زیبایی و بهداشتی

زیبایی بینی بدون جراحی را با راه حل های ساده تجربه کنید.

عرق خارمریم
این پست چقدر براتون مفید بود؟

آیا می توان بینی را بدون جراحی کوچک نمود؟

می توان گفت بیشتر جوانان برای اینکه زیباتر دیده شوند اقدام به جراحی زیبایی می کنند. جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی های زیبایی است که بیشتر افراد به خصوص خانم ها به آن روی می آورند و برای زیباتر شدن حاضرند زیر تیغ جراحی قرار بگیرند. بینی کوچک و جمع و جور یکی از مهمترین خواسته بیشتر افراد به حساب می آید. اما چرا تا وقتی می توان با چند کار ساده بینی را کوچک نمود خود را زیر تیغ جراحی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا چند شیوه زیبایی بینی بدون جراحی را برایتان بازگو کنیم.

زیبایی بینی بدون جراحی

چند روش ساده برای زیبایی بینی بدون جراحی

اگر شما هم از جراحی کردن خوشتان نمی آید اما آرزو دارید بینی کوچکی داشته باشید می توانید با چند روش ساده به این آرزوی زیبای خود برسید.

البته این را هم بگوییم همچون جراحی نمی توان بینی را کوچک نمود اما باز هم می توان از خیر جراحی نمودن گذشت و بینی را تا حدی که بد نباشد کوچک کرد.

۱_ استفاده از بخور

یکی از راههایی که می توان از طریق آن زیبایی بینی بدون جراحی را انجام داد، بخور دادن می باشد.

اینگونه که باعث می شود تا بخار آب وارد منافذ پوست شده و چربی را از منافذ پوست خارج نموده و سوخت و ساز بینی را افزایش می دهد.

 فقط کافی است ۲۰-۵ دقیقه بینی خود را بخور و ماساژ دهید تا چربی از پوست خارج گردد.

بهتر است این روش را ۲ بار در هفته انجام دهید. چون که ممکن است باعث شل شدن پوست بینی شود.

فقط توجه کتید بعد از انجام بخور حتمٱ کمپرس سرد بر روپی بینی خود قرار دهید.

۲_ دستگاه های کوچک کننده بینی

این که این روش موثری است یا خیر هنوز در ابهام قرار دارد و نتایج مختلفی به دست کسانی که از این دستگاه استفاده نموده اند رسیده است. این دستگاه را بایستی بر روی بینی قرار دهید و با لرزش که این دستگاه به بینی وارد می کند باعث کوچک شدن بینی می شود.

  ۳_ ژل کوچک کننده بینی

این ژل به صورت سرنگ ظریف به بینی تزریق می گردد و بسیار بی خطر می باشد. البته بهتر است توسط یک پزشک متخصص که تبحر کافی دارد این کار صورت پذیرد. مزیتی که این روش دارد این است که کبودی و تیرگی های ناحیه چشم و صورت کمتر است.

زیبایی بینی بدون جراحی

 این روش برای انحرافات بینی نیز کارکرد دارد. و نتیجه را می توان خیلی زود مشاهده نمود.

از نظر هزینه هم مناسب بوده و درد کمی را به همراه دارد و جالب است بدانید این روش اصلٱ احتیاجی به دوره نقاهت ندارد.

۴_ استفاده از زنجبیل

زنجبیل را می توان به عنوان یکی از بهترین مواد طبیعی چربی سوز دانست. حتی می توان به حساب چربی زدایی بینی چربی اندام را هم کاهش داد. این روش برای بینی های گوشتی و چربی دار بسیار موثر می باشد. اگر می خواهیبد تاثیر بیشتری ببینید می توانید کمی خمیر دندان را نیز با زنجبیل مورد استفاده قرار دهید.

کافی است زنجبیل را پودر کرده و با آب خمیری نسبتٱ شل آماده کنید. سپس بر روی پوست بینی خود بمالید. فقط حواستان باشد که به پلک هایتان تماس نداشته باشد.

۵_ استفاده از یخ

یکی دیگر از روش های زیبایی بینی بدون جراحی استفاده از یخ می باشد. یخ باعث منقبض شدن پوست بینی شده و حجم آن را کاهش می دهد.

کافی است کمی یخ را بر روی پوست بینی خود حدود ۱۰ دقیقه بگذارید و این کار را چند هفته و روزانه سه بار انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *