زیبایی و بهداشتی, لوازم بهداشتی

آرایش برای صورت گرد با ترفندهای راحت و طبیعی

پودر نمک و کره
این پست چقدر براتون مفید بود؟

آرایش باعث زیبایی چهره هر فردی می شود تا جایی که فرد با اعتماد به نفس بیشتری توانایی حضور در اجتماع را پیدا می کند. اما خوب هر آرایشی باعث زیبایی فرد نمی شود و ممکن است با آرایش چهره به جای اینکه فرد زیبا گردد چهره زشتی پیدا نماید. هر آرایشی مناسب صورت و چهره ما نیست و ما باید آرایشی که متناسب با چهرمان است را انتخاب کنیم. اگر به چهره اطرافیانتان دقت کنید می بینید که هر کدام دارای یک نوع چهره و فرم می باشند مثل صورت گرد ، مربعی، کشیده و…

افراد زیادی هستند که برای تنوع دادن به چهره خود دست به دامن جراحی می شوند. اما بهتر است بدانند که اگر مایل هستند تغییر چهره داشته باشند کافی است آرایش مناسب چهره خود را انتخاب و به درستی بر روی صورت خود پیاده کنند.

اگر دارای صورت گردی هستید و نمی دانید چه آرایشی به چهره شما می آید یا می خواهید کمی تنوع به چهره خود بدهید بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

نکات آرایشی برای صورت گرد

گاهی پیش می آید که علاقه داریم که کمی تغییر در چهره خود داشته باشیم و نمی دانیم چگونه این تغییر را انجام دهیم. در اینجا چند روش ساده برایتان بیان خواهیم نمود تا راحت‌تر باعث تغییر چهره خود شوید.

آرایش برای صورت گرد

۱_ آرایش صورت

بهتر است بدانید که کرم پودرها نقش مهمی را در تغییر چهره ایفا می کنند به طوری که وقتی از کرم پودر تیره استفاده می کنید چهرتان کوچک نشان داده می شود و وقتی از کرم پودر روشن استفاده می کنید چهره و فرم بازتری به صورت خود خواهید داد. این یک روش برای کوچک یا بزرگ نشان دادن بینی نیز به حساب می آید.

یا اگر مایل به تغییر سایز گونه های خود نیز هستید با این روش می توانید سایز گونه ها را هم تغییر دهید.

 با این گفته برای آرایش صورت گرد بهتر است از کرم پودر روشن که پایه صورتی دارند استفاده کنیم. چون گردی صورت را کمتر می کند.

می توان گفت به طور کلی رنگ های روشن برای صورت های گرد مناسب تر می باشد.

نکته

به خاطر اینکه بتوانید تغییر در چهره خود ایجاد کنید بایستی از دو رنگ کرم پودر استفاده کنید. پس در پایان کار بین دو رنگ را به وسیله برس با هم ترکیب کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

 ۲_ آرایش مو

گزینه مناسب برای صورت های گرد این است که موها تا چانه بلند و صاف باشند. چون این عمل باعث کشیده تر دیده شدن صورت های گرد می شود.

از فر نمودن یا کوتاهی بیش از حد هم خوداری کنید چون باعث پهن دیده شدن صورت می شود.

گزینه بعدی که باعث تغییر چهره شما می شود این است که می توانید موهای خود را از دو طرف گوشت به سمت عقب بکشید و همچنین جلوی مو را هم به سمت بالا حالت بدهید. با اینکار صورت شما از حالت گرد در آمده و کشیده تر نشان داده می شود.

برای اینکه تغییر بیشتری به چهره خود بدهید می توانید روی پیشانی خود کار کنید. برای این تغییر می توانید خطوط گیجگاه و رویش مو خود را با کرم پودری که به رنگ برنزه است کمی تیره تر کنید و موها جلوی سر را به بالا هدایت نمایید.

۳_آرایش ابرو

یکی دیگر کارهایی که برای آرایش صورت گرد می توان انجام داد و باعث تغییر زیاد شد آرایش ابرو ها است.

انتخاب نمودن مدل ابرویی که متناسب به چهره شما باشد خیلی مهم است. به همین خاطر بایستی دقت زیادی برای انتخاب مدل ابرو داشته باشید. ابروهای گرد برای این نوع صورت مناسب نمی باشد. چون باعث گردتر دیده شدن صورت می شود. پس مدل ابروهایی که دارای قوس هستند و حالت شکسته دارند می توانند گزینه مناسبی برای چهره باشد و صورت را کشیده تر نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *