پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون خشخاش؛ درمان اگزما و ضدلک قوی

عوارض کم خوابی
5/5 - (1 امتیاز)

خواص صابون خشخاش چیست؟

افراد زیادی لک پوستی دارند و به دنبال راهی برای درمان آن می گردند. صابون خشخاش یکی از صابون های طبیعی است و با خواص زیادی  که دارد یک صابون ضد لک قوی محسوب می شود. این صابون از ترکیب روغن آفتابگردان، روغن خشخاش، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر به وجود آمده است. این محصول برای رفع مشکلات پوست و مو بسیار مفید می باشد.

خشخاش گیاهی گل دار است که طبعی سرد و خشک دارد. این گیاه از تیرماه شروع به گل دادن می کند و تا اواخر مرداد گلدهی آن ادامه دارد. شیره خشک شده برگ گیاه خشخاش به تریاک معروف است و خواص ضد درد، آرامش بخش و ضد اسهال دارد. از این گیاه آلکالوئید استخراج شده که در مصارف صنعتی و دارویی مانند: مورفین، تبایین، کدیین، نارسیین و همین طور چند آلکالویید مهم دیگر استفاده می شود.

برای خرید صابون خشخاش اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون خشخاش را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از گیاه خشخاش به روش کلدپرس روغن نیز تهیه می شود. این روغن دارای طبعی سرد و خشک است و به روش مالشی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن خشخاش دارای خواص زیادی است و برای درمان سنگ کلیه، جوانسازی پوست، از بین بردن شوره سر، درد کمر و گوش، برطرف کردن سردرد، درمان کردن آنفولانزا، درمان کننده اسهال و…. بسیار موثر است.

صابون ضد لک قوی

خواص صابون خشخاش

صابون خشخاش همچون گیاه و روغن خشخاش دارای خواص بی شماری برای پوست می باشد.

خواص صابون خشخاش برای پوست

ضد سرطان پوست

با خواص سم زدایی که دارد سلول های مرده پوست را پاکسازی می کند. همچنین آنتی اکسیدان موجود درآن از بروز سرطان پوست جلوگیری می کند.

روشن کننده پوست

این صابون با خواص آنتی اکسیدانی که دارد یک روشن کننده طبیعی پوست بوده و موجب روشنی و زیبایی پوست می شود.

صابون ضد لک قوی

صابون ضد لک قوی است و برای رفع لک ها و جای جوش مفید می باشد. شما می توانید با استفاده از این محصول پوستی زیبا و بدون هیچ لکی داشته باشید.

جوانسازی پوست

آنتی اکسیدان هایی که در صابون خشخاش وجود دارند روند پیری پوست را کاهش می دهند و پوستی شاداب و جوان به شما هدیه خواهند داد.

رفع التهابات پوست

خواص ضد التهابی دارد و برای درمان التهاباتی همچون: جوش، اگزما و همچنین آلرژی های پوستی مناسب می باشد.

طریقه مصرف صابون خشخاش

کف حاصل از صابون را بر روی پوستتان بمالید و بعد از دو تا سه دقیقه که اثر گذاری آن انجام شد پوستتان را بشویید.

نکته

از مصرف بیش از اندازه این صابون خودداری شود. زیرا ممکن است مشکلاتی برای پوست ایجاد کند.

قیمت صابون خشخاش؛ صابون ضد لک قوی

صابوت های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت، قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون های گیاهی و طبیعی است.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل خشخاش که صابون ضد لک قوی است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *