شربت و شیرینی گیاهی

شیرینی خوبه ولی شیرینی رژیمی خیلی بهتره

4/5 - (1 امتیاز)

شیرینی بخور ولی شیرینی رژیمی

آیا تا کنون طعم کیک و شیرینی رژیمی را چشیده اید و از فایده های محصولات رژیمی خبر دارید؟ یا سال های سال در خواب غفلت بوده اید‌!؟ آن شیرینی هایی که به شما چشمک می زنند! کو چولوهای خوش مزه و وسوسه انگیزخوش رنگ و لعاب؛

مگر می شود آنها را در کنار ظرفمان ببینیم و بتوانیم خودمان را کنترل کنیم تا آنها را نخوریم؟ اصلا ساختن آنها برای این نیست که بخوریمشون، پس چرا باید انقدر جلو خودمان را بگیریم‌!

حتما شما هم مثل من بارها برایتان این صحنه پیش امده و این سوال را از خودتان پرسیدید، که آیا میشود شیرینی خورد ولی به کالری و اضافه وزن فکر نکرد‌؟ آیا شما تا به حال از شیرینی های که به عنوان رژیمی در بازار وجود دارد استفاده کرده اید؟

طعم کیک و شیرینی های رژیمی را چگونه دیده اید؟

از فایده های این محصولات رژیمی خبر دارید یا سال ها در حسرت خوردن این شیرینی ها بوده اید!؟

شیرینی

در این متن به فواید شیرینی جات رژیمی اشاره می کنیم.

چرا شیرینی های معمول در بازار برای بیشتر افراد جامعه مضر است؟

شیرینی های که معمولا در بازار دیده می شوند به علت فروانی مواد اولیه چون شکر و قند و چربی که شاید زیاد با وعده غذای سالم ما جور نباشن ساخته میشوند.

همان طور که می دانید چربی زیادی در شیرینی های معمولی و پر چرب وجود دارد. که برای افرادی با ناراحتی قلبی و عروقی بسیار مضر است. پس مانند کابوس برای این افراد است و همچنین برای افرادی که به دنبال تناسب اندام وعده های غذایی سالم هستند هم همچون کابوس است.
قند زیادی که در شیرینی های معمولی وجود دارد هم اول برای افرادی که مبتلا به بیماری دیابت هستند نگران کننده است و این افراد متاسفانه اصلا نباید از این مواد غذایی استفاده کنند. این فقط برای سلامتی خود آنهاست. چون آنها نمی توانند هم زمان هم سلامتی و هم شیرینی های پر قند و چربی را داشته باشند.

با این صحبت ها این سوال برای شما پیش میاید که آیا باید شیرینی جات را از وعده های غذایی خود حذف کنیم؟

جواب این سوال را این گونه باید گفت که شیرینی بخور ولی نه هر شیرینی ای فقط شیرینی رژیمی!

این شیرینی ها که به اسم شیرینی رژیمی معروف هستند، تمام مواد تشکیل دهنده آنها سالم و به طور درست تنظیم شده است. که از قندهای کم کالری و رژیمی یا اصلا بدون قند درست می شوند و همین طور به جای چربی های اشباع از روغن های گیاهی با اندازه های کنترل شده در این شیرینی ها استفاده می شود.

 

شیرینی رژیمی

جالب ترین رژیم لاغری، رژیم با کیک و شیرینی

همانطور که می دانید روش های لاغری فراوانی وجود دارد. مانند نخوردن غذاها و خوراکی های خوش مزه و خوش رنگ و یا فشار های فراوان به بدن با ورزش و خوردن قرص ها و خوراکی های کم کالری که با این کار سعی در کاهش اشتها انسان دارند.

اما یک روش فراگیر در دنیا که روشی آسان برای کنترل وزن و افزایش توان جسمی و دریافت میزان انرژی مناسب برای کارهای روزانه است روش رژیم لاغری به نام رژیم با کیک و شیرینی های رژیمی و کم کالری است.

رژیم با کیک و شیرینی های رژیمی به چند دلیل می تواند انتخاب خوبی برای تمام اعضای خانواده باشد.

اول اینکه این شیرینی های کم کالری یا محصولات رژیمی از مواد اولیه مناسب تشکیل شده و با کیفیت بالایی که دارد می توان از آن برای مصرف روزانه استفاده کرد. چون مصرف طولانی مدت آن هیچ اثر منفی روی بدن نخواهد گذاشت.

دوم اینکه این شیرینی جات رژیمی می توانند در وعده های مختلف غذای مورد استفاده قرار گیرد. مانند بیسکوییت های صبحانه، عصرانه های عالی و حتی می توان برای نهار از آنها استفاده کرد.

شیرینی رژیمی

بهترین موقع استفاده از این شیرینی های رژیمی

در موقع نهار و شام که شما بسیار گرسنه هستید بدن شما نیاز فروانی به مواد غذایی دارد و همچنین در این مواقع بدن جذب بسیار بالایی دارد به همین خاطر بهترین و مهمترین کار برای رژیم سالم و خوب این است که وعده های اصلی غذایی خود یعنی صبحانه، نهار و شام را کنترل کنیم. و این شیرینی های رژیمی به ما کمک می کند که با کالری و قند و چربی کنترل شده مقدار کافی سیر شویم و مواد لازم بدن خود مانند پروتیین یا کربوهیدرات را به بدن مان برساند. و به جای سنگین کردن وعده غذایی به اندازه مناسب در هر وعده مواد مورد نیاز بدن با طعم و مزه مطلوب به بدن برسد.

شما لازم است به تعداد کافی برای چند وعده در روز از مدل های مختلف کیک و شیرینی های رژیمی با طمع و مزه های مختلف را تهیه و استفاده
کنید.

هر روز یک وعده غذایی معمولی مصرف کنید و بقیه وعده ها را با محصولات رژیمی که مواد اولیه متفاوت با طمع و مزه های مختلف دارند را آماده کنید.
در این صورت می توانید منابع معدنی متنوع و لازمه ی روز خود را به خوبی دریافت کنید.

شیرینی های رژیمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *