پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون جوجوبا؛ تامین رطوبت پوست، تنظیم منافذ پوست

خمیر مایه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون جوجوبا چیست؟

صابون گیاهی و طبیعی زیادی در بازار وجود دارد که یکی از آنها صابون جوجوبا است. این صابون به تامین رطوبت پوست کمک می کند و همچنین یک صابون لایه بردار می باشد. این صابون که از ترکیب روغن جوجوبا، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و دیگر مواد صابونی تهیه می شود دارای خواص زیادی برای پوست و مو می باشد.

جوجوبا درختچه ای از گروه میخک سانان است. این درختچه بومی بیابان سونورا می باشد و همچنین در بیابان های آریزونا، کالیفرنیا و مکزیک رشد خوبی دارد. در مناطق گرم و خشک رشد خوبی دارد. از دانه درخت جوجوبا روغن گیری صورت می گیرد و برای ساخت صابون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید صابون جوجوبا اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون جوجوبا را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون جوجوبا از روغن جوجوبا تهیه می شود و این روغن را از دانه های این گیاه استخراج می کنند. بی بو و بی رنگ است و به صورت مالشی مصرف می شود. همچنین دارای خواصی مثل؛ تامین رطوبت پوست، درخشان کننده مو، نرم کننده پوست، بهبود التهابات، تقویت مو و‌ … می باشد.

صابون لایه بردار

خواص صابون جوجوبا

این صابون حاوی ویتامین E، ویتامین B، مس، روی و سلیس است که هر کدام خواص زیادی برای پوست و مو دارند.

خواص صابون جوجوبا برای پوست

 تامین رطوبت پوست

صابون جوجوبا یک آبرسان می باشد و پوست را نرم و لطیف می کند. در نتیجه از خشکی پوست جلوگیری می نماید و تامین کننده رطوبت پوست است.

رفع چین و چروک

ویتامین E که جزو آنتی اکسیدان هاست به جوانسازی پوست کمک می کند و برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست مناسب است. صابون جوجوبا سرشار از این ویتامین است.

صابون لایه بردار

صابون جوجوبا که به عنوان یک صابون لایه بردار شناخته شده است می تواند سلول های مرده را از سطح پوست پاکسازی کند. زیرا این صابون خواص ضد میکروبی بالایی دارد.

ضد آکنه

آکنه و جوش در اثر تجمع باکتری بر روی پوست ممکن است ایجاد شود. صابون جوجوبا که یک ضد التهاب و ضد باکتری است می تواند پوست را از آلودگی ها تمیز کند و منافذ بسته پوست را باز کند.

خواص صابون جوجوبا برای مو

تقویت مو

با برطرف کردن آلودگی ها و چربی های سطح پوست که مانع از رشد موها می شود می توانید ریشه موهایتان را تقویت کنید.

رفع خشکی مو

همانطور که گفته شد آبرسان می باشد و می تواند موها را از خشکی و شکنندگی نجات دهد. در نتیجه موهای لطیف خواهید داشت.

طریقه مصرف صابون جوجوبا

بعد از خیس کردن صابون آن را بر روی پوست بمالید. به صورت دورانی صابون را بر روی پوست بکشید تا لایه برداری صورت گیرد. سپس آبکشی را انجام دهید.

نکته

بعد از مصرف صابون جوجوبا از مرطوب کننده استفاده نمایید.

این صابون در برخی افراد به صورت کم ممکن است حساسیت و آلرژی ایجاد کند.

قیمت صابون جوجوبا؛ صابون لایه بردار

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل صابون جوجوبا که صابون لایه بردار می باشد می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *