پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون فندق

ادویه هریسه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون طبیعی فندق چیست؟

آیا تاکنون اسم صابون فندق را شنیده اید؟ آیا می دانید صابون فندق برای ترمیم دهند گی بافت های آسیب دیده پوست مفید است؟ صابون فندق یکی از محصولات طبیعی صابونچی می باشد که از روغن فندق تهیه شده است. از دیگر مواد تشکیل دهنده این صابون می توان به آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی اشاره کرد.

فندق میوه کوچکی از درخت فندق است که شکلی کروی یا بیضی دارد. ترکیه بزرگترین پرورش دهنده فندق در دنیا می باشد و همینطور رحیم آباد رودسر را نیز بزرگ ترین تولید کننده فندق در ایران می نامند.

این درخت در مناطق کوهستانی کشت می شود و طبعی گرم دارد. این خشکبار دارای ویتامین های A، E، C، B1، B2، B6 است. همچنین مواد معدنی فراوانی مثل کلسیم، پتاسیم، فیبر، روی، گوگرد، آهن، منیزیم و کمی چربی می باشد. به دلیل داشتن کلسیم بالا تسکین دهنده درد استخوان است. ویتامین A موجود در این میوه بینایی چشم را تقویت می کند. برای سلامت بدن و تامین انرژی بدن ضروری است.

برای خرید صابون فندق اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های گیاهی و طبیعی می باشد. شما می توانید صابون فندق را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از میوه درخت فندق به روش کلدپرس روغن نیز تهیه می شود. این روغن طبعی گرم و خشک دارد و به صورت مالشی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن فندق دارای خـواص بسیار زیادی است. به دلیل داشتن مقدار زیادی مواد مغذی، ابرو و مژه ها را تقویت می کند و باعث پر پشت شدن آن ها می شود. به دلیل داشتن آنتی اکسیدان زیاد کلسترول بد خون را کم می کند. آنتی اکسیدان، فیتواسترول و ویتامین E موجود در این روغن از مبتلا شدن به سرطان جلوگیری می کند.

خواص صابون فندق

صابون فندق همچون دانه های فندق و روغن فندق دارای خواص بی شماری برای پوست و مو می باشد.

ترمیم دهنده بافت آسیب دیده

خواص صابون فندوق برای پوست

ضد آفتاب طبیعی پوست

این صابون به دلیل داشتن ویتامین E فراوان از پوست در مقابل نور خورشید محافظت کرده و باعث می شود تا به پوست آسیب نرسد.

ترمیم بافت آسیب دیده پوست

اگر پوستتان دارای لک، جوش، خطوط ریز و درشت و آسیب بافت پوست است از صابون فندق استفاده کنید. این صابون به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد مغذی فراوان پوست را ترمیم می کند. از آن به عنوان صابون ترمیم بافت آسیب‌ دیده پوست یاد می شود.

آبرسان طبیعی پوست

این صابون دارای ویتامین E و اسیدهای چرب است که موجب آبرسانی پوست می شود و لایه های زیرین پوست را نیز آبرسانی می کند. در نتیجه مانع از خشکی پوست می شود.

جوان سازی پوست

ویتامین E موجود در این صابون به زیاد شدن کلاژن کمک می کند. در نتیجه چین و چروک پوست را از بین می برد و پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

طریقه مصرف صابون فندق برای پوست

ابتدا پوست را با آب ولرم فراوان خیس کرده و کف صابون را روی پوست ماساژ دهید. سپس با آب کافی بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

خواص صابون فندق برای مو

درمان ریزش مو

ویتامین k موجود در صابون فندق باعث تقویت فولیکول های مو شده و ریزش مو را از بین می برد.

درمان موخوره

موخوره از مشکلات شایع مو است. این صابون دارای ویتامین C فراوان است و موخوره را درمان می کند.

طریقه مصرف صابون فندق برای مو

برای استفاده از این صابون ابتدا موی سر خود را با آب فراوان خیس کنید و صابون را کف سر خود ماساژ دهید تا کف کند. بعد از ۲ دقیقه موهایتان را با آب فراوان شستشو دهید.

قیمت صابون فندق؛ صابون ترمیم دهنده بافت آسیب دیده پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل فندوق که صابون ترمیم دهنده بافت های آسیب دیده پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *