پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون مرمکی؛ ضد التهاب و اگزما، ضد اشعه مضر خورشید

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون مرمکی چیست؟

صابون مرمکی یک صابون مراقبتی و درمانی است که از ترکیب صمغ مرمکی به همراه روغن های طبیعی چون روغن آفتابگردان و روغن نارگیل تهیه می شود. این صابون خواص زیادی دارد و صابون ضد التهاب و اگزما می باشد.

مرّ یک صمغ رزینی است که از گیاه مرّان گرفته می شود. این صمغ معطر محصول درختچه های خارداری است که شاخه های کوتاهی دارند و گل های آن به دو نوع نر و ماده تقسیم می شود. میوه ای شبیه به گلابی دارد و مرمکی در ابتدا سفید و بعد از مدتی تغییر رنگ می دهد و قرمز تیره می شود. بومی جنوب عربستان، حبشه، قسمت جنوبی دریای سرخ مقابل بندر عدن و سواحل آفریقایی می باشد. در فصل گرما مرمکی از درختان خارج می شود و خواص دارویی بالایی دارد که شامل: بهبود زخم معده، رفع درد کلیه، بهبود سیاه سرفه، بهبود قانقاریا، رفع اخلاط سینه و … است.

برای خرید صابون مرمکی اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون مرمکی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از مرمکی به روش بنماری روغن مرمکی تهیه می شود. طبع آن گرم است و به صورت موضعی مصرف می شود. این روغن دارای خواصی مثل؛ تقویت ابرو و مو، بهبود درد مفاصل، درمان شکستگی استخوان، ضد موخوره و … می باشد.

صابون ضد التهاب و اگزما

خواص صابون مرمکی

خواص صابون مرمکی برای پوست زیاد است که به چند نمونه اشاره خواهیم کرد.

خواص صابون مرمکی برای پوست

التیام زخم

خواص ضد عفونی کنندگی صابون مرمکی موجب جلوگیری از عفونت می شود و زخم در مدت زمان کمی التیام می یابد.

رفع خشکی پوست

آنتی اکسیدان موجود در آن کمک به سزایی در هیدراته شدن پوست دارد و خشکی پوست را برطرف می کند. در نتیجه پوستی لطیف و بدون هیچ زبری خواهید داشت.

صابون ضد التهاب و اگزما

اگزما یک بیماری التهابی است که موجب خارش، قرمزی و التهاب پوست می شود. این صابون طبیعی یک ضد التهاب قوی است و برای رفع التهابات و بهبود بیماری اگزما مفید است. این صابون به عنوان صابون ضد التهاب و اگزما شناخته شده است.

بهبود بیماری های قارچی

ضد قارچ می باشد و قارچ های پوستی را برطرف کرده و از  بروز بیماری قارچی بر روی پوست جلوگیری می کند‌.

محافظت از اشعه ماوراء بنفش

صابون مرمکی مثل یک ضد آفتاب عمل می کند و پوست را از آسیب های تابش نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش حفظ می نماید.

طریقه مصرف صابون مرمکی

برای بهره بردن از خواص صابون مرمکی همانند دیگر صابون ها می توان از آن استفاده نمود. فقط باید بعد از مصرف صبر کنید تا چند دقیقه کف بر روی پوست بماند تا اثر بخش باشد و سپس آبکشی کنید.

قیمت صابون مرمکی؛ صابون ضد التهاب و اگزما

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل مرمکی که صابون ضد التهاب و اگزما است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *