استایل

استایل تابستانه مناسب! مدل لباس برای تابستان

عرق سیر
این پست چقدر براتون مفید بود؟

زیبایی اندام فقط به اینکه چیزی نخوریم یا ورزش کنیم نیست. این موارد باعث تناسب اندام می شوند اما طرز پوشش ایی که انتخاب می شود نیز برای داشتن اندام زیبا مهم است. رویکار آمدن انواع مختلف مدها باعث شده تا استایل های مختلف نیز پدیدار شوند و نسبت به نوع استایل پوشش منالسب آن نیز انتخاب گردد. به عنوان مثاال: استایل زمستانه، استایل تامبوی، استایل تابستانه و …

در این مطلب می خواهیم به استایل تابستانه بپردازیم و نکاتی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. صابون های دست ساز صابونچی را فراموش نکنید! برای داشتن پوست و مویی سالم، به صفحه ی اصلی صابونچی مراجعه کنید.

نکات مهم برای استایل تابستانه

۱_ انتخاب مناسب جنس لباس

یکی از مهمترین نکاتی که بسیار بایستی به آن توجه شود انتخاب جنس لباس است.

چون در فصل گرما قرار داریم و می خواهیم یک استایل تابستانه برای خود ایحاد کنیم بهتر است به سراغ پارچه هایی که دارای الیاف لطیف، سبک و خنک هستند برویم.

استفاده از پارچه های پنبه ایی در این فصل طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نموده است.

جالب است بدانید به دلیل اینکه این نوع الیاف نرم و خنک هستند می توان هم در آب و هوای شرجی و هم در آب و هوای خشک نیز استفاده نمود و از فصل تابستان لذت برد.

اما خوب بگوییم که هر پارچه ایی نیز مناسب فصل تابستان نیست و نمی توان از آن پارچه برای داشتن استایل تابستانه استفاده نمود. پارچه هایی همچون ریون که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند درست است که برای آب و هوای خشک مناسب است اما خوب توانایی جذب رطوبت از بدن را دارا نمی باشد.

پارچه هایی همچون: پارچه کتان، پارچه ترکیبی، پارچه چیت، پارچه نخی و پارچه ابریشمی برای فصل تابستان مناسب بوده و رطوبت را نیز به راحتی جذب خود می کنند.

نکات مهم برای استایل تابستانه

۲_ استفاده از کفش های مناسب

همانطور که می دانید کفش ها جزء مهمی از استایل فرد به حساب می آیند. هر کفشی را نیز نمی توان برای استایل تابستانه خود انتخاب نمود.

استفاده از صندل و کفش های تابستانی همچون: کالج تابستانی، اسپادریلز، کتانی تابستانی، صندل های فانتزی، صندل های ساده می توانند کمک بسزایی به استایل فرد در تابستان کند و هم از گرما و عرق کردن پا جلوگیری نمایند.

این کفش ها به دلیل بافت سبکی که دارند تقریبٱ ضد تعریق می باشند و از سلامت پا نیز محافظت می نمایند.

حتی برای پیاده روی کردن نیز مناسب بوده و پا را تحت فشار قرار نمی دهد و پای فرد در آن راحت می باشد.

۳_ انتخاب زیورآلات

یکی دیگر از نکاتی که بایستی برای داشتن استایل تابستانه به آن توجه نمود استفاده از زیورآلات می باشد.

به دلیل اینکه فصل تابستان فصل گرما و رنگ های شاد است. می توان از هر نوع زیورآلات رنگارنگ و با جنس های مختلف مثل: سنگی، شیشه ایی و… برای تکمیل نمودن استایل خود استفاده کرد.

۴_ استفاده از رنگ های مخصوص در لباس

انتخاب نمودن رنگ های مناسب و رنگارنگ باعث می شود تا فرد کمتر دچار گرما و تعریق گردد. از همه مهمتر باعث شادی و سر زندگی فرد می شود و از نظر روانشناسی نیز گزینه عالی برای سلامت روح می باشد. رنگ هایی همچون: مرجانی، آبی آسمانی، زرد درخشان، سبز فسفری، زرشکی و… . حتی پارچه های گلدار و رنگارنگ نیز مناسب این فصل و استایل می باشد.

۵_ استفاده از رنگ مو مخصوص

در این فصل بهتر است از رنگ موهای روشن استفاده شود تا با لباس هایتان هارمونی خاصی داشته باشد. اما تا حدی باشد که به موهایتان آسیبی وارد نگردد. چرا که استفاده از دکلره باعث از بین رفتن موها می شود.

۶_ آرایش کردن

یکی دیگر از نکاتی که باید برای داشتن استایل تابستانه به آن توجه نمایید آرایش است.

یکی از بهترین آرایش هایی که در این فصل مناسب می باشد آرایش لایت است. بهتر است برای چنین آرایشی که مناسب فصل تابستان است از کرم پودرهای سنگین که رنگ های تند دارند به هیچ عنوان استفاده نگردد. چون زیبایی شما با این نوع آرایش زیر سوال می رود. همچنین راه تنفس پوست نیز با این مواد بسته می شود و نفس کشیدن پوست در این فصل کاملٱ غیر ممکن می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *