استایل

زیبایی اندام بدون احتیاج به رژیم های سخت

فلفل سیاه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

اینکه بگوییم همه در پی داشتن اندامی زیبا و دنبال روش هایی برای زیبایی اندام خود هستند سخن دروغی نیست. چه مرد و چه زن در آرزوی داشتن اندام زیبا هستند. اینکه بگوییم که با داشتن فقط یک رژیم غذایی می توان تناسب اندام داشت نیز یک دروغ واهی است.

اگر شما هم مایل هستید در کمترین زمان ممکن اندامی زیبا داشته باشید بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

زیبایی اندام با این نکات

بیشتر افراد فکر می کنند برای اینکه بتوانند تناسب اندام خود را حفظ نمایند و دچار چاقی نشوند بایستی ورزش های سخت انجام دهند. اما باید بگوییم که اینگونه نیست و می توان با چند نکته ساده اندامی زیبا و جذاب داشت.

۱_ برای زیبایی اندام قوز نکنید

قوز کردن باعث می شود تا هیکل تان بد فرم و بد شکل بماند. پس در هنگام نشستن و راه رفتن صاف بایستید تا ماهیچه های شکم به طور ناخودآگاه  جمع گردد و قدتان نیز بلند تر نشان داده شود.

 ۲_ نوشیدن آب

نوشیدن روزانه حداقل شش لیوان آب کمک می کند تا اندام زیبای خود را حفظ کنید.

۳_ خوب جویدن

برای زیبایی اندام خود بهتر است حداقل ۱۰ مرتبه غذا در دهانتان جویده شود سپس لقمه را قورت دهید. این کار باعث می شود تا هوا اضافی وارد معده نگردد و در نتیجه شکم هم بزرگ نگردد.

۴_ برای زیبایی اندام راه بروید

از بی تحرک بودن دوری کنید و حداقل نیم ساعت را برای پیاده روی کردن قرار دهید. اینکار باعث می شود تا تحرک کافی داشته باشید و در نتیجه اندام متناسب برایتان رقم پیدا کند.

۵_ برای زیبایی اندام ورزش کنید

ورزش کردن حتی شده ۲۰ دقیقه هم باعث می شود تا بدنتان تحرک کافی را داشته باشد و کالری های اضافه سوزانده شود. داشتن تمرینات متنوع هم می تواند باعث شود تا بدن به یک ورزش عادت نکند و هر لحظه منتظر یک ورزش جدید باشد.

زیبایی اندام

۶_ داشتن تغذیه مناسب

تغذیه سالم و مناسب باعث می شود تا بدنتان همیشه روی فرم باقی بماند. پس از خوردن غذاهای سرخ کردنی و فست فودی اجتناب کنید و غذاهای سالم را جایگزین آنان نمایید.

۷_ سونا

سونا کمک می کند تا آب اضافه بدن دفع گردد و وزنتان کاهش پیدا کند. فقط بعد از سونا حتمٱ به اندازه کافی آب بنوشید تا آب بدنتان به حد متعادل برسد و کمبود آب در بدنتان از بین برود.

البته برای اینکه زیبایی اندام شما بیشتر گردد انتخاب لباس و پوششتان نیز می تواند نکته مهم و اساسی باشد.

هر پوششی نمی تواند باعث زیبایی فرد گردد و اینکه توجه به استایل در داشتن اندام زیبا مهم است. به عنوان مثال همه نکات را انجام دهید و اندام زیبا داشته باشید وقتی یک پوشش نامناسب برای اندام خود انتخاب کنید اندام زیباییتان در آن پوشش مخفی می شود و هیچ گونه زیبایی فرد نمایان نخواهد شد.

محصولات طبیعی و دست ساز صابونچی برای زیبایی هر چه بیشتر پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *