تناسب اندام و تغذیه, مراقبت و سلامتی

لاغری بعد از عید

لاغری بعد از عید
این پست چقدر براتون مفید بود؟

هر روشی که برای لاغری و کاهش وزن داشته باشیم در هنگامی که عید و سال نو فرا می رسد تا حدی فراموش می شود و به روال قبلی خود که قبل از کاهش وزن است بر می گردد و تمام آنچه که در نظر داشتیم نابود می گردد. بعد از اینکه عید دیدنی ها و خوراکی های خوشمزه ایی که در این ایام وجود داشتند تمام شد تازه یاد خود می افتند که ای وای دوباره به حالت اولیه بازگشتیم. سپس به دنبال لاغری بعد عید هستند.

اگر شما هم اینگونه هستید و دنبال یک راه حل برای کاهش وزن و دوام آن در زمان تمام شدن عید نوروز می باشید پیشنهاد می کنیم ما را در عطاری آنلاین تا انتها دنبال کنید.

اینکه تمام تلاشی که در قبل از سال جدید برای کاهش وزن ایده آل خود کرده اید و در شروع سال جدید فراموش گردد و به آن پایبند نباشیم یک کار بسیار نامناسب می باشد. اما خوب این اتفاق در بیشتر افرادی که کاهش وزن داشته اند ناپایدار بوده و فقط چند درصد کثیر به کاهش وزن خود پایبند هستند و از آن در این ایام غافل نمی شوند.

لاغری بعد از عید

 

چگونه می توان به هدف لاغری بعد از عید نزدیک شویم؟

داشتن هدف یکی از مهمترین دلیل انجام هر کاری می باشد. وقتی هدف خود را در کاهش وزن بعد از عید قرار دهید و یک برنامه درست، مناسب و انگیزشی برای خود آماده سازید، مطمئناً به آنچه که مد نظرتان است خواهید رسید.
به دلیل اینکه دوباره می خواهید کاهش وزن داشته باشید پس بهتر است از نو یک برنامه غذایی و ورزشی برای خود تهیه و نسبت به آن کاهش وزن خود را شروع کنید.

دلیل لاغری

لاغری بعد از عید

دلایل لاغری

ابتدا دلیل خود را برای لاغری خود انتخاب کنید. این دلیل می تواند هر چیزی باشد. می خواهید تناسب اندام داشته باشید، چربی اضافه خود را آب کنید، می خواهید فرزند خود را به خوردن غذاهای سالم ترغیب نمایید و … .

از اینکه خود را فقط برای لاغری به خوردن سبزیجات و میوه ها ترغیب کنید کاملاً اشتباه است. شما باید قبول کنید برای سلامت خود میل به خوردن غذاهای سالم دارید.

انگیزه را در خود و خانواده خود تقویت کنید. انگیزه این امید را به شما می دهد تا پای کاری که می خواهید انجام دهید بمانید و توجه به لاغری بعد عید بیشتر از قبل عید شود.

خوردن غذاهای سالم را عادت خود کنید شما با اینکار کم کم روند غذایی سالم را مد نظر خود قرار می دهید و از مصرف غذای ناسالم جلوگیری می نمایید.

آشپزخانه خود را از هر گونه تنقلات و غذاهای ناسالم پاکسازی نمایید و از غذاهای سالم همچون: میوه ها، سبزیجات و از تنقلاتی همچون پاپ کرن هایی که با دست آمده کرده اید استفاده نمایید.

لاغری بعد از عید با ورزش کردن بایستی شروع شود. پس دوباره یک برنامه ورزشی برای خود آماده سازید و از ورزش هایی همچون: اروبیک، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و … استفاده کنید.

بهتر است هر هفته بسته به برنامه قبلی خود، برنامه ایی جدید تنظیم و از آن پیروی کنید. با اینکار انگیزه بیشتری برای لاغری خود خواهید داشت.

هر روز یک تایم کوچک برای استراحت خود تعیین و در آن خود را آرام سازید. استفاده از موسیقی های آرامش‌بخش و نفس کشیدن های منظم به استراحت مناسب و درست شما کمک شایانی می نماید.

مدیتیشن هم جزو نکاتی است که می توان در لاغری بعد از عید به آن توجه نمود. این روش کمک می کند تا عوامل استرس زا در فرد کمتر شود و سطح هورمون استرس کاهش پیدا کند.

و در آخر انرژی را در خود بهبود ببخشید. وجود انرژی این امکان را به فرد می دهد تا در هر شرایطی خود را نبازد و پشتکارش را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *