طب سنتی, محصولات بهداشتی, مراقبت و سلامتی

خواص صابون طبیعی شترمرغ

صابون شترمرغ
1/5 - (1 امتیاز)

گاهی اوقات پیش آمده که از چین و چروک، آکنه، لک و بیماری های دیگر پوستی که در خود می بینیم ناراضی باشیم و برای برطرف نمودن آن دست به کارها و راحل های عحیب و غیر باور نکردنی بزنیم. اما چرا تا وقتی محصولات طبیعی برای سلامت پوست وجود دارند ما از مواد نامطمئن و شیمیایی برای درمان و سلامت پوست خود استفاده نماییم؟ چرا از صابون طبیعی استفاده نکنیم؟ آیا از خواص صابون طبیعی شترمرغ چیزی می دانید؟ با ما همراه باشید.

خواص صابون طبیعی شترمرغ

امروزه با پیشرفت هایی که در حوزه درمانی بوجود آمده باعث شده است تا مردم کمتر به سراغ مواد شیمیایی بروند و رغبت بیشتری نسبت به درمان کننده های طبیعی داشته باشند. این درمان کننده ها از مواد طبیعی همچون: میوه ها، گیاهان، روغن حیوانات و… بدست می آیند و به صورت: لوسین، شامپو، کرم، صابون و… در بازار عرضه می شوند. در این مطلب سعی کرده ایم از یکی از مواد طبیعی که از حیوانات بدست می آید صحبت کنیم و آن چیزی نیست جز صابون طبیعی شترمرغ !

پس با ما در عطاری همراه باشید. همچنین بهترین روغن های طبیعی را در سایت دکتر اویل مشاهده کنید و از همین سایت اقدام به خرید روغن شترمرغ اصل کنید.

صابون از جمله مواد شوینده‌ایی هستند که بسیار در سلامت نگاه داشتن پوست و مو مثمر ثمر می باشد. با روی کار آمدن صابون های طبیعی به جای صابون های شیمیایی مردم نسبت به استفاده نمودن صابون ها راغب تر بوده و صابون های طبیعی را ارجع‌تر از صابون های شیمیایی می دانند.

خواص صابون طبیعی شترمرغخواص صابون طبیعی شترمرغ

صابون شترمرغ هم یکی دیگر از صابون های طبیعی می باشد که از نظر خواص و فواید برای پوست و مو هیچ چیزی کم ندارد و می تواند بسیار هم برای درمان بعضی از بیماریهای پوستی نیز موثر عمل نماسید.

از خو‌اص صابون طبیعی شترمرغ می توانیم به این موارداشاره نماییم:

۱_ با استفاده از این صابون می توان به درمان آفتاب سوختگی پرداخت و این مشکل را با چند بار استفاده کردن صابون شترمرغ برطرف نمود.

۲_ یک برطرف کننده عالی برای خارش های پوستی سر بشمار می رود و کافی است به طور روزانه از این صابون استفاده گردد.

۳_ بهتر است بدانید که این صابون فوق العاده برای مستحکم کردن پوست بسیار موفق عمل می نماید وپ از چین و چروک ناخواسته و پیری زود‌رس هم پیشگیری می نماید.

۴_ به راحتی منافذ پوست را باز کرده و سلولهای مرده را از روی پوست می زداید به طور کلی یک پاک کننده عالی برای پوست به حساب می آید و باعث نفس کشیدن دوباره پوست می گردد.

۵_  بهتر است بدانید با استفاده مرتب از صابون طبیعی شترمرغ باعث می شود تا پوست های بیمار به مرور ترمیم و درمان گردند. و شادابی دوباره به پوست بازگردانده شود.

۶_ یک ضد التهابی و برطرف کننده خشکی پوست بوده و همچنتین به نرمی و لطافت پوست هم کمک بسزایی می نماید.

۷_ این صابون دارای محدودیت سنی نبوده و تمام سنین از این صابون موثر می توانند استفاده و نهایت لذت را ببرند.

جهت خرید صابون شترمرغ میتوانید به سایت صابونچی مراجعه کنید و لیستی از صابون های طبیعی فوق العاده را نیز مشاهده کنید.

اثر بخشی مناسب

برای اینکه اثر بخشی مناسبی را داشته باشد بهتر است روزی ۱- ۲بار از این صابون استفاده گردد و بعد از هر بار استفاده با آب ولرم پوست را شست‌شو دهید. بهعد از چند روزه به راحتی می توانید نتیحه را مشاهده نمایید و از کار خود نهایت لذت را ببرید.

امیدواریم توانسته باشیم شما را با یک محصول جدید و طبیعی که بسیار هم از نظر خواص بی نظیر است آشنا کنیم و شما را برای داشتن آن ترغیب نماییم. مطمئن باشید استفاده از صابون طبیعی بسیار بهتر و موثمر ثمر‌تر از صابون های شیمیایی است که نمی دانید از چه طریقی و با چه ترکیباتی تهیه و روانه بازار می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *