زیبایی, نسخه های گیاهی

روغن برای تقویت مژه

2.7/5 - (3 امتیاز)

زیبایی چیزی است که بیشتر خانم ها به خصوص خانم های جوان به دنبال آن هستند. و بیشترین زیبایی در چشمان هر فردی وجود دارد. یکی از اجزایی که باعث دوچندان شدن زیبایی چشم ها می شوند مژه ها هستند. برای اینکه مژه های زیبایی داشته باشیم می توان از روغن برای تقویت مژه ها و زیبایی دو چندان آنها استفاده نمود.

بهترین روغن برای تقویت مژه ها

امروزه روغن های طبیعی مختلفی وجود دارند که می توان برای تقویت  نمودن مژه ها استفاده نمود.

روغن برای تقویت مژه به یک مورد محدود نمی شود و انواع روغن های طبیعی هستند که می توانند باعث تقویت مژه ها گردند. به طور نمونه به چند مورد از آنها خواهیم پرداخت:

۱_ روغن کرچک:

این روغن جزو روغن های گیاهی است که از بذر لوبیا گرفته می شود. روغن کرچک باعث تقویت فولیکول ها و رشد موها شده و به عبارتی عفونت هایی که باعث ریزش موها می شود را نابود می سازد.

کافی است قبل از رفتن به رختخواب پنبه آغشته شده به روغن کرچک را به مژه های خود بمالید تا جذب شوند.

۲_ روغن زیتون:

روغن طبیعی زیتون به عنوان مادر روغن ها در جهان شناخته شده می باشد و به عنوان روغن تقویت مژه شناخته می شود و کلٱ برای افزایش و رشد موها می توان از این روغن استفاده نمود.

اگر بیشتر بخواهیم بگوییم این است که روغن زیتون منبع غنی از اسید اولئیک و ویتامین E می باشد. هر دو مورد باعث رشد، تغذیه و حتی تیره تر شدن موها می گردند.

۳_ روغن هسته انگور :

این روغن خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و به رشد پیاز مو کمک بسزایی می کند کافی است کمی از روغن هسته انگور را به مژه های خود بمالید تا متوجه این موضوع گردید.

۴_ روغن جوجوبا :

این را می توان در بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی دید. روغن جوجوبا از خواص بی شماری برای سلامت زیبایی پوست و مو بر خوردار می باشد و به دلیل دارا بودن ویتامین هایی همچون: A , B , E و مواد معدنی مانند سلنیوم باعث: نرمی، تغذیه، پرپشتی مژه ها می شود.

۵_ روغن سیاهدانه :

روغن برای تقویت مژه ها بسیار کار ساز می باشد و می توان به روغن طبیعی سیاهدانه در این مورد اشاره نمود.

سیاهدانه کارایی و خواص بی شماری دارد که می توان گفت در صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد و روغن سیاهدانه هم باعث تقویت مژه ها، ضد ریزش موهای سر و ابرو و مژه بوده و در بسیاری از لوازم آرایشی مثل: سرمه، لوسیون، ریمل و … می توان آن را یافت.

۶_ روغن نارگیل

روغن نارگیل به عنوان یک روغن پر خاصیت در جهان شناخته شده می باشد و بسیار در زمینه مواد آرایشی کاربرد دارد. چرا که دارای خواص بی نظیر همچون رطوبت بخشیدن و تقویت نمودن برای پوست و به خصوص برای موها، ابرو و مژه به حساب می آید.

می توان گفت از تمام روغن های طبیعی که خواص پرپشتی و تقویت موها را دارند می توان برای تقویت مژه استفاده نمود. اما خوب در هنگام استفاده نمودن از روغن ها حتی اگر طبیعی باشند بایستی کمی احتیاط نمود. چون روغن های طبیعی باید در منطقه چشم مورد مصرف قرار بگیرند نهایتٱ امکان دارد به داخل چشم برود. پس بهتر است به ندرت از این روغن ها استفاده نمود.

اما به غیر از اینکه می توان از روغن برای تقویت مژه ها استفاده نمود می توان از سایر روش های طبیعی نیز برای بهبود و تقویت مژه ها استفاده نمود. در ادامه لیستی از روغن های طبیعی برای تقویت مژه که در فروشگاه دکتر اویل موجود هستند را مشاهده می کنید.

[ux_products cat=”1931″ orderby=”rand”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *