پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون توت فرنگی؛ درمان پوست چرب و روشن کننده پوست

سالاد رژیمی در منزل
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون توت فرنگی چیست؟

برای کنترل چربی پوست بهتر است از صابون توت فرنگی که یک صابون درمان چربی پوست است استفاده کنید. این صابون طبیعی و توت فرنگی به دست می آید برای پوست مفید می باشد. همچنین در تهیه صابون توت فرنگی از روغن آفتابگردان و روغن نارگیل نیز استفاده می شود.

توت فرنگی از تیره گل سرخ می باشد و گیاهی علفی است که در مناطق معتدل گرم رشد خوبی دارد. توت فرنگی به دو صورت گلخانه ای و وحشی می روید.
توت فرنگی مزه شیرینی دارد و بوی بسیار خوشی دارد. گلهای آن به رنگ سفید می باشد و خود میوه قرمز رنگ است.

توت فرنگی حاوی منیزیم، پتاسیم، آنتی اکسیدان، ویتامین C و… می باشد که دارای خواصی مثل ضد سرطان، بهبود آرتروز و نقرس، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع مشکلات پوست و مو و … است.

برای خرید صابون توت فرنگی اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون توت فرنگی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون توت فرنگی از روغن بذر توت فرنگی به روش کلدپرس استخراج می کنند و طبع سرد و تر دارد. روعن بذر توت فرنگی را به صورت مالشی می توان مصرف نمود و دارای خواصی مثل: رفع ترک پا، سفید کننده دندان، ضد لک پوستی، ضد چروک، بهبود آکنه و … می باشد.

صابون درمان پوست چرب

خواص صابون توت فرنگی

از جمله خواص صابون توت فرنگی برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون توت فرنگی برای پوست

ترمیم بافت های آسیب دیده پوست

ویتامین C یک کلاژن ساز قوی است که می تواند بافت های آسیب دیده پوست را ترمیم کند و مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست شود.

ضد جوش

خواص ضد باکتری دارد و به دلیل داشتن فیبر می تواند سموم را دفع کند و منجربه بهبود جوش های پوستی شود. همچنین به دلیل داشتن اسید برای بهبود جوش های سر سیاه نیز می توان استفاده نمود.

محافظت از پوست

صابون توت فرنگی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و اسید مانع از آسیب های پوستی می شود و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

صابون درمان چربی پوست

صابون توت فرنگی برای تعادل رساندن چربی پوست بسیار مفید می باشد و چربی های اضافی پوست را پاکسازی می کند.

درخشان کننده و روشن کننده پوست

یک لایه بردار قوی است که با برداشتن سلول های مرده از سطح پوست می تواند پوست را روشن و درخشان کند. همچنین برای کاهش تیرگی و محو کردن لک ها مفید می باشد.

طریقه مصرف صابون توت فرنگی

همانند دیگر صابون های طبیعی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که بعد از خیس کردن پوست، کف صابون را به خوبی بر روی پوستتان بمالید و بعد از حدود یک دقیقه بشویید.

نکته

مصرف مداوم این صابون ثمر بخش می باشد و از خواص بسیار آن بهره ببرید.

قیمت صابون توت فرنگی؛ صابون درمان پوست چرب

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل توت فرنگی که صابون درمان پوست چرب است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *