استایل

استایل تامبوی چیست؟ چگونه استایل تام بوی مناسب داشته باشیم؟

عرق سنبل الطیب
3.1/5 - (10 امتیاز)

جذابیت کلمه ایی است که خیلی از افراد علاقه دارند به آنها نسبت داده شود. اما خوب جذاب بودن و ماندن هم به همین راحتی ها نیست که فکر می کنیم. در این مطلب سعی داریم در رابطه با استایل تامبوی صحبت کنیم و ببینیم چگونه می توان این گونه استایلی داشت و صفت جذابیت را از آن خود کرد. پس با ما همراه باشید.

نکات داشتن استایل تامبوی

قبل از اینکه به سراغ نکات استایل تام بوی برویم بهتر است ببینیم اصلٱ این این استایل چه نوع استایلی است؟

در رابطه با این سوال باید بگوییم در استایل تامبوی از لباس های تنگ و بدن نما استفاده نمی شود. و راحتی بیشتری نسبت به سایر پوشش ها به چشم می آید.

گاهی اوقات افراد می خواهند لباس های راحت و گشاد به تن کنند یا همچون مردان لباس های مردانه بپوشند پس بهترین گزینه استفاده از استایل تامبوی است.

۱_ استفاده از پیراهن مردانه

می توان گفت برای ساخت این استایل بهترین انتخاب پیراهن های اور سایز می باشد. یعنی یک سایز بزرگتر از سایز خود را انتخاب و بر تن نمایید.

در هر فصلی نیز می توان از پیراهن های مردانه همان فصل استفاده نمود. به عنوان مثال پیراهن مردانه با پارچه فلانل برای روزهای سرد پاییزی یا پارچه جین که می توان در هر فصلی از آن استفاده نمود و از مد نیز نمی افتد.

نکته

در انتخاب کردن اور سایز باید بگوییم  منظور دو سایز بزرگتر از سایز خود است.

۲_ استفاده از تیشرت در استایل تامبوی

برای فصل تابستان استفاده از تیشرت بیشترین کاربرد را دارد. پس انتخاب یک تیشرت اور سایز می تواند در داشتن این استایل کمک فراوانی کند.

شما می توانید این تیشرت را با شلوار جین برند گپ نیز ست نمایید و استایل جالبی را داشته باشید. تیشرت هایی با رنگ: سیاه، قهوه ایی، زرشکی، سبز جنگلی و خاکستری می تواند برای رنگ تیشرت شما جالب به نظر برسد.

استایل تامبوی

۳_ کت و شلوار

اگر می خواهید حتی در مراسمات رسمی استایل تامبوی خود را حفظ کنید می توانید از کت و شلوار در این موارد استفاده کنید. کت های بلندی که تا ران پا و یا حتی تا ساق پا می رسند برای محیط کشور ما بهتر می باشد. همچنین از مانتوهایی که مدل کتی ولی بلند هستند نیز می توانید استفاده نمایید.

۴_ هودی ها در استایل تامبوی

استفاده از هودی های اور سایز نیز می توان به داشتن استایل تامبوی ما کمک وافری نماید. اگر مایل به استفاده از برند هستید پیشنهاد ما به شما برند ونس می باشد که برای این استایل شاخص تر می باشد.

استفاده از هودی می تواند گزینه خوبی به جای استفاده از پالتو های پاییزه باشد. همچنین در فصل زمستان نیز می توان این استایل را به وسیله هودی حفظ نمود.

۵_ کفش

آخرین گزینه برای تمام کردن استایل تامبوی انتخاب کفش مناسب است.

برای این استایل بایستی کفشی انتخاب شود که به این استایل بیاید. به همین علت کفش های: آل ستار، ونس، آدیداس می توانند انتخاب مناسبی برای استایل و ست بودن با لباسهای شما باشند.

استفاده از هر کفشی برای این استایل مناسب نیست و فقط می توان روی کتونی های ساده و کلاسیک برای این استایل مانور داد. استفاده از کتانی های پارچه ایی نیز گزینه مناسبی برای حفظ این استایل می باشند.

حال شما هم می توانید با این نکات یک استایل تامبوی خاص و ویژه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *