پوست, زیبایی و بهداشتی, سلامت مو, صابون

خواص صابون کاکتوس؛ جوان کننده قوی پوست، مرطوب کننده چروک دور چشم

عرق مورد
5/5 - (1 امتیاز)

خواص صابون کاکتوس چیست؟

آیا تاکنون نام صابون کاکتوس را شنیده اید؟ می دانید این صابون جوان کننده پوست می باشد؟ با ما همرا باشید تا یکی از بهترین صابون های جوان کننده پوست را به شما معرفی کنیم.

صابون کاکتوس که از روغن کاکتوس، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر ساخته می شود خواص زیادی برای پوست و مو دارد.

کاکتوس از گل های زینتی می باشد که انواع مختلف دارد و جزو گیاهان حساس می باشد. این گیاه سبز رنگ است و دارای خارهای ریز و درشتی می باشد و به آب و هوای گرم و خشک سازگارتر است. در زمینه های بهداشتی و درمانی از گیاه کاکتوس استفاده های فراوانی می شود. این گیاه بومی مکزیک و کشورهای شمالی آمریکا مرکزی می باشد و به صورت خوراکی نیز مصرف می شود‌.

کاکتوس سرشار از ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، کلسیم، فیبر و آنتی اکسیدان است که برای سلامتی، پوست و مو مفید است. از جمله خواص کاکتوس می توان به رفع التهابات پوستی، سلامت استخوان، بهبود درد آرتروز، تقویت سلول های مغز، تقویت بینایی و … اشاره کرد.

برای خرید صابون کاکتوس اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون کاکتوس را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون کاکتوس از روغن کاکتوس تهیه می شود که بسیار با ارزش و گران قیمت است. این روغن را از طریق روش بنماری می گیرند و دارای طبع معتدلی می باشد. روغن کاکتوس دارای خواصی مثل؛ رفع ریزش مو، درمان ترک های پوستی، رفع جوش های پوستی، برطرف کردن جای جوش و … می باشد.

صابون جوان کننده پوست

خواص صابون کاکتوس

از جمله خواص صابون کاکتوس برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون کاکتوس برای پوست

صابون جوان کننده پوست

خواص آنتی اکسیدانی این محصول از پیری پوست جلوگیری می کند و از پوست در برابر سلول های مخرب محافظت می نماید.

رفع جوش های پوستی

خواص ضد التهابی صابون کاکتوس به رفع جوش های پوستی کمک می کند‌. همچنین برای رفع جوش های سر سیاه نیز مفید می باشد. همچنین برای برطرف سازی جای جوش و لک نیز مناسب می باشد. زیرا می تواند بافت های آسیب دیده پوست را ترمیم کند و سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاکسازی کند.

رفع خشکی پوست

از جمله خواص این صابون مرطوب کنندگی و رفع خشکی پوست می باشد. صابون کاکتوس می تواند پوست را هیدراته کند و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری کند.

خواص صابون کاکتوس برای مو

جلوگیری از ریزش مو

ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی این محصول کمک زیادی به جلوگیری از ریزش مو می کند. همچنین منجر به تحریک رشد مو خواهد شد.

نرم کننده مو

خواص مرطوب کنندگی که دارد باعث می شود تا موها نرم شوند خصوصاً برای موهای وز بسیار مناسب است.

طریقه مصرف صابون کاکتوس

از این صابون جوان کننده پوست برای رفع چین و چروک ها خصوصاً چروک های دور چشم می توان استفاده نمود. فقط کافیست بعد از خیس کردن پوست صورت، کف صابون را بر روی پوست به مدت دو تا سه دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب زیاد آبکشی صورت گیرد.

نکته

این صابون صد در صد طبیعی می باشد و در ساخت آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

قیمت صابون کاکتوس؛ صابون جوان کننده پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون کاکتوس با کیفیت بالا و اصل که صابون جوان کننده پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *