پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون یاس؛ درمان بوی بدن، کاهنده خستگی و کدورت پوست

گل رز زرد
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون یاس چیست؟

برای رفع و درمان بوی بدن حتما از محصولات زیادی استفاده کرده اید. پیشنهاد ما به شما استفاده از صابون یاس که توسط فروشگاه صابونچی تهیه می شود  است. این صابون به عنوان صابون درمان بوی بدن و همچنین شفاف کننده پوست و رفع کننده خستگی بدن معروف است. صابون یاس از ترکیب روغن یاس و عصاره آن ، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر تهیه می شود. با ما همراه باشید تا خواص بی نظیر این صابون را برایتان بگوییم.

گل یاس که به آن یاسمین نیز می گویند از گیاهان گلدار و دولپه ای می باشد. از تیره زیتونیان است و گلهای سفید، زرد و یا کبود دارد.از شاخه های آن فلوت درست می شود.جزو گیاهان معطر و زیبا است. به دلیل بوی خوشی که دارد در صنعت عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرد و عطر آن احساس آرامش ایجاد خواهد کرد. بومی ایران است و طبع گرم و خشک دارد در فصل سرد سال ممکن است خراب شود. از خواص گل یاس می توان به تسکین مشکلات عصبی، آرام بخش و … اشاره نمود.

برای خرید صابون یاس اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون یاس را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون یاس از روغن یاس تهیه می شود. این روغن را از گلهای گیاه به صورت بنماری استخراج می کنند. طبع این روغن گرم و تر است و دارای خواصی مثل بهبود سلامت قلب، جوانسازی پوست، رفع شکنندگی ناخن ها، سلامت چشم و … می باشد.

صابون درمان بوی بدن

خواص صابون یاس

از جمله خواص صابون یاس برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون یاس برای پوست

ضدعفونی کننده

برای پاکسازی و از بین بردن قارچ های پوستی صابون یاس مناسب می باشد. زیرا خواص ضدعفونی کنندگی دارد و پوستتان را پاکسازی می کند.

جوانسازی پوست

این صابون با رفع چین و چروک های پوست، منجربه جوانسازی پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست می شود. در نتیجه با کاهش چین و چروک های پوست، می توان اعتماد به نفس را افزایش داد.

صابون درمان بوی بدن

خوشبو کننده قوی است و برای درمان بوی بدن توصیه می شود و می توانید از رایحه خوشی که می دهد لذت ببرید.

رفع خستگی و کدری پوست

خستگی منجربه کدری پوست می شود. صابون یاس یک آبرسان می باشد و می تواند پوستتان را شفاف و درخشنده کند و زیبایی را به ظاهر شما برگرداند.

طریقه مصرف صابون یاس

صابون یاس را همانند صابون های دیگر می توان استفاده نمود‌. بدین صورت که کف حاصل از صابون را بر روی پوستتان بمالید و بعد از چند دقیقه آبکشی کنید. مصرف مداوم صابون های گیاهی ثمر بخش هستند و مشکلات شما را برطرف می سازند.

قیمت صابون یاس؛ صابون درمان بوی بدن

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل یاس که صابون درمان بوی بدن است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *