب کند. برای داشتن این لایه بردار کافیست یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو بدون قند، یک قاشق چایخوری عسل، ۲ قاشق چایخوری روغن نارگیل، دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و چند قطره عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید.

سپس این لایه بردار را به صورت دورانی بر روی لب های خود اعمال کنید. سپس آن را با آب بشویید و همه چیز آماده است که لب های نرم و قابل بوسیدن کودک خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *