سلامت, کاهش وزن

آووکادو برای کنترل وزن | آووکادو چه فوایدی برای کنترل وزن دارد؟

برگ درخت مورینگا
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه آووکادو برای کاهش و کنترل وزن را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”روغن زیتون” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%aa%d9%88%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%a8%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d8%b5/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”روغن آووکادو” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%a2%d9%88%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%ad%d8%ac%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

آووکادو از میوه های خوشمزه و مفید برای سلامتی محسوب می شود. در کشور های خارجه این میوه را بسیار سالم و دارای مواد مغذی و چربی سالم می دانند.

آووکادو برای کنترل وزن

خواص آووکادو برای کنترل وزن

آووکادو به دلیل داشتن چربی های سالم وزن را کاهش می دهد. هر چند عده ای به خاطر این چربی ها که ممکن است افزایش وزن ایجاد شود از مصرف آن خود داری می کنند. این میوه سرشار از: انواع ویتامین ها، چربی های سالم، مواد معدنی و فیبر می باشد در ۱۰۰ گرم آن حدود ۱۶۰ کالری وجود دارد.

در میوه آووکادو مقدار مناسبی از: نیاسین، ریبوفلاوین، مس، منیزیم، منگنز و آنتی اکسیدان موجود است در هر وعده ۹ گرم کربوهیدرات و ۷ گرم فیبر به بدن می رساند.

[info_box title=”” image=”” animate=””]13 گیاه که می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند.[/info_box]

چربی تک اشباع

این میوه چربی تک اشباعی زیادی در خود دارد که اسید اولئیک نام دارد و در روغن زیتون نیز این ماده موجود است و بسیار سالم می باشد. چربی اشباعی و غیر اشباعی آن بسیار کم است. اسید اولئیک را برای کاهش التهاب و کاهش و پیشگیری بیماری قلبی مناسب می دانند.

چربی های تک اشباعی و غیر اشباع نیز برای افزایش حساسیت به آنسولین و قند خون را مدیریت نمودن و برای سطح پایین تر کلسترول مفید است. آووکادو در مقایسه با دیگر میوه ها ۲۰ برابر فیتواسترول های محلول در چربی ها را دارد که این ماده ترکیب گیاهی می باشد و برای قلب و سلامتی آن مفید است.

سیری طولانی مدت

میوه آن مقوی و باعث می شود که فرد به مدت خیلی طولانی احساس سیری داشته باشد چون سرشار از فیبر و چربی است که ترشح غذا را در معده کاهش می دهد فرد احساس سیری می کند و بین وعده های غذایی فاصله می افتد و کالری کمتری مصرف می شود.

برای کسانی که وزن بالایی دارند و چاق هستند گزینه مناسبی می باشد تا در صبحانه از آووکادو استفاده کنند تا احساس سیری و بی اشتهایی داشته باشند.

آووکادو برای کنترل و تعادل وزن

طبق تحقیقات افرادی که در روز میوه و سبزی استفاده می کنند وزن آنها کم است. از ابتلا به سندرم متابولیک در امانند و به این معنا نیست در هنگام کاهش وزن نباید از آووکادو استفاده نمود. کسانی که آووکادو مصرف می کنند در ۴ تا ۱۱ سال بیشتر از کسانی که این میوه را مصرف نمی کنند حدود ۹ درصد کمتر در معرض چاقی قرار گرفته اند. پس این میوه می تواند برای اضافه وزن مفید باشد چاقی را از بین ببرد.

[info_box title=”” image=”” animate=””]کاهش وزن با داروهای گیاهی | ۱۳ گیاه که می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند./info_box]

سوزاندن چربی

به دلیل چربی های تک غیر اشباعی آووکادو می توانند علاوه بر سلامت قلب سرعت بیشتری برای سوزاندن چربی باشد. چون امکان دارد بعد از غذا کالری زیادتری در بدن سوزانده شود و اشتها را پایین می آورد و میل به غذا را کم می کند.

این میوه با یک رژیم غذایی کم کالری می تواند وزن را کاهش دهد و میکروبیوتای روده افراد چاق را تغییر دهد و التهابی که در بدن وجود دارد را کاهش دهد.

به دلیل چربی بالای که آووکادو دارد کالری بالایی هم دارد و در هر وعده غذایی مناسب است خوردن بیش از حد آن زیاد مشکل ساز نیست. پس آووکادو مواد مغذی فراوانی دارد و کالری آن نیز زیاد است برای کاهش وزن باید به اندازه وعده ها توجه نمود.

اگر آووکادو را در رژیم غذایی و برای کنترل وزن خود قرار می دهید نباید نگران چاق شدن باشید چون مواد مغذی دارد. این میوه خاصیت فراوانی در کاهش وزن دارد. اما اگر آن را به اندازه و معقول استفاده کنید.

در آخر

آووکادو با مواد مغذی و مقدار فراوان فیبر و چربی های سالم به کاهش خطر بیماری قلبی و التهاب کمک شایانی می کند. همچنین با یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن مناسب است و برای ارتقای سلامتی مفید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *